|
|
|
|
תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi אומרת: "הקניונים בישראל צריכים להמציא את עצמם מחדש בכל הקשור לחוויית השוכר ולחוויית הלקוח. המעבר לרכישת מוצרים בסחר מקוון מהווה איום מהותי על העסקים המקומיים בתחום הקמעונאות, והעלייה בסיכון של אותם עסקים משפיעה על הקניונים שמתקשים לאכלס את שטחי המסחר בשוכרים יציבים לאורך זמן. תהילה ינאי תהילה ינאיצביקה גולדשטיין "בשנה […]
גלובס : למה כולם רוצים רשת "סטוק"? Mako -שופרסל, יוחננוף ורמי לוי כבר שם: למה כולם רוצים רשת "סטוק"? ICE : רשת 'רמי לוי סטוק' תפתח בקרוב עם ארבעה סניפים
מתוך סקר עמדות העובדים של קופאס בידיאי ומגזין דה מרקר