BDI

רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ

שיווק מוצרי מזון וניהול סופרמרקטים

פרופיל

שנת הקמה 1976
כתובת רח' האומן 15 ת.ד. 52149 ירושלים 9342110 - ראה מפה
טלפון 02-6331220,1-599-590500
פקס 02-6791860
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.rami-levy.co.il
   

מנהלים

רמי לוי, מנכ"ל, רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ

רמי לוי

מנכ"ל

עדינה לוי, סמנכ"ל, רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ

עדינה לוי

סמנכ"ל

אודות


רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה עוסקת בשיווק קמעונאי בתחום המזון. הקבוצה מפעילה 51 מרכולים, הפועלים בשיטת הדיסקאונט - מכירה ישירה לצרכן הפרטי במחירים מוזלים. חנויות הקבוצה מציעות מגוון מוצרים רחב: החל ממוצרי מזון, ירקות ופירות, עבור לתחומי הטואלטיקה, הניקוי והקוסמטיקה וכלה במוצרי הלבשה וטקסטיל. הקבוצה משווקת בסיטונאות מוצרי מזון וניקוי למרכולים קטנים, מוסדות ומסעדות באזור ירושלים. כמו כן, בתוך קבוצת רמי לוי חברות נוספות: רמי לוי תקשורת, גוד-פארם, קופיקס, סופר-קופיקס וחברת המועדון.

קבוצת רמי לוי שיווק השקמה היא בעלת הזכויות והמפעילה של 51 המרכולים האלה: סניף האומן, סניף רב חן, סניף אחים ישראל, סניף גבעת שאול וסניף רמות בירושלים, סניף איילון, סניף נשר, סניף זכרון יעקב, סניף טבריה, סניף מודיעין שילת, סניף מעלה אדומים, סניף באזור התעשייה בנימין, סניף קסטינה, סניף ביתר עילית, סניף פרדס חנה, סניף קריית חיים, סניף עפולה, סניף גוש עציון, סניף מהדרין ירושלים גבעת שאול, סניף “לב הארץ" ליד ראש העין, סניף אשדוד, סניף מודיעין, סניף נתניה, סניף באר שבע, סניף עכו, סניף קדימה, סניף נהריה, סניף קרית שמונה, סניף כרמיאל, סניף כפר סבא, סניף פתח תקווה, סניף נתיבות, נתניה צפון, סניף אשקלון, סניף יבנה, סניף רעננה, סניף בת-ים, סניף רחובות, סניף ראשון לציון, סניף ביג באר שבע סניף לוד סניף חדרה סניף אילת,סניף קניון מבשרת,סניף בית שמש,סניף רמת החייל תל אביב, חולון, חיפה עזריאלי, סניף אריאל, סניף עטרות וסניף אשקלון צפון.

מיצוב תחרותי

תחום קמעונאות המזון בישראל מאופיין בתחרותיות רבה. הקבוצה מתחרה מול מספר רשתות שיווק גדולות, רשתות אזוריות ופרטיות, חנויות מכולת שכונתיות, שווקים פתוחים וחנויות מתמחות. יכולתה של קבוצת רמי לוי שיווק השקמה להתמודד בהצלחה בשוק דינמי זה נובעת בעיקר מהמחירים האטרקטיביים שהיא מציעה מול חנויות הדיסקאונט של הרשתות הגדולות, ועלויות תפעול נמוכות מהנהוג בענף.

 

רשת רמי לוי שיווק השקמה נמצאת בסביבה תחרותית עם צרכנים מוטי מחיר אך לא רק.

בשוק הקמעונאות, הצרכנים לעד יחפשו מחירים זולים ומבצעים כדי לחסוך בקניות השבועיות וזה נכון לכלל פלחי האוכלוסייה. רמי לוי פילס את דרכו בקטגוריה כמהפכן שהביא את בשורת המחירים הזולים והוא ימשיך לעשות כך בדרך חדה, ברורה, לא מתפשרת ובכך יבטיח את מעמד הרשת כרשת הזולה ביותר במדינה!

לצד המחירים הזולים והמבצעים המעמיקים הרשת מתפתחת, מתעדכנת ומשתכללת בכל הקשור לנראות סניפיה, הרחבת מגוון המוצרים  (לרבות מוצרי פרימיום במחירי רמי לוי) הכשרת עובדיה למתן שירות ברמה הגבוה ביותר ללקוחותיה.

הרשת קשובה לצרכנים ולצרכיהם המשתנים, הרשת תמשיך להוביל את מהפיכת המחירים לצד חוויה קמעונאית מועדפת.

כחלק מהפעילות השיק רמי לוי את רשת הסופרים השכונתיים ״רמי לוי בשכונה״ המשרתת את הציבור השכונתי (ולא רק) של אותו איזור בו הסניף נמצא.

״רמי לוי בשכונה״ היא בשורה נוספת וגורם ישיר ומשמעותי בהוזלת המחירים בסך במקומי שכידוע הוא יקר משמעותית בשכונות.

ההיסטוריה של החברה

רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ הוקמה והתאגדה ב-2006. חברה זו קלטה לתוכה פעילות של רשת המרכולים הפעילה משנת 1976.

במאי 2007 פרסמה החברה תשקיף שעל פיו הציעה מניות לציבור; אז גם החלו ניירות הערך של החברה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, והחברה הפכה לחברה ציבורית. החברה נסחרת במדד 125.

החברה היא חברה בת של רמי לוי שיווק השקמה בע"מ – חברה פרטית בבעלותם של עדינה ורמי לוי, שהוקמה בשנת 1985. משפחת לוי פועלת החל משנת 1976 בתחום השיווק הקמעונאי במחירים סיטונאיים לצרכן.

נתונים כלכליים

בשנת 2018 עמדו הכנסות החברה על כ-5,438 מיליון ₪ – גידול של כ-7% לעומת כ-5,072 מיליון ₪ בשנת 2017. הרווח הנקי בשנת 2018 הסתכם ב-137 מיליון ₪ – גידול של כ-24% לעומת 110 מיליון ₪ בשנת 2017. מגמת הגידול עליה דיווחה החברה בשנה שעברה נמשכת: בשנת 2016 עמדו ההכנסות על 4,538. הגידול בהכנסות הקבוצה בשנים, 2016, 2017 ו-2018 נובע בעיקר מפתיחת סניפים חדשים ופעילויות חדשות. בשנים האחרונות זוכה הקבוצה למוניטין ולפרסום באזורי פעילותה, לצד עלייה במספר הלקוחות וגידול במכירות.

מחויבות לקהילה

רשת שיווק השיקמה וחברת האם רמי לוי שיווק השיקמה מנהיגות מסורת ארוכת שנים של תרומות לנזקקים, בסך כולל של כשבעה מיליון ש"ח מדי שנה. בראש השנה וחג הפסח, הרשת וחברת האם מעניקות ליותר מ-5,000 משפחות תווי קניה לרכישות בסניפיה. בנוסף, נוטלת הרשת חלק בפעילויות צדקה רבות, לעמותות חסד וגופים ציבוריים, אשר מסייעים לקהילה בדרכים שונות. בעלי החברה, רמי ועדינה לוי, רואים את היכולת לעזור לזולת כזכות גדולה שנפלה בחלקם.

אולי יעניין אותך גם


הפדיון בענף החלפים עמד ב 2017 על 3.5 מיליארד ש"ח בשנה

דו"ח CofaceBdi מספטמבר 2017 העריך את הפדיון בענף החלפים ב3.5 מיליארד ש"ח

70 שנות עבודה: העסקים שהוקמו לפני המדינה

חנות כלי הבית שגולדה מאיר לא הסכימה לקבל ממנה מתנה, מוכר הפלאפל שהבריטים הסתלבטו עליו, המקום בו הרכיבו פעם ג'יפים ישירות מהקופסה ומוכר הפרוות שהסטודנטיות רדפו אחריו בשנות ה-50. צפו בארבעה בתי עסק שהוקמו לפני יותר מ-70 שנה – ופועלים גם היום