BDI

סיילספורס ישראל

ענקית הטכנולוגיה ומחשוב הענן וה- CRM

פרופיל

שנת הקמה 2011
כתובת רח׳ יגאל אלון 94 , מגדל אלון 1, ת״א; בניין תוהא, יגאל אלון 114 , ת״א
רשתות חברתיות
אתר החברה www.salesforce.com

מנהלים

אפרת רפופורט, מנכ"לית, סיילספורס ישראל

אפרת רפופורט

מנכ"לית

אודות סיילספורס ישראל


סיילספורס (Salesforce), ענקית פתרונות מחשוב ענן ו-CRM המובילה בעולם, הייתה הראשונה שהביאה את ה-CRM לענן ונחשבת היום לאחת החברות הכי חדשניות בעולם. הפתרונות הטכנולוגיים של החברה, המעסיקה כיום מעל 70,000 בעולם, מאפשרים לחברות מכל הגדלים להתחבר ללקוחות שלהן בצורה יעילה יותר, לספק להם שירות בהתאמה אישית ולנצל את הכוח הטמון בטכנולוגיה: ענן, סושיאל מדיה, בלוקצ'יין ובינה מלאכותית.

סיילספורס נכנסה לישראל ב-2011 ובשנים האחרונות ביצעה כאן השקעות משמעותיות. היא הרחיבה את הפעילות שלה למגזרים חדשים וביססה את ישראל כמרכז טכנולוגי, אסטרטגי, הממנף את הטאלנט המשובח והאקוסיסטם המקומי. חזון החברה בישראל הוא להוות מרכז פיתוח מוביל חדשנות ולמנף את הכוח של החברה לעשות שינוי ולייצר שוויון מגדרי וגיוון תעסוקתי, תוך הטמעת תחושת הגאווה של העובדים בישראל. כיום החברה מעסיקה בישראל מעל 750 עובדים בשלושה מרכזי פיתוח: ת"א, פ"ת ונצרת.

מרכז הפיתוח והמחקר בישראל

מרכז הפיתוח ממשיך לגדול ולהתבסס בישראל ולפתח טכנולוגיות חדשניות ע"י רכישות אסטרטגיות של סיילספורס העולמית בשוק הישראלי. בשנים האחרונות סיילספורס רכשה 7 חברות סטארטאפ טכנולוגיות ישראליות: קליקסופטוור (2019), בונובו (2019), דאטורמה (2018), אימפליסיט (2016), קרנסן (2015), בלו טייל (2012) ונבחו (2011). מרכז המחקר והפיתוח הישראלי אחראי על פיתוח כמה מהפתרונות המובילים של החברה, העומדים בחזית החדשנות הטכנולוגית העולמית בתחומים כמו בינה מלאכותית המוטמעת במערכי המכירות, השיווק והשירות של אלפי לקוחות; טכנולוגיית מודיעין שיווקי וניתוח קמפיינים באמצעות ביג-דאטה ובינה מלאכותית; אלגוריתמיקה מתקדמת לפתרון בעיות מורכבות לאופטימיזציית שירות של אנשי שטח; טכנולוגיית קול וזיהוי דיבור; אבטחת מידע בענן ועוד. עובדי החברה בישראל הם בעלי תרומה משמעותית לחידושים הטכנולוגיים בתחומים האלו, המשפיעים על מיליוני משתמשים בכל העולם. לעבוד בסיילספורס זה להיות חלק מארגון גלובלי של אנשים העובדים למען מטרות משותפות, ערכים משותפים ומחויבות לעשות טוב, ביחד.

התרבות הארגונית הייחודית שלנו

התרבות הארגונית יוצאת הדופן של החברה היא הסיבה שסיילספורס נחשבת בין המעסיקים הטובים בעולם ומדורגת מידי שנה בצמרת דירוגי החברות שהכי טוב לעבוד בהן. סיילספורס מדברת וחייה את ערכיה: אמון, הצלחת הלקוח, חדשנות ושוויון. מעבר לשכר ולתנאים מהטובים שיש לשוק להציע, החברה שמה את העובדים שלה במרכז ומחויבת לרווחתם והתפתחותם תוך יצירת סביבת עבודה עם גמישות שוויונית.

חווית העובד

אחד הדברים המייחדים את החברה זו חווית העובד והתפיסה שהעובדים הם מרכז החברה, ורווחת העובדים ומשפחותיהם בראש סדר העדיפויות. החברה מעודדת תרבות של פתיחות, שקיפות, והקשבה לעובדים. מתוך זה, סיילספורס משקיעה המון בתמיכה בעובדים והמשפחות שלהם גם בזמנים מאתגרים. כמו למשל מתן מענה ספציפי להורים (החזר לשעות ביביסיטר) לתמיכה כשהילדים בבית בזמן למידה מרחוק, מתן 6 שבועות חופשה בתשלום לטיפול בבן משפחה חולה, או מענק של 500 דולר לכל העובדים לקניית ציוד משרדי כדי לאפשר להם לעבוד מהבית. רווחת העובדים שלנו במקום הראשון – תמיד.

תורמים לקהילה

סיילספורס נולדה מתוך החזון שאפשר לעשות עסקים וטוב לעולם ביחד ותרומה לקהילה הוא ערך ליבה בחברה. סיילספורס לוקחת חלק פעיל ומשמעותי בקהילה במטרה להשפיע לטובה על הסביבה ומפעילה מודל ייחודי להתנדבות ותרומה לקהילה: 1% מרווחי החברה נתרמים לקהילה, 1% מרישיונות החברה ניתנים חינם לעמותות, ו-1% מזמנם של העובדים מושקע בהתנדבות. לדוגמא, כל עובד בחברה רשאי לקבל החזר שכר מלא על 56 שעות התנדבות בשנה, עבור התנדבות באיזה עמותה שיבחר. העובדים שלנו תומכים בקהילה לכל אורך השנה. בכל אירוע של סיילספורס אנחנו דואגים שיהיה גם חלק שהוא תרומה לקהילה – בין אם תרומה כספית או פרוייקט התנדבות. סיילספורס היא חברה שמאמינה ופועלת במטרה לעזור לעובדים שלה לחיות טוב, לדאוג לעצמם, למשפחתם ולקהילה בה היא פועלת מתוך מחויבות ואמונה שאלו הם המפתחות להצלחה.

אולי יעניין אותך גם


חדשות 12 : לפי הערכה שקיימה חברת המידע העסקי CofaceBdi, עשרות אלפי עסקים בישראל צפויים לקרוס

תחזית קודרת: כ-25 אלף עסקים בישראל יקרסו עד סוף השנה לפי הערכה שקיימה חברת המידע העסקי CofaceBdi, עשרות אלפי עסקים בישראל צפויים לקרוס כתוצאה ממשבר הקורונה. מלבד ענפי התעופה, התיירות והפנאי שכבר נפגעו – ההערכה מדברת על פגיעה גם בשירותים, במסחר שאינו מזון ובתחבורה. "מדובר במשבר הכלכלי החמור ביותר מאז מלחה"ע השנייה" לכתבה המלאה ב […]

השנה היה גידול של כ-8% בהשוואה ל-2021 בשוק המשקאות הממותקים כשברקע דיבורים על ביטול המס

גודל שוק: מוערך כי בשנת 2022 הכנסות שוק המשקאות הממותקים יסתכמו בכ- 7.0 מיליארדי שקלים, גידול של כ- 8% ביחס ל- 2021.