BDI

סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)

רשת דראגסטור קמעונאית

פרופיל

שנת הקמה 1978
כתובת רח' שנקר אריה 16, הרצליה פיתוח 4672516 - ראה מפה
טלפון 09-9725000
פקס 09-9725050
רשתות חברתיות
אתר החברה www.super-pharm.co.il
פרופילים נוספים סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)
   

מנהלים

ניצן לביא, מנכ"ל, סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)

ניצן לביא

מנכ"ל

ליאון קופלר, יו"ר, סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)

ליאון קופלר

יו"ר

אודות סופר-פארם (חנויות הרשת והמשרד המרכזי)


סופר-פארם היא רשת הדראגסטור הגדולה והמובילה בישראל. החברה נוסדה בשנת 1978 על ידי משפחת קופלר. היא כוללת כיום 256 חנויות ברחבי הארץ, 78 חנויות בפולין ואתר אינטרנט. בחנויות ניתן למצוא מגוון רחב של תרופות, מוצרי בריאות, ויטמינים ומינרלים, קוסמטיקה, אופטיקה, טואלטיקה ומוצרי תינוקות. מחזור המכירות לשנת 2020 לרבות הפעילות הבינלאומית בפולין עמד על 6.2 מיליארד ₪. הצלחתה העסקית, החדשנות הקמעונאית, שיטות השיווק והפרסום, מבנה הרשת ותפעולה, הפכו את סופר-פארם מודל לחיקוי.

מציבים סטנדרטים קמעונאיים חדשים – סופר-פארם נבנתה בהשראת רשת SHOPPERS DRUG MART, רשת דראגסטור מובילה בקנדה, שאותה ייסד מורי קופלר ב-1962. המומחיות, המקצועיות ותרבות השירות של חנויות סופר-פארם מהווים את עיקר חוזקה וייחודה של החברה, אשר קבעה סטנדרטים חדשים בתחום הקמעונות בישראל ועיצבה תרבות צריכה חדשה. חוויית הקנייה בסופר-פארם כוללת חנויות נקיות, מעברים רחבים, סיוע מקצועי, שעות פתיחה ארוכות וחנייה זמינה. זאת לצד זיהוי מתמיד של צורכי הלקוחות והתאמת החנויות והמגוון לשוק המשתנה, גורמים לכ-5.4 מיליון לקוחות לפקוד את חנויות הרשת מדי חודש. המודעות של סופר-פארם לשוק המשתנה בתדירות גבוהה היא הבסיס ליכולתה לשמר את מעמדה המוביל בתחום הקמעונות. עיקר חוסנה של החברה בישראל מבוסס על כ-9,000 עובדי החנויות, אשר גדלים עם הרשת לאורך השנים, מקבלים הכשרה מקצועית באקדמיית קופלר, שם מקנים להם כישורי ניהול עצמאיים ומספקים ללקוחותיהם שירות אדיב, יעיל ומקצועי.

הצלחה בינלאומית – בתחילת שנות ה-2000 החלה סופר-פארם בצעדיה הראשונים מחוץ לגבולות ישראל, מתוך תפיסה כי הקונספט הייחודי של הרשת יתאים לצרכים של לקוחות במדינות שונות בעולם. בשנת 2001 פתחה הרשת לראשונה סניפים בפולין, וכיום היא מפעילה שם 77 סניפים ואתר קניות און-ליין.

שיטת העמית – סופר-פארם פועלת בשיטת זכיינות ייחודית. הזכיין מכונה עמית. העמית הוא בעל החברה המפעילה את החנות. הרכוש הקבוע, הרישיונות והאשראי הכספי, כמו גם התמיכה השיווקית ותנאי הסחר – מגיעים מהמשרד המרכזי. שיטה זו מתמרצת את העמית להצליח, מאפשרת מסלול התקדמות ומשיגה את התוצאות הטובות ביותר הן עבור סופר-פארם והן עבור עמיתיה. העמית על פי רוב מקודם מתוך הרשת לאחר שעבר הכשרה מקצועית וניהולית באקדמיית קופלר לקמעונאות.

המשרד המרכזי – מעניק הכוונה, תמיכה ושרותי ניהול לחנויות העמיתים. המשרד כולל את המחלקות שיווק, סחר, תפעול, ניהול מערכות המידע, נכסים, מימון, כלכלה, נדל"ן, משאבי אנוש ומינהלה, ומונה כ-320 עובדים.

שירות לקוחות – אחד מערכי הליבה המרכזיים של סופר-פארם הוא השירות, והוא אשר מעניק לה את הבידול והאיכות לאורך השנים. כל עמית שם דגש על חשיבות איכות השירות והמקצועיות בחנותו, על מנת לתת מענה לצורכי הלקוחות, תוך גמישות מקסימלית. בחנויות הרשת מתבצעות מדידות של איכות השירות.

חנויות סופר-פארם – חנויות הרשת ממוקמות בקניונים, מרכזי קניות, מרכזי ערים ובשכונות. שטחה של חנות ממוצעת הוא כ-500 מ"ר. כל חנות כוללת את המחלקות הבאות:
•בית מרקחת: העוגן של החנות, בו נמכרות תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם ללקוחות פרטיים ולמבוטחי קופות החולים.
•מוצרי טבע ותוספי מזון: ויטמינים ומינרלים, תוספי דיאטה, תרופות טבעיות, מוצרי קוסמטיקה טבעיים, מזון בריא, תרופות אלטרנטיביות וכן טיפול רפואי הוליסטי.
•קוסמטיקה: מגוון רחב של בשמים ומוצרי טיפוח של המותגים המובילים והאהובים הנמכרים על ידי יועצות יופי מקצועיות.
•טואלטיקה: מגוון מוצרי טיפוח שיער, דאודורנטים, מוצרי גילוח, סידקית, סבונים ומוצרים רבים אחרים.
•מחלקת תינוקות: כל מגוון המוצרים והאביזרים הדרושים לתינוקות ולפעוטות.
•מחלקת אופטיקה: סופר-פארם מתרחבת בתחום האופטיקה ומפעילה שלושה סוגי של מחלקות, לרבות אופטומטריסטים המבצעים בדיקות ראייה ב-66 חנויות. הרשת מציעה משקפי ראייה, שמש, מכונות לשכפול משקפיים וכן עדשות ותמיסות.

Life – סופר-פארם הייתה החברה הראשונה בישראל להשיק מותג פרטי בישראל. לייף, אשר הושק בשנת 1994, הוא מותג לכל דבר הפועל בתחומי הבריאות והיופי ומציע מגוון רחב של מוצרים: תרופות, ויטמינים ותוספי תזונה, מוצרי תינוקות, טואלטיקה וכן מוצרי איפור וטיפוח. כל המוצרים מיוצרים על ידי יצרנים מובילים בארץ ובעולם ומאופיינים באיכות גבוה, מחירים נוחים וחדשנות.

LifeStyle – סופר-פארם הייתה החברה הראשונה בישראל שהשיקה מועדון לקוחות בשנת 1997 – מועדון לייף סטייל שנתן ללקוחות הטבות בסופר-פארם וברשתות נוספות. ב-2009 שדרגה סופר-פארם את המועדון והשיקה כרטיס אשראי עם חברת ישראכרט לשימוש בארץ ובחו"ל. כיום, המועדון מונה למעלה מ-530 אלף לקוחות שנהנים ממבצעים וקופונים אטרקטיביים לקניות בסופר-פארם וברשתות מובילות נוספות. זאת בנוסף להטבות ומבצעים המשתנים מעת לעת בתחומים שונים כגון תרבות ופנאי, מופעים, אופנה, כלי רכב ומשירותים פיננסיים ייחודיים – הצעות ביטוח, הלוואות בתנאים מועדפים. מעבר לכל ההטבות הרגילות, הלקוחות נהנים גם מימי מכירה בלעדיים, ממבצעים אטרקטיביים לאורך כל השנה ומהנחות קבועות אוטומטיות באלפי בתי עסק ברחבי הארץ.

אתר און ליין – בשנת 2017 סופר-פארם השיקה את אתר הסחר שלה בו ניתן לרכוש מגוון רחב של מותגי קוסמטיקה יוקרתית, מוצרים ממגוון המחלקות וגם אפשרות להזמין תרופות. את התרופות ניתן לאסוף מהחנות תוך 3 שעות או לקבל משלוח עד הבית.

הפצה מרכזית – בסוף 2011 החלה סופר-פארם לפעול באחסון והפצה מרכזית דרך המרכז הלוגיסטי שהקימה עבורה חברת כמיפל במטרה לשפר את זמינות המוצרים והשירות בסניפים. כמיפל זכתה במכרז להקמה ותפעול של המרכז הלוגיסטי בשנת 2008, כיום כמיפל מפעילה עבור סופר-פארם שלושה מרלו"גים (יבש, מצונן, בית מרקחת ואתר on-line) בשטח כולל של 25,000 מ"ר.

פעילות בקהילה – סופר-פארם מאמינה כי כרשת שפועלת בקהילה, היא צריכה גם להחזיר לקהילה. סופר-פארם יוזמת פעילויות בבתי חולים, בתי ספר ומרכזים קהילתיים שונים. בנוסף, מבוצעות התרמות בקופות החנויות, כך שהלקוחות ירכשו מוצרים שונים שהתמורה עבורם נתרמת לעמותות שונות, למשל, האגודה לסוכרת נעורים, עמותת חיים, עמותת לראות, וראייטי, המפעל להכשרת ילדי ישראל, מרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית ועוד.

Beauty Clinic – סופר-פארם מקימה את רשת מרפאות האסתטיקה Beauty Clinic בניהולו של דר' איל קרמר, מומחה כירורגי בעל שם עולמי ומפתח שיטת C-LIFT לשימור היופי הטבעי לאורך שנים. השילוב שבין המומחיות הכירורגית של דר' קרמר לסטנדרט המקצועי הגבוה של סופר-פארם מאפשרת למרפאות להעניק לכל מטופלת שיטה ייחודית, בהתאמה אישית, למראה פנים טבעי ורענן.

 

אולי יעניין אותך גם


פרסום CofaceBdi , עסקים קורסים נשארים רשומים, כדי לקבל מענקים ממשלתיים

פורסם בדה מרקר (הארץ) בעלי עסקים דוחים את ההודעה על הסגירה כדי לקבל סיוע   לכתבה >> Government-funded Zombies: Pandemic Grants Keeping Defunct Businesses Afloat

הכנסות חנויות הסטוק צפויות להסתכם בכ- 1,954 מיליוני שקלים בשנת 2020 (בדיקה מיוחדת – חנויות הסטוק 09.20)

המחיר הממוצע לפריט עומד על כ- 12 שקלים, וסל קניות ממוצע עומד על כ- 50-60 שקלים

רווחיות ממוצע בשוק: רווח גולמי ממוצע – 35%-40%, רווח תפעולי ממוצע – 4%-8%