שנת הקמה | 2004 |
---|---|
כתובת | ת.ד. 9001, אשדוד 77191- ראה מפה |
טלפון | 08-8517604/5 |
פקס | 08-8517632 |
דוא"ל | [email protected] |
---|---|
רשתות חברתיות | |
אתר החברה | www.ashdodport.co.il |
פרופילים נוספים | חברת נמל אשדוד בע"מ – החברות שהכי טוב לעבוד בהן |
שירותים מלאים
החברה מספקת ללקוחותיה מעטפת שירותים מלאה, הכוללת שירותים לוגיסטיים, וביניהם: הכנסת אוניות לנמל ועגינתן • אספקת שירותי אונייה מלאים • פריקה, אחסנה וטעינת מטענים • אחסנת מכולות • מערך תשתיות לעגינת אוניות נוסעים, המספק שירות וטיפול איכותי לנוסעים ולמטענם • בעורף הנמל: מחסנים עורפיים, בונדדים ומחסנים חופשיים המשמשים לריקון ואחסון מכולות ומטענים. בנוסף, קיימים מחסני פרי הדר וייצוא חקלאי, בית קירור, ממגורה לגרעינים, תיקון וניקוי מכולות ועוד.
יתרונות נמל אשדוד
• קרבה למרכז ולדרום הארץ, נגישות קלה לצירי תנועה • קרבה לתעלת סואץ • תשתיות רחבות ומתקדמות כולל נמל מכולות ממוחשב, המנוהל באמצעות מערכת TOS • שטחי אחסון נרחבים • קרבה למסילת רכבת • שער חדשני וממוחשב לכניסה וליציאת משאיות • עומק רציף של 15.5 מ' המאפשר כניסת אוניות ענק.
שיפור השירות ללקוחות
החברה שומרת על מדיניות שירות מוקפדת ובלתי מתפשרת. החברה השקיעה בשנים האחרונות סכומים ניכרים בציוד ובתשתיות וצפויה להשקיע בעתיד סכומים נוספים. החברה פועלת להפחתה בזמני שהיית האוניות באמצעות שימוש בציוד טכנולוגי חדיש ומתוחכם, הרחבת כוח העבודה, פיתוח רציפים חדשים ויוזמות שירות חדשניות.
פיתוח מערך עסקי ומאגר קשרי לקוחות
חברת נמל אשדוד משקיעה תשומות רבות בביסוס, ניהול וחיזוק הקשר בינה לבין לקוחותיה בארץ ובחו"ל, בתחומי הספנות והלוגיסטיקה. חברת הנמל שמה דגש על תחום שירות הלקוחות ועל מתן מענה ישיר ומהיר לצורכיהם. חברת הנמל עושה כל שביכולתה כדי להבטיח את שביעות רצון הלקוחות ומבצעת פעולות רבות שמטרתן להבטיח תהליכי שיפור, התייעלות והרחבה של סל השירותים.
נמל אשדוד מהווה חוליה משמעותית בשרשרת האספקה ומטפל גם בהסרת חסמים שאינם תחת אחריותו הישירה, לטובת הלקוחות המשותפים. נמל אשדוד פועל ליצירת סינרגיה כוללת בתהליכי השינוע מתוך ההבנה כי מדובר במערכת לוגיסטית אחת מסונכרנת.
שירותים טכנולוגיים מתקדמים
מערכת TOS
מערכת ה-TOS (Operating System Terminal) מעניקה יתרון תחרותי מובהק באמצעות ניהול יעיל ומבוקר של עבודת הנמל, ניצול מרבי של הציוד והמשאבים ושיפור השירות ללקוחות.
יתרונות מערכת ה-TOS: הגדלת הזמינות וקיצור משמעותי בזמני המתנת האוניות והמשאיות, הפריקה והטעינה • קבלת מידע עדכני ומעקב מלא אחר פעילות האוניות והמכולות • יצירת קשר ישיר נמל-סוכן אונייה בתפעול האונייה בזמן אמת • חיזוק התיאום עם הלקוחות ותכנון אוניות.
מערכת ERP
מתוך רצון לשפר ולייעל את הקשר בין החברה לבין לקוחותיה, מופעלת בנמל מערכת ERP חדשנית לניהול ובקרת התהליכים התפעוליים, הלוגיסטיים והפיננסיים.
אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של החברה מציע סל שירותים ללקוחות הכולל אזור מידע אישי ודוחות על פעילות האוניות והמטענים בנמל. האתר מאפשר גישה נוחה ונגישה למידע אודות פעילות הנמל והוא תומך בגלישה ממכשירים ניידים, טאבלטים ומחשבים נייחים.
שער כניסה אוטומטי
השער הינו שער משאיות מרכזי אוטומטי המופעל באמצעות מערכת ממוחשבת מתקדמת, הכוללת זיהוי ממוחשב של לוחות רישוי ומספרי מכולה וזיהוי ביומטרי של הנהגים • בשער 32 מסלולים, בכל מסלול משקל לשקילת משאיות
• מסרים אלקטרוניים, המאפשרים זרימה מהירה של המשאיות אל הנמל ומהנמל • מצלמות העוקבות אחר המשאיות, כך שהליכי הביקורת, כולל העברת מסרים לאיתור המכולה, מבוצעים תוך כדי נסיעה.
מדלים פניאומטיים לפריקת גרעינים
החברה מפעילה שני מדלים פניאומטיים לפריקת אוניות גרעינים, שנרכשו במסגרת עסקה בינלאומית מחברת NEUERO הגרמנית. הפעלת המדלים מספקת מענה לצורך הגובר בשינוע גרעינים באמצעות אוניות הפוקדות את נמל אשדוד, וכן מענה אקולוגי לבעיית דליפת גרעינים בשטחי הפריקה. כושר הפריקה של שני המדלים הנו של 600 טונות בשעה כל אחד.
צלם: רונן אקרמן צלם צילומי הנוף: אבי רוקח
ריקי גור, סמנכ"לית הכספים של אפי קפיטל: "מערכת היחסים שנוצרה עם גמלא הראל כוללת גם הפריה הדדית וגם הבנה ששני הצדדים מאוד מקצועיים ומאוד ישרים. מבחינתנו זה מאסט לעבודה עם כל גוף". סיפור הצלחהעל שלושה אלמנטים מבוסס שת"פ עסקי טוב – אמון ואמינות, אינטרסים משותפים וכמובן – הצלחה עסקית. שלושת הפרמטרים החשובים הללו הם שעומדים […]
הופעתו של נגיף הקורונה (COVID-19) מאיימת לשנות סדרי עולם. השפעת הנגיף חרגה זה מכבר מעולם הדאגה לבריאות הציבור, וזלגה לכל תחומי החיים, וביניהם לעולם הכלכלה.
הישראלים הוציאו על מכוני כושר 3.275 מיליארד שקל בשנה החולפת העלייה בתחרותיות מכיוון רשתות הלואו קוסט מביאה לזינוק בסיכון הענף 60% מהנרשמים למכוני הכושר הפרטיים בישראל לא ממשיכים את המנוי לשנה השניה. כך עולה מסקירה ענפית שביצעה חברת המידע העסקי CofaceBdi, בנוגע לענף מכוני הכושר בישראל. על פי נתוני החברה, למרות שיעור הנטישה הגבוה, הענף […]
מסקירת CofaceBdi עולה כי החנויות החיוניות, ובראשן רשתות המזון והפארם,
מוכרות מידי חודש פריטים כמו צעצועים, מוצרים לתינוקות וכלי בית בהיקף של כ 70 מליון שקל.