BDI

חברת נמל אשדוד בע"מ

שירותי נמל, טעינה ופריקה של אוניות, שינוע מטענים, שירותי נוסעים, שירותים לוגיסטיים

פרופיל

שנת הקמה 2004
כתובת ת.ד. 9001, אשדוד 77191- ראה מפה
טלפון 08-8517604/5
פקס 08-8517632
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.ashdodport.co.il
   

מנהלים

אורנה הוזמן בכור, יו"ר הדירקטוריון, חברת נמל אשדוד בע"מ

אורנה הוזמן בכור

יו"ר הדירקטוריון

אודות


נמל אשדוד הינו השער הכלכלי המוביל של מדינת ישראל והנמל הגדול והמתקדם במדינה. חברת נמל אשדוד הנה חברה עסקית רווחית הנוהגת על-פי שיטות עבודה המבוססות על נורמות של שקיפות, דיווח כספי, מינהל תקין, קליטת עובדים לפי כישורים ובתנאי מכרז פומביים ושוויוניים. רווחי החברה מופנים להשקעות בציוד ומטרתה לקצר ולייעל תהליכים לוגיסטיים עבור לקוחותיה, תוך פיתוח הנמל.

שירותים מלאים
החברה מספקת ללקוחותיה מעטפת שירותים מלאה, הכוללת שירותים לוגיסטיים, וביניהם: הכנסת אוניות לנמל ועגינתן • אספקת שירותי אונייה מלאים • פריקה, אחסנה וטעינת מטענים • אחסנת מכולות • מערך תשתיות לעגינת אוניות נוסעים, המספק שירות וטיפול איכותי לנוסעים ולמטענם • בעורף הנמל: מחסנים עורפיים, בונדדים ומחסנים חופשיים המשמשים לריקון ואחסון מכולות ומטענים. בנוסף, קיימים מחסני פרי הדר וייצוא חקלאי, בית קירור, ממגורה לגרעינים, תיקון וניקוי מכולות ועוד.
יתרונות נמל אשדוד
• קרבה למרכז ולדרום הארץ, נגישות קלה לצירי תנועה • קרבה לתעלת סואץ • תשתיות רחבות ומתקדמות כולל נמל מכולות ממוחשב, המנוהל באמצעות מערכת TOS • שטחי אחסון נרחבים • קרבה למסילת רכבת • שער חדשני וממוחשב לכניסה וליציאת משאיות • עומק רציף של 15.5 מ' המאפשר כניסת אוניות ענק.

שיפור השירות ללקוחות
החברה שומרת על מדיניות שירות מוקפדת ובלתי מתפשרת. החברה השקיעה בשנים האחרונות סכומים ניכרים בציוד ובתשתיות וצפויה להשקיע בעתיד סכומים נוספים. החברה פועלת להפחתה בזמני שהיית האוניות באמצעות שימוש בציוד טכנולוגי חדיש ומתוחכם, הרחבת כוח העבודה, פיתוח רציפים חדשים ויוזמות שירות חדשניות.

פיתוח מערך עסקי ומאגר קשרי לקוחות
חברת נמל אשדוד משקיעה תשומות רבות בביסוס, ניהול וחיזוק הקשר בינה לבין לקוחותיה בארץ ובחו"ל, בתחומי הספנות והלוגיסטיקה. חברת הנמל שמה דגש על תחום שירות הלקוחות ועל מתן מענה ישיר ומהיר לצורכיהם. חברת הנמל עושה כל שביכולתה כדי להבטיח את שביעות רצון הלקוחות ומבצעת פעולות רבות שמטרתן להבטיח תהליכי שיפור, התייעלות והרחבה של סל השירותים.
נמל אשדוד מהווה חוליה משמעותית בשרשרת האספקה ומטפל גם בהסרת חסמים שאינם תחת אחריותו הישירה, לטובת הלקוחות המשותפים. נמל אשדוד פועל ליצירת סינרגיה כוללת בתהליכי השינוע מתוך ההבנה כי מדובר במערכת לוגיסטית אחת מסונכרנת.
שירותים טכנולוגיים מתקדמים

מערכת TOS
מערכת ה-TOS (Operating System Terminal) מעניקה יתרון תחרותי מובהק באמצעות ניהול יעיל ומבוקר של עבודת הנמל, ניצול מרבי של הציוד והמשאבים ושיפור השירות ללקוחות.
יתרונות מערכת ה-TOS: הגדלת הזמינות וקיצור משמעותי בזמני המתנת האוניות והמשאיות, הפריקה והטעינה • קבלת מידע עדכני ומעקב מלא אחר פעילות האוניות והמכולות • יצירת קשר ישיר נמל-סוכן אונייה בתפעול האונייה בזמן אמת • חיזוק התיאום עם הלקוחות ותכנון אוניות.

מערכת ERP
מתוך רצון לשפר ולייעל את הקשר בין החברה לבין לקוחותיה, מופעלת בנמל מערכת ERP חדשנית לניהול ובקרת התהליכים התפעוליים, הלוגיסטיים והפיננסיים.

אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של החברה מציע סל שירותים ללקוחות הכולל אזור מידע אישי ודוחות על פעילות האוניות והמטענים בנמל. האתר מאפשר גישה נוחה ונגישה למידע אודות פעילות הנמל והוא תומך בגלישה ממכשירים ניידים, טאבלטים ומחשבים נייחים.
שער כניסה אוטומטי
השער הינו שער משאיות מרכזי אוטומטי המופעל באמצעות מערכת ממוחשבת מתקדמת, הכוללת זיהוי ממוחשב של לוחות רישוי ומספרי מכולה וזיהוי ביומטרי של הנהגים • בשער 32 מסלולים, בכל מסלול משקל לשקילת משאיות • מסרים אלקטרוניים, המאפשרים זרימה מהירה של המשאיות אל הנמל ומהנמל • מצלמות העוקבות אחר המשאיות, כך שהליכי הביקורת, כולל העברת מסרים לאיתור המכולה, מבוצעים תוך כדי נסיעה.

מדלים פניאומטיים לפריקת גרעינים
החברה מפעילה שני מדלים פניאומטיים לפריקת אוניות גרעינים, שנרכשו במסגרת עסקה בינלאומית מחברת NEUERO הגרמנית. הפעלת המדלים מספקת מענה לצורך הגובר בשינוע גרעינים באמצעות אוניות הפוקדות את נמל אשדוד, וכן מענה אקולוגי לבעיית דליפת גרעינים בשטחי הפריקה. כושר הפריקה של שני המדלים הנו של 600 טונות בשעה כל אחד.

אולי יעניין אותך גם


רק 2% מהחברות ששרדו מלפני קום המדינה הן חברות בניה

רק 2% מהחברות ששרדו מלפני קום המדינה הן חברות בניה

70 שנות עבודה: העסקים שהוקמו לפני המדינה

חנות כלי הבית שגולדה מאיר לא הסכימה לקבל ממנה מתנה, מוכר הפלאפל שהבריטים הסתלבטו עליו, המקום בו הרכיבו פעם ג'יפים ישירות מהקופסה ומוכר הפרוות שהסטודנטיות רדפו אחריו בשנות ה-50. צפו בארבעה בתי עסק שהוקמו לפני יותר מ-70 שנה – ופועלים גם היום