|
|
|
|
|
הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
בימים אלו כולנו עדים למשבר עולמי חמור כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה. המשבר הזה לא פוסח כמעט על אף מדינה, וככל שהדברים נוגעים לחיי המסחר והכלכלה בישראל, ניתן לראות בבירור, השלכות כלכליות קשות ביותר על עסקים וחברות רבות, במיוחד כאלה שנמצאים בקשרי מסחר חוצי יבשות.
במהלך שנת 2021 נסגרו כ- 39,700 חברות ועסקים בישראל, זאת לאחר ששנת 2020 נרשמה כשנת שיא במספר הסגירות, על רקע הסגרים וההגבלות השונות בשל מגפת הקורונה, עם למעלה מ- 70,000 אלף חברות ועסקים שנסגרו בשנה זו.
תהילה ינאי : "דירוג האשראי עשוי להפוך לכלי חשוב לניהול מדיניות פיננסית עבור רשויות הממשלה.
לפי ניתוח מגמות הדירוג, ניתן לאמוד את התפתחות הסיכון של הצרכנים"