BDI

חברת נמל אשדוד בע"מ

שירותי נמל, טעינה ופריקה של אוניות, שינוע מטענים, שירותי נוסעים, שירותים לוגיסטיים

פרופיל

שנת הקמה 2004
כתובת ת.ד. 9001, אשדוד 77191- ראה מפה
טלפון 08-8517604/5
פקס 08-8517632
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.ashdodport.co.il
פרופילים נוספים חברת נמל אשדוד בע"מ – החברות שהכי טוב לעבוד בהן

מנהלים

משה (שיקו) ז'נה, מנכ"ל, חברת נמל אשדוד בע"מ

משה (שיקו) ז'נה

מנכ"ל

אורנה הוזמן בכור, יו"ר הדירקטוריון, חברת נמל אשדוד בע"מ

אורנה הוזמן בכור

יו"ר הדירקטוריון

אודות חברת נמל אשדוד בע"מ


נמל אשדוד הינו הנמל של ישראל, הנמל הגדול והמתקדם במדינה. חברת נמל אשדוד הנה חברה עסקית רווחית הנוהגת על-פי שיטות עבודה המבוססות על נורמות של שקיפות, דיווח כספי, מינהל תקין, קליטת עובדים לפי כישורים ובתנאי מכרז פומביים ושוויוניים. רווחי החברה מופנים להשקעות בציוד ומטרתה לקצר ולייעל תהליכים לוגיסטיים עבור לקוחותיה, תוך פיתוח הנמל.

שירותים מלאים
החברה מספקת ללקוחותיה מעטפת שירותים מלאה, הכוללת שירותים לוגיסטיים, וביניהם:
•הכנסת אוניות לנמל ועגינתן.
•אספקת שירותי אונייה מלאים.
•פריקה, אחסנה וטעינת מטענים.
•אחסנת מכולות.
•מערך תשתיות לעגינת אוניות נוסעים, המספק שירות וטיפול איכותי לנוסעים ולמטענם.
•בעורף הנמל: מחסנים עורפיים, בונדדים ומחסנים חופשיים המשמשים לריקון ואחסון מכולות ומטענים.
בנוסף, קיימים מחסני פרי הדר וייצוא חקלאי, בית קירור, ממגורה לגרעינים, תיקון וניקוי מכולות ועוד.

יתרונות נמל אשדוד
•קרבה למרכז ולדרום הארץ, נגישות קלה לצירי תנועה.
•קרבה לתעלת סואץ.
•תשתיות רחבות ומתקדמות כולל נמל מכולות ממוחשב, המנוהל באמצעות מערכת TOS.
•שטחי אחסון נרחבים.
•קרבה למסילת רכבת.
•שער חדשני וממוחשב לכניסה וליציאת משאיות.
•עומק רציף של 15.5 מ' המאפשר כניסת אוניות ענק.

שיפור השירות ללקוחות
החברה שומרת על מדיניות שירות מוקפדת ובלתי מתפשרת. החברה השקיעה בשנים האחרונות סכומים ניכרים בציוד ובתשתיות וצפויה להשקיע בעתיד סכומים נוספים. החברה פועלת להפחתה בזמני שהיית האוניות באמצעות שימוש בציוד טכנולוגי חדיש ומתוחכם, הרחבת כוח העבודה, פיתוח רציפים חדשים ויוזמות שירות חדשניות.

פיתוח מערך עסקי ומאגר קשרי לקוחות
חברת נמל אשדוד משקיעה תשומות רבות בביסוס, ניהול וחיזוק הקשר בינה לבין לקוחותיה בארץ ובחו"ל, בתחומי הספנות והלוגיסטיקה. חברת הנמל שמה דגש על תחום שירות הלקוחות ועל מתן מענה ישיר ומהיר לצורכיהם. חברת הנמל עושה כל שביכולתה כדי להבטיח את שביעות רצון הלקוחות ומבצעת פעולות רבות שמטרתן להבטיח תהליכי שיפור, התייעלות והרחבה של סל השירותים.
נמל אשדוד מהווה חוליה משמעותית בשרשרת האספקה ומטפל גם בהסרת חסמים שאינם תחת אחריותו הישירה, לטובת הלקוחות המשותפים. נמל אשדוד פועל ליצירת סינרגיה כוללת בתהליכי השינוע מתוך ההבנה כי מדובר במערכת לוגיסטית אחת מסונכרנת.

שירותים טכנולוגיים מתקדמים
מערכת TOS
מערכת ה-TOS (Operating System Terminal) מעניקה יתרון תחרותי מובהק באמצעות ניהול יעיל ומבוקר של עבודת הנמל, ניצול מרבי של הציוד והמשאבים ושיפור השירות ללקוחות.

יתרונות מערכת ה-TOS
•הגדלת הזמינות וקיצור משמעותי בזמני המתנת האוניות והמשאיות, הפריקה והטעינה.
•קבלת מידע עדכני ומעקב מלא אחר פעילות האוניות והמכולות.
•יצירת קשר ישיר נמל-סוכן אונייה בתפעול האונייה בזמן אמת.
•חיזוק התיאום עם הלקוחות ותכנון אוניות.

מערכת ERP
מתוך רצון לשפר ולייעל את הקשר בין החברה לבין לקוחותיה, מופעלת בנמל מערכת ERP חדשנית לניהול ובקרת התהליכים התפעוליים, הלוגיסטיים והפיננסיים.

אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של החברה מציע סל שירותים ללקוחות הכולל אזור מידע אישי ודוחות על פעילות האוניות והמטענים בנמל. האתר מאפשר גישה נוחה ונגישה למידע אודות פעילות הנמל והוא תומך בגלישה ממכשירים ניידים, טאבלטים ומחשבים נייחים.

שער כניסה אוטומטי
השער הינו שער משאיות מרכזי אוטומטי המופעל באמצעות מערכת ממוחשבת מתקדמת, הכוללת זיהוי ממוחשב של לוחות רישוי ומספרי מכולה וזיהוי ביומטרי של הנהגים.
•בשער 32 מסלולים, בכל מסלול משקל לשקילת משאיות.
•מסרים אלקטרוניים, המאפשרים זרימה מהירה של המשאיות אל הנמל ומהנמל.
•מצלמות העוקבות אחר המשאיות, כך שהליכי הביקורת, כולל העברת מסרים לאיתור המכולה, מבוצעים תוך כדי נסיעה.

מסוף גרעינים חדיש
נמל אשדוד מבצע שדרוג לרציף 21. מדובר בפרויקט ייחודי שבסיומו יפעלו ברציף שני מסופים חדישים – מסוף מכולות ומסוף גרעינים.
מסוף הגרעינים החדש יצויד במדלים חדישים ובמסוע גרעינים באורך 2.3 ק"מ לשינוע המטען ישירות לממגורות מחוץ לנמל בצורה יעילה ונקיה. קצב הפריקה במסוף הגרעינים יהיה עד פי 8 מהמצב הקיים – עד 1,200 טון לשעה.

צלם: רונן אקרמן צלם צילומי הנוף: אבי רוקח

אולי יעניין אותך גם


"עידן האונליין מביא לסגירתם של מרכזי קניות בכל העולם" – The Marker

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi אומרת: "הקניונים בישראל צריכים להמציא את עצמם מחדש בכל הקשור לחוויית השוכר ולחוויית הלקוח. המעבר לרכישת מוצרים בסחר מקוון מהווה איום מהותי על העסקים המקומיים בתחום הקמעונאות, והעלייה בסיכון של אותם עסקים משפיעה על הקניונים שמתקשים לאכלס את שטחי המסחר בשוכרים יציבים לאורך זמן. תהילה ינאי תהילה ינאיצביקה גולדשטיין "בשנה […]

ועידת און ליין ישראל, דובאי, ארה"ב 8.12.2020 – הרשמה ופרטים

השקעות בתנאי אי וודאות  Baker Boots LLP ,COFACE  BDI , לימור גורביץ תקשורת להרשמה לחצו כאן >  To register in English for the convention please click here    

בעת הזאת גם לעסק שלכם דרוש חיסון ! , דעו הכול על הלקוח לפני שתיפגעו

דירוג הסיכון שלנו ב-CofaceBdi אומד את הסיכון במתן אשראי מסחרי לחברות ועסקים בישראל, תוך ניתוח החוזקות והחולשות של החברה והסביבה עסקית בה היא פועלת