"עידן האונליין מביא לסגירתם של מרכזי קניות בכל העולם" – The Marker

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi אומרת: "הקניונים בישראל צריכים להמציא את עצמם מחדש בכל הקשור לחוויית השוכר ולחוויית הלקוח. המעבר לרכישת מוצרים בסחר מקוון מהווה איום מהותי על העסקים המקומיים בתחום הקמעונאות, והעלייה בסיכון של אותם עסקים משפיעה על הקניונים שמתקשים לאכלס את שטחי המסחר בשוכרים יציבים לאורך זמן. תהילה ינאי תהילה ינאיצביקה גולדשטיין "בשנה […]

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi אומרת: "הקניונים בישראל צריכים להמציא את עצמם מחדש בכל הקשור לחוויית השוכר ולחוויית הלקוח. המעבר לרכישת מוצרים בסחר מקוון מהווה איום מהותי על העסקים המקומיים בתחום הקמעונאות, והעלייה בסיכון של אותם עסקים משפיעה על הקניונים שמתקשים לאכלס את שטחי המסחר בשוכרים יציבים לאורך זמן.
תהילה ינאי
תהילה ינאיצביקה גולדשטיין
"בשנה האחרונה אנו עדים לעלייה בסיכון העסקים בישראל כאשר יותר ויותר חברות בתחום הקמעונאות נקלעות לקשיים. החברות הגדולות כמו עזריאלי ומליסרון מצליחות להתמודד עם הבעיה בעיקר באמצעות הסכמים ארציים מול הרשתות הגדולות, אולם במרכזים מסחריים קטנים יותר ניתן לראות שטחים פנויים שאותם מתקשים בעלי הנכסים לאכלס. המצב הזה מחייב את בעלי הנכסים ליצור חוויית לקוח שתמשוך את הצרכנים למרכזים, כאשר שוכרי עוגן כמו סופר פארם או רשתות גדולות אחרות כבר לא מספיקים על מנת למשוך שוכרים נוספים".

לכתבה ב The Marker
ההייטקיסטים נוהרים: "יש לך הכל באותו מקום – משרד, בית קפה, חדר כושר, סופר וגם פארם"