|
|
|
|
|
אחרי שבועיים של סירוב, בשופרסל קמעונאית המזון הגדולה החליטו להיענות לדרישות תנובה ולהעלות מחירים, אך במקביל להוריד עשרות מוצרים אחרים. "בשונה ממדינות אחרות, אצלנו רוב הזמן אין מחאות, הציבור לא מצביע ברגליים", אומרת תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi. "אנחנו גם לא רואים יותר מדי מצטרפים למדיניות שנקטה שופרסל, ולעומת זאת כן יש קמעונאים שמסבירים […]
פורסם במוסף התחדשות עירונית The Marker
יום שלישי 31.05.2022
הישראלים עוברים לקנות תחפושות באינטרנט מחו"ל
סקירה ענפית של חברת המידע העסקי CofaceBdi מגלה כי בשנה החולפת
חלה ירידה חדה של 5% בהכנסות שוק התחפושות בישראל – בעיקר בעקבות הרכישות באינטרנט
שוק התחפושות מהווה 7% מסך ההכנסות של שוק הצעצועים והמשחקים כולו, אשר נאמד ב-1.35 מיליארד שקלים ב 2018