BDI

המשביר 365 בע"מ

הפעלת רשת בתי כלבו

פרופיל

שנת הקמה 2003
כתובת רח' הצורן 4, א.ת. פולג, נתניה - ראה מפה
טלפון 09-8926711
פקס 09-8926696
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.club-365.co.il
   

אודות


  מנהלים בכירים נוספים דבורה יצחקי יו"ר דירקטוריון ניסים חסאן משנה למנכ"ל תפעול ונכסים ענת יונה סמנכ"ל כספים וכלכלית רונן לביב סמנכ"ל מועדון club365 איברהים מגזל סמנכ"ל סחר שיווק ומכירות איציק פאר סמנכ"ל מערכות מידע עו"ד שירלי קוק יועצת משפטית איתי לביב מנהל סחר גלית פלח מנהלת סחר אופנה סיגל כהן מנהלת שיווק ופרסום ליאור […]

 

מנהלים בכירים נוספים

דבורה יצחקי

יו"ר דירקטוריון

ניסים חסאן

משנה למנכ"ל תפעול ונכסים

ענת יונה

סמנכ"ל כספים וכלכלית

רונן לביב

סמנכ"ל מועדון club365

איברהים מגזל

סמנכ"ל סחר שיווק ומכירות

איציק פאר

סמנכ"ל מערכות מידע

עו"ד שירלי קוק

יועצת משפטית

איתי לביב

מנהל סחר

גלית פלח

מנהלת סחר אופנה

סיגל כהן

מנהלת שיווק ופרסום

ליאור גביש

מנהלת תחום דיגיטל וחדשנות

המשביר לצרכן בתי כל-בו בע"מ
המשביר לצרכן בתי כל-בו מפעילה את רשת חנויות הכל-בו היחידה בישראל ונמנית על החברות המובילות בתחום המסחר הקמעונאי בישראל. לרשת 37 סניפים בפריסה עצמאית, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים ובעלי שטח מסחרי כולל של כ-100 אלף מ"ר. הפדיון הכולל של החברה בשנת 2019 הסתכם בכ-1 מיליארד ₪, וזאת בזכות כוח עבודה מיומן המונה כ-2,500 עובדים ודיילי מכירה.
הרשת מספקת תמהיל רחב של מוצרים איכותיים בתחומי הקוסמטיקה, אופנת נשים, גברים וילדים, הלבשה תחתונה, הנעלה, אופנת הבית, ספורט, מוצרי חשמל ותכשיטים. הרשת מציעה ללקוחותיה מותגים בינלאומיים לצד תוצרת מקומית איכותית וחוויית קנייה באווירה של בית כל-בו.
בשנת 2019-2020 הרחיבה הרשת את מגוון מותגי האופנה הבינלאומיים שלה וקיבלה זיכיון בלעדי לייצור ושיווק למותג קנת' קול בכל הקטגוריות.

בתחום אופנת הנשים מציעה הרשת בבלעדיות את: Punt Roma ,Morgan ,Promod.

בתחום אופנת הגברים מציעה הרשת לצד מותגים ישראליים גם מותגים בינלאומיים כגון: Bagir ,Polo Beverly Hills, אימפוריו ולנטיני, F.V. ,Levis.

בתחום אופנת הילדים מציעה הרשת בבלעדיות 2 חברות בינלאומית: מותג צרפתי Okaidi ומותג איטלקי OVS.

בתחום ההלבשה התחתונה לנשים הרחיבה הרשת את הקטגוריה ולצד המותגים המקומיים כגון: Femina ,Delta ,Viania ,Sloggi ,Bonita de mas ,Triump הכניסה הרשת את המותגים הבינלאומיים בבלעדיות ובייבוא בלעדי את: ,Etam Lou ,Bestform.

בתחום ההנעלה מציעה הרשת מגוון מותגים רחב ביניהם: Lady Comfort, Rockfort, Geox, Fly Foot, HushPuppis, Caterpillar, Blundstone.

בתחום אופנת הבית הורחבה הקטגוריה ונוספו מותגים חדשים בינלאומיים בתחום הטקסטיל לבית: ARAD, STEVE MADDEN ,REPLAY בבלעדיות ברשת, לצד כיתן, ורדינון, ארליטקס והום סטייל. בתחום כלי הבית הרחיבה הקטגוריה את המחלקה והשנה נוספו מותגים חדשים כגון: פלדינוקס, laguiole, ארקוסטיל, Food Appel וסולתם.

בתחום התיקים והמזוודות הורחבה המחלקה ונוספו מותגים חדשים: GUESS, Celin Dion, Nine West, Replay בתחום המזוודות בבלעדיות למשביר National Geographic, Caterpiller, Samsonite, Slazenger, Jeep ,Swiss Delsey, Echolac.

הרשת סימנה את תחום הספורט כאסטרטגי לפעילותה והרחיבה את שטחי המסחר של המחלקות באופן משמעותי תוך הכנסת מגוון מלא של מותגים מובילים בתחום כגון: Adidas, Nike, Under Armour Brooks, New Balance, Puma, Diadora, Arena Saucony, Skechers, Kappa, FILA והיא כיום מובילה הן בתחום ההנעלה והן בתחום ביגוד הספורט לצד מוצרים משלימים כגון: אביזרי ספורט, תיקים, כובעים, משקולות, גרבי ספורט, מגוון רחב של בקבוקי ספורט, דילגיות, כפפות לספורט, משקפות ועוד.
בשנת 2020, הרשת המשיכה את המהלך שיווקי שאוסף את התמורות שחלו בהצעת הערך – העשרת מחלקות האופנה, הספורט והילדים וממנפת אותן באמצעות חיבור לאושיית האופנה דורין אטיאס.
דורין אטיאס, סטייליסטית מובילה, כוכבת טלוויזיה ומעצבת אופנה בעלת פינה בתוכנית הבידור "גיא פינס" ובעלת מותג הפרימיום PETITE DORIS חברה למשביר לצרכן כפרזנטורית המסייעת בקניינות ובבחירת הקולקציות והמותגים מהעולם.
החיבור לדורין אטיאס הינו חיבור אסטרטגי שנועד לתת קרדיביליות משמעותית לשינוי שנעשה במשביר לצרכן והפיכתו לרשת כלבו אופנה רלוונטית לסוגי קהלים שונים.
דורין אטיאס לוקחת חלק בבחירת הפריטים שיושמו בחזית התקשור ושיובלטו בחנויות.
בנובמבר 2020 השיקה המשביר לצרכן את אתר הסחר , אשר מהווה marketplace וכולל את כל המותגים הבינ"ל והמקומיים.

CLUB 365
מועדון הלקוחות club365 שהוקם בשנת 2013. הנכס העיקרי של החברה הוא מאגר המידע של חברי מועדון club365, אשר מונה כ-700,000 אלף בתי אב ומעל מיליון מחזיקי כרטיס. מועדון הלקוחות club365 נחשב למוביל בתחומו בישראל, ומציע לחברים בו מגוון של הטבות במכלול תחומי הפעילות של הרשת 365 ימים בשנה. פירוט נוסף ניתן לראות באתר: www.Mashbir.co.il

מועדון 365 פיננסים
בבעלות משותפת של המשביר 365 ויינות ביתן החזקות. החברה מהווה את הזרוע הפיננסית של המשביר 365, ומטרתה קידום ופיתוח פלטפורמות לשיווק מוצרים פיננסים לחברי מועדון 365, תוך שימוש ברצפות המכירה הקמעונאיות של הקואליציה ובסיס הנתונים של מועדון 365. מועדון האשראי המאוחד מונה כיום כ-300 אלף כרטיסים, ומזכה את מחזיקי כרטיסי האשראי 365 Familyבתוכנית נאמנות הצוברת 3% cash-back בכל קניה ברשתות הקואליציה: משביר לצרכן, יינות ביתן, מגה בעיר, קשרי תעופה, צומת ספרים ועוד, וזאת בנוסף על ההנחות הקיימות.

 

אולי יעניין אותך גם


המשך ירידה חדה במכירות התחפושות בחנויות בישראל

הישראלים עוברים לקנות תחפושות באינטרנט מחו"ל
סקירה ענפית של חברת המידע העסקי CofaceBdi מגלה כי בשנה החולפת
חלה ירידה חדה של 5% בהכנסות שוק התחפושות בישראל – בעיקר בעקבות הרכישות באינטרנט
שוק התחפושות מהווה 7% מסך ההכנסות של שוק הצעצועים והמשחקים כולו, אשר נאמד ב-1.35 מיליארד שקלים ב 2018

רק 2% מהחברות ששרדו מלפני קום המדינה הן חברות בניה

רק 2% מהחברות ששרדו מלפני קום המדינה הן חברות בניה

CofaceBdi: אירוח האירוויזיון בתל אביב יגדיל את הכנסות בתי הקפה והמסעדות בעיר בכ- 58 מלש"ח

בעיר תל אביב פועלים כ- 2300 בתי קפה ומסעדות המהווים כ- 20% מסך המסעדות בישראל כולה. לקראת אירוח האירוויזיון בתל אביב, ערכה חברת המידע העסקי CofaceBdi סקירה וסקר ציפיות בקרב המסעדנים בעיר.

חדשות 12 : ציטוט של נתוני BDI בכתבה על מסעדות , 1650 מסעדות ובתי קפה נסגרו

(חדשות 12 , 15/10/20) מסעדות שנסגרו מסוף מרץ עד אמצע אוקטובר 2020 מדובר על בתי קפה ומסעדות שנסגרו בשל המשבר, ללא מקומות שנסגרו ללא קשר למשבר כתבות נוספות בנושא עסקים בזמן משבר הקורונה   פרסום CofaceBdi , עסקים קורסים נשארים רשומים, כדי לקבל מענקים ממשלתיים   גרף N12 :  השינוי באחוז העסקים בקשיים   בדיקה […]