BDI

רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ

שיווק מוצרי מזון וניהול סופרמרקטים

פרופיל

שנת הקמה 1976
כתובת רח' האומן 15 ת.ד. 52149 ירושלים 9342110 - ראה מפה
טלפון 02-6331220,1-599-590500
פקס 02-6791860
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.rami-levy.co.il
   

מנהלים

רמי לוי, מנכ"ל, רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ

רמי לוי

מנכ"ל

עדינה לוי, סמנכ"ל, רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ

עדינה לוי

סמנכ"ל

אודות


רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה עוסקת בשיווק קמעונאי בתחום המזון. הקבוצה מפעילה 50 מרכולים, הפועלים בשיטת הדיסקאונט - מכירה ישירה לצרכן הפרטי במחירים מוזלים. חנויות הקבוצה מציעות מגוון מוצרים רחב: החל ממוצרי מזון, ירקות ופירות, עבור לתחומי הטואלטיקה, הניקוי והקוסמטיקה וכלה במוצרי הלבשה וטקסטיל. הקבוצה משווקת בסיטונאות מוצרי מזון וניקוי למרכולים קטנים, מוסדות ומסעדות באזור ירושלים.

קבוצת רמי לוי שיווק השקמה היא בעלת הזכויות והמפעילה של 50 המרכולים האלה: סניף האומן, סניף רב חן, סניף אחים ישראל, סניף גבעת שאול וסניף רמות בירושלים, סניף איילון, סניף נשר, סניף זכרון יעקב, סניף טבריה, סניף מודיעין שילת, סניף מעלה אדומים, סניף באזור התעשייה בנימין, סניף קסטינה, סניף ביתר עילית, סניף פרדס חנה, סניף קריית חיים, סניף עפולה, סניף גוש עציון, סניף מהדרין ירושלים גבעת שאול, סניף “לב הארץ” ליד ראש העין, סניף אשדוד, סניף מודיעין, סניף נתניה, סניף באר שבע, סניף עכו, סניף קדימה, סניף נהריה, סניף קרית שמונה, סניף כרמיאל, סניף כפר סבא, סניף פתח תקווה, סניף נתיבות, נתניה צפון, סניף אשקלון, סניף יבנה, סניף רעננה, סניף בת-ים, סניף רחובות, סניף ראשון לציון, סניף ביג באר שבע סניף לוד סניף חדרה סניף אילת,סניף קניון מבשרת,סניף בית שמש,סניף רמת החייל תל אביב, חולון, חיפה עזריאלי וסניף אריאל.
לקבוצה זכויות הפעלה עתידיות של מרכולים בשלבי הקמה: עטרות ירושלים, בקריית גת ואשקלון (סניף נוסף).

מיצוב תחרותי
תחום קמעונאות המזון בישראל מאופיין בתחרותיות רבה. הקבוצה מתחרה מול רשתות שיווק גדולות כגון שופרסל, רשת ריבוע כחול ישראל, רשתות אזוריות ופרטיות, חנויות מכולת שכונתיות, שווקים פתוחים וחנויות מתמחות. יכולתה של קבוצת רמי לוי שיווק השקמה להתמודד בהצלחה בשוק דינמי זה נובעת בעיקר מהמחירים האטרקטיביים שהיא מציעה מול חנויות הדיסקאונט של הרשתות הגדולות, ועלויות תפעול נמוכות מהנהוג בענף.

ההיסטוריה של החברה
רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע”מ הוקמה והתאגדה ב-2006. חברה זו קלטה לתוכה פעילות של רשת המרכולים הפעילה משנת 1976.
במאי 2007 פרסמה החברה תשקיף שעל פיו הציעה מניות לציבור; אז גם החלו ניירות הערך של החברה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, והחברה הפכה לחברה ציבורית. החברה נסחרת במדד 125.
החברה היא חברה בת של רמי לוי שיווק השקמה בע”מ – חברה פרטית בבעלותם של עדינה ורמי לוי, שהוקמה בשנת 1985. משפחת לוי פועלת החל משנת 1976 בתחום השיווק הקמעונאי במחירים סיטונאיים לצרכן.

נתונים כלכליים
בשנת 2017 עמדו הכנסות החברה על כ-5,072 מיליון ₪ – גידול של כ-12% לעומת כ-4,538 מיליון ₪ בשנת 2016. הרווח הגולמי של החברה עמד על 1,114 מיליון ₪ בשנת 2017 לעומת 994 מיליון ₪ בשנת 2016 – גידול של 12% הרווח התפעולי בשנת 2017 הגיע ל-140.4 מיליון ₪ לעומת 128 מיליון ₪ בשנת 2016 – גידול של 10%. הרווח הנקי בשנת 2017 הסתכם ב-110 מיליון ₪ – גידול של כ-17% לעומת 94 מיליון ₪ בשנת 2016. מגמת הגידול עליה דיווחה החברה בשנה שעברה נמשכת: בשנת 2015 עמדו ההכנסות על 3,982 מיליון ₪ – רווח גולמי של 837 מיליון ₪ ורווח תפעולי של 74.8 מיליון ₪.
הגידול בהכנסות הקבוצה בשנים, 2015, 2016 ו-2017 נובע בעיקר מפתיחת סניפים חדשים. בשנים האחרונות זוכה הקבוצה למוניטין ולפרסום באזורי פעילותה, לצד עלייה במספר הלקוחות וגידול במכירות.

מחויבות לקהילה
רשת שיווק השיקמה וחברת האם רמי לוי שיווק השיקמה מנהיגות מסורת ארוכת שנים של תרומות לנזקקים, בסך כולל של כשבעה מיליון ש”ח מדי שנה. בראש השנה וחג הפסח, הרשת וחברת האם מעניקות ליותר מ-5,000 משפחות תווי קניה לרכישות בסניפיה. בנוסף, נוטלת הרשת חלק בפעילויות צדקה רבות, לעמותות חסד וגופים ציבוריים, אשר מסייעים לקהילה בדרכים שונות. בעלי החברה, רמי ועדינה לוי, רואים את היכולת לעזור לזולת כזכות גדולה שנפלה בחלקם.

מחזור מכירות (מיליוני ₪)
הנתונים לא כוללים מע”מ

אולי יעניין אותך גם


פפר במאמר על בחירת מקום עבודה

שוק העבודה שלנו נמצא במצב לא רע בכלל,

אחת מכל שבע חברות בענף מוצרי התינוקות נמצאת בסכנת קריסה

בדיקה: 1 מכל 7 חברות בענף מוצרי התינוקות נמצאת בסכנת קריסה המשבר הבא? מבדיקה של CofaceBdi עולה כי רמת הסיכון של החברות והרשתות המוכרות מוצרים, בגדים וריהוט המיועדים לתינוקות – זינקה ב-7.3% בתוך שנתיים. הסיבות: עלייה ברכישות האונליין של מוצרים אלה והחרפת התחרות בענף כתוצאה מכניסת שחקניות חדשות להמשך הכתבה ב YNET