BDI

סמי נופי ובניו בע"מ

יזמות, בנייה ותשתיות

פרופיל

שנת הקמה 1976
כתובת האדריכל 2, אילת- ראה מפה
טלפון 08-6229988
פקס 08-8563195
אתר החברה http://www.noufi.co.il
   
   
   

מנהלים

סמי נופי, בעלים ומנכ"ל, סמי נופי ובניו בע"מ

סמי נופי

בעלים ומנכ"ל

ניסים נופי, בעלים ומנכ"ל, סמי נופי ובניו בע"מ

ניסים נופי

בעלים ומנכ"ל

אודות סמי נופי ובניו בע"מ


חברת סמי נופי ובניו בע"מ הינה חברה יזמית וחברה קבלנית הנמנית עם החברות הגדולות והמובילות במשק הישראלי. החברה הוקמה לפני למעלה מעשור נמצאת בבעלותם ובניהולם של מר סמי נופי ובנו עו"ד נסים נופי. תחומי פעילות החברה הם ביצוע עבודות עפר, פיתוח, תשתיות, יזמות ובנייה, עבודות ימיות ועוד. מאז היווסדה, ביצעה חברת סמי נופי ובניו בע"מ עשרות פרויקטים חדשניים ומורכבים, תוך שהיא יוצרת לעצמה מוניטין כקבלן מקצועי בעל רמת ביצוע מהמעלה הראשונה. כיום לחברה צבר עבודות לשנים 2023-2024 בהיקף כולל של מאות מיליוני שקלים הודות לפרויקטים אותם היא מבצעת.

ידע, ניסיון מקצועי, מיומנות טכנולוגית ומוניטין
מר סמי נופי אשר הגיע מחיפה לאילת ב-1976, הוא אחד מהקבלנים הוותיקים הפועלים מזה שנים בעיר אילת. במהלך השנים צבר מר נופי ידע, מיומנות ומוניטין רחב במגוון תחומים, ביניהם: יזמות, בנייה, עבודות עפר ופיתוח, תשתיות וכן עבודות קווי מים וביוב, סלילת כבישים ומדרכות, תיעול, התקנת קווי תקשורת ותאורה ועבודות הקשורות לתשתיות ימיות. עם השנים החלה החברה להרחיב פעילותה וכיום מבצעת עבודות גם באזור ב"ש, כביש 264 , חיפה ועוד.
רבים מהגופים הגדולים במשק הישראלי נעזרו בשירותיו של מר סמי נופי. בין אותם גופים ניתן למצוא את: משרד הבינוי והשיכון, חברת נתיבי ישראל, רשות הנמלים, קצא"א, רשות שדות התעופה, רשות ניקוז נחלים וערבה, אלקטרה בע"מ, עיריית אילת, החברה הכלכלית לאילת, החברה הכלכלית לפיתוח חבל אילות ועוד רבים.
חברת סמי נופי ובניו בע"מ ידועה בזכות ניסיונה רב השנים והאיכות הבלתי מתפשרת של עבודת החברה, המתבטאת בכל פרויקט בו היא מעורבת.
משרדי החברה ממוקמים באזור התעשייה החדש שחורת באילת ולחברה סניף נוסף הנמצא ברחוב אופיר 9 בחיפה. החברה מעסיקה אנשי מקצוע מוסמכים והמובילים בתחומם בענף. כמו כן בבעלות החברה ציוד מכני הנדסי כבד, הנמצא בחוד החנית של הטכנולוגיה בתחום הפיתוח והתשתיות.
לחברה תו תקן בינלאומי: ISO 9001:2000 ומערכת ניהול איכות לפי דרישות התקן הישראלי והבינלאומי. כמו כן מחזיקה החברה בתקן 45001 ISO לניהול מערכת ניהול בטיחות ובריאות בתעסוקה.
זאת ועוד החברה רשומה בפנקס הקבלנים לחוק רישום קבלנים בעבודות הנדסה בנאיות, בענף בנייה, בתחומים של כבישים, תשתיות ופיתוח, ביוב, ניקוז ומים, בהיקף בלתי מוגבל.

יסודיות ומצוינות תוך התמחות ייחודית בעיר אילת
כחלק מתפיסת המצוינות של החברה והטמעתה של תפיסה זו, נבדק היטב כל פרויקט ופרויקט על ידי המחלקה ההנדסית והמחלקה הכלכלית של החברה, עוד בטרם הגשת הצעה למכרז. הבדיקה מתבצעת הן בהיבט שולי הרווח (כולל הוצאות בלתי צפויות, מימון וכד') והן בהיבט טיבו של מזמין העבודה ויכולת החברה לעמוד במלוא הדרישות לביצוע הפרויקט בפועל. התמחותה של חברת סמי נופי ובניו בע"מ בעיר אילת מהווה יתרון משמעותי בעבורה, בעצם היותה חברה קבלנית היכולה לבצע עבודות משולבות במגוון תחומים בו-זמנית וכן לשמש כיזמית נדל"ן למגורים. החברה מקפידה על שולי רווח נאותים ומספקים בכל פרויקט שאותו היא בוחנת, והדבר ניכר בצמיחה שרושמת החברה, במקביל לשמירה עקבית על שיעורי הרווחיות ושיפורם. הניהול הפיננסי של החברה מתבצע באופן מיטבי באמצעות פרסום דו"חות בקרה ומעקב עדכניים הכוללים רווח והפסד המחושבים על ידי מנהלי כספים מקצועיים, וכן פירוט מלא על אודות סטטוס הפרויקטים, רווחיותם, תזרים שוטף של החברה וחיתוכים נוספים בהתאם לצורך.

פרויקטים בתחום היזמות והבינוי
החברה רכשה חלקות קרקע באילת ובחיפה למטרת בנייה למגורים.
אילת
פרויקט שיפולי ההר באילת – הינו הפרויקט העדכני ביותר אשר נמצא בשלבי תכנון, פרויקט לבניית כ-73 יחידות דיור. מיקום הפרויקט ישתלב בין יופיו המדברי של הרי אילת. החברה שותפה בפרויקט בינוי של 111 יחידות דיור באילת בשכונת המאפיה, פרויקט מגורים יוקרתי משולב בקומת מסחר הנמצא בלב ליבה של העיר.
עוד שותפה החברה בפרויקט פינוי בינוי בשכונת הדקל ברחוב הגשרון באילת לבניית 244 יחידות דיור ותוספת קומת מסחר.
פרויקט לפינוי בינוי בשכונת המאפיה באילת בשטח של כ-16,000 מ"ר לבניית 500 יחידות דיור. התוכנית תכלול אזור מערב למגורים ותיירות כאחד.

חיפה
1.רחוב הצלבנים חיפה – בימים אלו מאכלסת החברה את פרויקט “בית השגריר". מדובר בפרויקט בוטיק ייחודי בן שבע קומות ו-14 יחידות דיור ברחוב הצלבנים 30, הנמצא בחלקו העליון של הדר עליון המתאפיין בבנייה נמוכה כדי להבטיח שמירה על הנוף הטבעי של המורדות. הפרויקט נמצא בסמיכות לפארקים הירוקים ועוצרי הנשימה של הגנים הבהאים ומשקיף למפרץ חיפה. הפרויקט נמצא בשלבי בנייה מתקדמים.
2.פרויקט C&VALLEY – במרכז הרחוב על שם הרופא תיאודור זלוצי'סטי מהחלה החברה להקים פרויקט מגורים יוקרתי בן עשר קומות ו-33 יחידות דיור, ממנו נשקף נופו המוריק של הכרמל ומרחביו התכולים של הים התיכון. בימים אלו ממתינה החברה לאישור הת.ב.ע.

רשימה של פרויקטים בביצוע:
•ביצוע עבודות בכביש 264 בית קמה – נחל גרר – משמר הנגב – נתיבי ישראל החברה הלאומית לתשתיות.
•ביצוע עבודות פיתוח, תשתיות ומערכות להקמת פארק ציבורי בשטח דרום שדה התעופה המפונה באילת – החברה הכלכלית (חכ"א) בע"מ.
•הקמת מגרשי אימונים, עבודות פיתוח ותחזוקה בקריית הספורט שלב ב', אילת – החברה הכלכלית (חכ"א) בע"מ.
•ביצוע תשתית לשיקום ופיתוח מקטעים שונים ברצועת החוף באילת -החברה הממשלתית להגנות ים המלח.
•הסטת תוואי תעלת הקינט שלב ב – רשות ניקוז נחלים וערבה.
•ביצוע עבודות כבישים במבוא דרך הכרמל, חיפה -נמלי ישראל.
•צומת אור הנר וצומת ארז- נתיבי ישראל.
•צומת חלחול- נתיבי ישראל.
•שיקום רחוב יגאל הדין בחיפה- נמלי ישראל.
•צומת הכבשים – כביש 60- נתיבי ישראל.
•שחמון 2- החברה הכלכלית לאילת בע"מ.
•חוף המשאבות – החברה הממשלתית להגנות ים המלח.
•ביצוע עבודות תשתית באוניברסיטת בן גוריון בנגב – אוניברסיטת בן גוריון/ אלקטרה.
•ביצוע עבודות שיקום חוף צפוני וחוף דרומי באילת – החברה הממשלתית להגנות ים המלח.
•ביצוע עבודות במחלף גזר בכביש – 44נתיבי ישראל.
•ביצוע עבודות פיתוח ותשתיות בשדה התעופה המתפנה – החברה הכלכלית לאילת בע"מ/ י. לרר.
•פארק הטרמינל – שטח דרום – החברה הכלכלית לאילת בע"מ.
ועוד פרויקטים רבים ונוספים הנמצאים בהכנה לביצוע.

 

אולי יעניין אותך גם


לעזור לכם לעזור – משרד צ'רלי בוזגלו עורכי דין ונוטריון

אחד הנדבכים המעניינים והחשובים ביותר בעבודתנו במסגרת הייעוץ המשפטי לחברי הפ"י הוא השאיפה לאפשר למטפלות ולמטפלים לסייע למטופלים למרות הגבלות חוקיות החלות עליהם במצבים מסוימים. בטור הזה ננסה לתאר את האופן שבו אנו בוחנים את המצב המשפטי כדי לתת מענה משפטי במצבים שבהם נדמה שהחוק אינו מאפשר לסייע ואולי אף להציל נפש בזכות זה.

בדיקה של Coface BDi מגלה ירידה של 20%-30% במספר הכניסות לבריכות השחייה בישראל

בשנת 2020, חל קיטון משמעותי בעקבות השלכות משבר הקורונה והכנסות הענף (בריכות שחיה המוכרות מנויים, כרטיסיות וכרטיסי כניסה חד פעמיים לציבור הרחב) עמדו על כ- 480 מיליוני שקלים, קיטון של כ- 68% ביחס לשנה שגרתית, טרום משבר הקורונה, אז ההכנסות השנתיות נאמדות בכ- 1.5 מיליארדי שקלים. אמנם בחודשים האחרונים, עם פתיחת המשק מחדש, בריכות השחייה […]