BDI

פלדה ושות' – משרד עורכי דין ונוטריון

שירותים משפטיים בתחומי המשפט המסחרי והאזרחי

פרופיל

שנת הקמה 1997
כתובת רח' התדהר 5, (זרחין 2) ת.ד. 4326 , בניין A TOWER , קומה 5, רעננה 4366507- ראה מפה
טלפון 09-7778900
פקס 09-7778901
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.plada-law.co.il
   

מנהלים

יובל פלדה, עו"ד מייסד ושותף מנהל, פלדה ושות' – משרד עורכי דין ונוטריון

יובל פלדה

עו"ד מייסד ושותף מנהל

מירב פלדה, עו"ד שותפה החל משנת 2015, פלדה ושות' – משרד עורכי דין ונוטריון

מירב פלדה

עו"ד שותפה החל משנת 2015

אודות פלדה ושות' – משרד עורכי דין ונוטריון


יובל פלדה - משרד עורכי דין ונוטריון מספק שירותים בתחומי המסחר והנדל"ן עבור חברות, עסקים ועצמאיים, בסטנדרט השירות הגבוה ביותר. אנו מאמינים בשירות אישי ובהיכרות עמוקה עם הלקוח, מלווים חברות ופרויקטים לאורך כל הדרך, ומספקים ייעוץ שוטף בכל האספקטים המשפטיים הנוגעים לעסק.

עו"ד פלדה מעורה בכל תיק עד לפרטיו הקטנים, על מנת להבטיח שהעבודה תתבצע על הצד המקצועי ביותר, ותשיג את ההישגים הטובים ביותר. בזכות המקצועיות, האהבה למקצוע והשירות המקיף לכל לקוח, משרדנו זוכה להצלחותיו בשטח. נשמח לעמוד לשירותכם וללוות גם אתכם. המשרד תחת הנהלתו וניצוחו של עורך הדין יובל פלדה (בעל ותק וניסיון של שנים רבות מאז שנת 1997) מונה צוות של עו"ד המתמקצעים בתחומים השונים בו עוסק המשרד, מתמחים וצוות אדמינסטרטיבי ומספק שירותים משפטיים בתחומי המשפט המסחרי והאזרחי.
בתחום המסחרי עוסק המשרד בנושאים מגוונים, דיני חברות, רכישות ומיזוגים, JOINT VENTURES, ייצוג משקיעים, ליווי תאגידים, חוזים מסחריים למיניהם, פירוקים, הסכמי מייסדים, הקמת חברות ושותפויות, כינוס נכסים, רכישת חברות כושלות תוך שימת דגש להיבטי מיסוי, ומתן חוות דעת בתחומי המימון, הבנקאות, המיסוי ומבנה האחזקות, יעוץ לעסקים גדולים וקטנים ועצמאיים, ליטיגציה מסחרית וכיו"ב.
המשרד פועל בשיתוף פעולה עם פירמות עו"ד בחו"ל תוך שיתופי פעולה בתחומים שונים בישראל ובעולם ומייצג לקוחות ומשקיעים ישראליים וזרים.
בתחום המקרקעין והנדל"ן עוסק המשרד בין היתר, בליווי ויעוץ ליזמים וקבלנים בפרויקטים בתחום הנדל"ן, עסקאות נדל"ן על גווניהם השונים, עסקות מכר ורכישה, הסכמי שכירות, פרויקטים של התחדשות עירונית (חיזוק מבנים, פינוי בינוי, וכיו"ב), ליטיגציה בתחום הנדל"ן בדגש על תחום ליקויי הבניה הן בייצוג קבלנים ויזמים, בעלי מקצועות שונים בתחום הבניה והן דיירים/רוכשים ועוד.
לעו"ד יובל פלדה ולצוות המשרד מוניטין מוכחים בכל הנוגע לתחומים בהם פועל המשרד וליווי מלא של לקוחות המשרד במגוון הסוגיות המשפטיות הנדרשות. מעבר לידע המשפטי הנרחב, כל עורכי הדין במשרד מתאפיינים בהבנה וראייה עסקית עמוקה, הנדרשת על מנת לתת את השירות המשפטי המקצועי והמתאים ביותר לכל לקוח.
כמשרד המספק גם שירותים משפטיים בתחומים מסחריים, נדל"ן ושירותי נוטריון, אנו מספקים ללקוחותינו, לצד הצרכים המשפטיים השוטפים, את החיבור המקצועי ביותר בין התחומים השונים.
בראשית שנת 2016 הוקמה במשרד מחלקה העוסקת בדיני משפחה וירושה על מנת להשלים מגוון השירותים ללקוחות המשרד. המחלקה מנוהלת ע"י עו"ד מירב פלדה מתמחה בדיני משפחה ומאפשרת ללקוחות הזקוקים לשירותים בתחום, זווית משלימה בפן דיני המשפחה והאישות לצד ראייה עיסקית ומסחרית. המחלקה מטפלת ביישוב סכסוכים בתוך המשפחה על גווניהם השונים בערכאות השונות ולרבות בישוב סכסוכים בהליכי גישור, הליכי גירושין בבית משפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים, הסכמי ממון, צוואות, ירושות ועזבונות, ניהול עושר משפחתי והעברת ההון בתוך המשפחה ולדור ההמשך תוך בחינת הצרכים וההיבטים בתחום דיני המשפחה לצד ראייה עיסקית/מסחרית.
על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר, אנו שמים דגש רב על בניית האסטרטגיה לאחר היכרות מעמיקה עם כל החומר הנוגע לסוגיה, בחשיבה משותפת עם הלקוח, ובניית אסטרטגיה משפטית ומסחרית תוך הבנת צרכיי הלקוח בהיבטים השונים.
אנו מאמינים בשירות אישי ובהיכרות עמוקה עם הלקוח, מלווים את הלקוח לאורך כל הדרך, ומספקים ייעוץ שוטף בכל האספקטים המשפטיים הנוגעים ללקוח.

ליטיגציה מסחרית ואזרחית
המשרד מתמחה בייצוג גופים עסקיים בפני כל הערכאות השיפוטיות השונות, לרבות בתי המשפט האזרחיים, בג"ץ, בתי משפט לעניינים מנהליים, בתי משפט לעניינים מקומיים, וכן ייצוג בפני כל הטריבונאלים השיפוטיים הפועלים בתחומי עיסוק המשרד, דוגמת ועדות ערר, המפקח על רישום המקרקעין, בוררויות וגישורים.
מעבר לניסיון הרב בניהול משפטים מסחריים, כל עורכי הדין במשרד מתאפיינים בהבנה עסקית עמוקה, הנדרשת על מנת לתת את השירות המשפטי המקצועי והמתאים ביותר לכל לקוח. למשרדנו ניסיון רב ומוכח בניהול ליטיגציה מסחרית ואזרחית בתחומים שונים כגון: דיני החברות, חוזים, נדל"ן .
על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר, אנו שמים דגש רב על בניית האסטרטגיה לאחר היכרות מעמיקה עם כל החומר הנוגע לסוגיה, בחשיבה משותפת עם הלקוח. כמשרד המספק שירותים משפטיים שוטפים בתחום המסחרי והנדל"ן, לצד שירותי נוטריון, אנו מספקים ללקוחותינו את החיבור המקצועי ביותר בין התחומים השונים, ואת הייצוג המקצועי וההולם ביותר בכל ערכאה.

נוטריון
משרד עו"ד יובל פלדה מספק שירותי נוטריון לגופים עסקיים, גופים מסחריים, עצמאים ופרטיים, בשפות העברית והאנגלית. במסגרת השירות, מספק המשרד שירותי אימות מסמכים, עריכת מסמכים, תצהירים, תרגומים, צוואות ועוד.

עו"ד מירב פלדה – משפחה וירושה
במשרדנו מחלקה מקצועית המתמחה בתחום דיני המשפחה והירושה, בניהולה של עו"ד מירב פלדה. השילוב של ניסיוננו המשפטי הרב בתחום הנדל"ן ובתחום העסקי יחד עם ניסיונה של עו"ד פלדה בתחום דיני המשפחה והירושה בכללותו מאפשר לנו ליתן ללקוחותינו את הטיפול המקצועי המקיף והיעיל ביותר כאשר הם עומדים בפני הצורך בניהול ויישוב סכסוכים במשפחה ולרבות ובפרט בניהול הסכסוך הרכושי בעת גירושין ופרידה.
במשרדנו תוכלו לקבל מענה למגוון צרכים משפטיים בתחום דיני המשפחה והירושה לרבות: ניהול וייצוג בהליכים בבתי המשפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים, גירושין, התרת נישואין, אפוטרופסות; יפויי כוח מתמשך, הסכמי ממון, הסכמי טרום נישואין, חלוקת רכוש, פירוק שיתוף במקרקעין, סכסוכים עסקיים בתוך המשפחה, כינוס נכסים, משמורת, מזונות ילדים, מזונות אשה, אלימות במשפחה, הגירה וחטיפת ילדים, אכיפת הסכמים והוצאה לפועל.
בדיני הירושה: מאבקי ירושה, עיזבונות, צוואות, הסכמים בין יורשים, ניהול עיזבונות והקדשים (נאמנויות).
אנו מאמינים כי רצוי וראוי, ככל וניתן, לפתור כל סכסוך משפחתי בדרך של משא ומתן, גישור וגיבוש הסכמים. ברם, לעיתים לא ניתן להימנע מניהול ההליכים בבתי המשפט ובבתי הדין. במסגרת זו אנו מלווים את לקוחותינו בתקופה לא פשוטה של חייהם, ברגישות ומסירות מחד ובמקצועיות ויעילות מאידך. משרד עו"ד פלדה ילווה אתכם מתחילת ההליך האישי והמשפטי ועד לסיומו על הדרך הטובה ביותר עבורכם ועבור יקיריכם.

 

אולי יעניין אותך גם


משפחה במלחמה

אנו מצויים בעיצומם של זמנים קשים. מאד קשים. הבית שלנו, הבטן הרכה נפגעה קשות, חוסר ודאות, כאב אין סופי, טרגדיה, טראומה, מנגנוני הישרדות. הכל מהכל.
הפגיעה בקולקטיב מתמזגת עם הפגיעה בפרט והיחידה המשפחתית, התא המשפחתי, נדרש גם הוא לספוג את ההדף ואת המכה.
משפחות הפצועים, ההרוגים, הנעדרים והמשפחות אשר עברו (ועודן עוברות) תופת בדרום – אין לי את המילים לנסות כלל להעביר את הכאב, הצער והעדר הנחמה ואיני מתיימרת להביע דעה או ליתן עצה. אני כואבת איתכן וליבי מדמם מצער.
רשימה זו מסתמכת על שיחות וייעוצים אשר התקיימו במשרדנו בימים אלו עם אנשים אשר מתגוררים ונזרקו, כמו רובנו, למציאות הבלתי הגיונית בה אנו חיים, מיום 7 לאוקטובר הארור.

האם העובדים שלכם מחוברים? – מאמר ב The Marker (תהילה ינאי מנכ"לית משותפת CofaceBdi)

השנה, כמדי שנה, מתפרסם דירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל, המבוסס על סקר שמבצעת CofaceBDI בקרב עשרות אלפי עובדים במשק. זהו סקר התעסוקה הנרחב ביותר במשק, והוא מאפשר לבחון על פני זמן את המגמות בשוק העבודה במקביל לשינויים הטכנולוגיים בני זמננו, ולעקוב אחר "דורות" העובדים ואחר התמהיל המשתנה שלהם בשוק העבודה. הסקר זוכה לברכתן […]