BDI

המשביר 365 המשביר בתי כלבו בע"מ

הפעלת רשת בתי כלבו

פרופיל

שנת הקמה 2003
כתובת רח' הצורן 4, א.ת. פולג, נתניה - ראה מפה
טלפון 09-8926711
פקס 09-8926696
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה www.club-365.co.il
   

מנהלים

רמי שביט, מנכ"ל הקבוצה, המשביר 365 המשביר בתי כלבו בע"מ

רמי שביט

מנכ"ל הקבוצה

אודות


המשביר לצרכן ישראל בע"מ נוסד בשנת 1947 והחל להפעיל את רשת בתי הכל-בו המשביר לצרכן. בשנת 2003 נרכשה פעילות המשביר הישן על-ידי קבוצת שביט (2003) בע"מ. החברה הינה חברה ציבורית, וזאת לאחר שבשנת 2007 בוצעה הנפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב של מניות החברה.

מנהלים בכירים נוספים
דבורה יצחקי
יו"ר דירקטוריון

עדי בלומנפלד
משנה למנכ"ל כספים, מועדון ושיווק

ניסים חסן
משנה למנכ"ל תפעול ומכירות

רונן לביב
סמנכ"ל מועדון club365

איברהים מגזל
סמנכ"ל סניפים ומכירות

איציק פאר
סמנכ"ל מערכות מידע

ענת יונה
סמנכ"ל כספים

עו"ד יואב גרוס
יועץ משפטי

המשביר בתי כל-בו בע"מ
המשביר בתי כל-בו מפעילה את רשת חנויות הכל-בו היחידה בישראל ונמנית על החברות המובילות בתחום המסחר הקמעונאי בישראל.
לרשת 37 סניפים בפריסה עצמאית, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים ובעלי שטח מסחרי כולל של כ-100 אלף מ"ר.
הפדיון הכולל של החברה בשנת 2017 הסתכם בכ-1 מיליארד ₪, וזאת בזכות כוח עבודה מיומן המונה כ-3,500 עובדים ודיילי מכירה.
הרשת מספקת תמהיל רחב של מוצרים איכותיים בתחומי הקוסמטיקה, אופנת נשים, גברים וילדים, הלבשה תחתונה, הנעלה, עולם הבית, מוצרי חשמל ותכשיטים, ומציעה ללקוחותיה מותגים בינלאומיים לצד תוצרת מקומית איכותית, וחוויית קנייה באווירה של בית כל-בו.
בשנת 2018 הרחיבה הרשת את מגוון מותגי האופנה הבינלאומיים שלה , בתחום אופנת הנשים מציעה הרשת בבלעדיות את: Truco ,Punt Roma ,Morgan ,Promod, בתחום אופנת הגברים לצד מותגים ישראליים כגון: Bagir ,Polo Beverly Hills, E.V.G, F.V וקב' אל שרד המשווקת את מכנסי הגינס של Levis כמו כן מציעה הרשת מותג אופנת גברים בינלאומי צרפתי Devred.
בתחום אופנת הילדים מציעה הרשת בבלעדיות 2 חברות בינלאומית: מותג צרפתי Okaidi ומותג איטלקי OVS.
בתחום ההנעלה מציעה הרשת מגוון מותגים רחב ביניהם: Lady Comfort, Rockfort ,Geox ,Fly Foot ,Hush Puppis Caterpillar, Blundstone.
בשנת 2017 סימנה המשביר בתי כל בו את תחום הספורט כאסטרטגי לפעילותה והרחיבה את שטחי המסחר של המחלקות באופן משמעותי תוך הכנסת מגוון מלא של מותגים מובילים בתחום כגון: Adidas ,Nike ,Under Armour ,Brooks ,New Balance ,Puma ,Diadora, Arena Saucony ,Skechers ,Kappa, והיא כיום מובילה הן בתחום ההנעלה והן בתחום ביגוד הספורט לצד מוצרים משלימים כגון: אביזרי ספורט, הליכונים, תיקים, כובעים ,משקולות, גרבי ספורט, מגוון רחב של בקבוקי ספורט, דילגיות, כפפות לספורט, משקפות.

CLUB 365
מועדון הלקוחות club365 הוקם בשנת 2013 הינו בבעלות המשביר בתי כל בו בע"מ.
הנכס העיקרי של החברה הוא מאגר המידע של חברי מועדון club365, אשר מונה כ- 700,000 אלף בתי אב ומעל מיליון מחזיקי כרטיס.
מועדון הלקוחות club365 נחשב למוביל בתחומו בישראל, ומציע לחברים בו מגוון של הטבות במכלול תחומי הפעילות של הרשת 365 ימים בשנה.
בנוסף המועדון מעניק הטבות בחברות הקואליציה: משביר לצרכן, יינות ביתן, קשרי תעופה, צומת ספרים, שלמה סיקסט, הנחות והטבות במופעים בתחום הפנאי והאטרקציות למשפחה והנחות במגוון מסעדות ברחבי הארץ.
ניתן לראות פירוט באתר: www.Mashibir.co.il

מועדון 365 פיננסים
בבעלות משותפת של המשביר 365 ויינות ביתן החזקות. החברה מהווה את הזרוע הפיננסית של המשביר 365, ומטרתה קידום ופיתוח פלטפורמות לשיווק מוצרים פיננסים לחברי מועדון 365, תוך שימוש ברצפות המכירה הקמעונאיות של הקואליציה ובסיס הנתונים של מועדון 365.
מועדון האשראי המאוחד מונה כיום כ-300 אלף כרטיסים, ומזכה את מחזיקי כרטיסי האשראי 365 Family בתוכנית נאמנות הצוברת 3% cash-back בכל קניה ברשתות הקואליציה: משביר לצרכן, יינות ביתן, מגה בעיר, קשרי תעופה, צומת ספרים ועוד, וזאת בנוסף על ההנחות הקיימות.

אולי יעניין אותך גם


אתגרי התקציב של מערכת הבריאות: "המטבע – לתרופות זולות ואיכותיות – נמצא מתחת לפנס"! (ש. הורוביץ ושות')

מערכת הבריאות בישראל ניצבת בפני אתגרים תקציביים מורכבים, ההולכים וגוברים. אתגרים אלו נובעים מהתנגשות בין הציפיה (שלא לומר זכות) של ציבור המטופלים בישראל לרפואה ציבורית איכותית, מתקדמת ומעודכנת – ובתוך כך להנגשה מהירה של תרופות איכותיות, בטוחות ויעילות לציבור חולים רחב ככל שניתן – לבין מגבלות תקציביות אשר מחייבות, בוודאי בתקופה של גרעון תקציבי, צמצום בהוצאה הלאומית על שירותי בריאות.

המשך ירידה חדה במכירות התחפושות בחנויות בישראל

הישראלים עוברים לקנות תחפושות באינטרנט מחו"ל
סקירה ענפית של חברת המידע העסקי CofaceBdi מגלה כי בשנה החולפת
חלה ירידה חדה של 5% בהכנסות שוק התחפושות בישראל – בעיקר בעקבות הרכישות באינטרנט
שוק התחפושות מהווה 7% מסך ההכנסות של שוק הצעצועים והמשחקים כולו, אשר נאמד ב-1.35 מיליארד שקלים ב 2018