BDI

שלמה כהן ושות'- עורכי דין ומגשרים

אולי יעניין אותך גם


אזכורים בתקשורת של כנס החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2019

הדירוג ב The Marker 0404 : מהפך בצמרת, אינטל החברה שהכי טוב לעבוד בה בשנת 2019   עדיף :  ביטוח ישיר עלתה למקום השישי, קפיצה גדולה למנורה מבטחים מקו : גוגל מאבדת את ההובלה, טבע חוזרת לרשימה סרוגים : זו החברה שהכי טוב לעבוד בה בישראל יתד נאמן   טלנירי   "צבע הכסף" – יאיר […]

ממטרד שולי לכלי שיווקי – על המייקאובר של הזכות לפרטיות – עו"ד שיר שושני כץ, משרד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'.

הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.

ענף המסעדות תחת מלחמה

מוערך כי בכל יום לחימה אובדן ההכנסות בענף בתי קפה ומסעדות מסתכם בכ-35 מיליון שקל

דיני הבחירות 2019 – חוק התעמולה ואחריות פלטפורמות תוכן – AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.