BDI

נוב,קסנר,שניר ושות' עורכי דין

דירוגים


אולי יעניין אותך גם


בדיקה מיוחדת – שוק ספקי שירותי הטלוויזיה בישראל 📺 Coface Bdi

הבדיקה בוחנת את הכנסות ספקי שירותי הטלוויזיה בישראל המציעים שירותי צפייה בתשלום בטלוויזיה. כולל החברות הוט, יס, סלקום, פרטנר, נטפליקס, דיסני פלוס ועוד.

"היינו בסרט הזה"

בעקבות פניות מעניינות לייעוץ שוטף של חברי הפ"י, החלטנו להקדיש את הפינה המשפטית הפעם לשימוש באמצעים טכנולוגיים לתיעוד התערבויות טיפוליות באמצעות הקלטה קולית והסרטה, פעולות שהיום קל מאוד לבצע ולשמור באמצעיים דיגיטליים, והמעלות שאלות משפטיות רבות – החל בשאלה אם מותר לתעד התערבות פסיכולוגית בדרך של הקלטה או אף הסרטה? עבור בשאלה אם תיעוד שכזה יכול להיכלל ברשומה הפסיכולוגית? וכלה בשאלה האם רשאים למחוק אותו לאחר מעשה?

עבירות צווארון לבן – מאת : עורך דין אלעד רן , משרד רן-תירוש ושות׳

המושג "עבירות צווארון לבן" מתייחס לעבירות פליליות הנעשות על-ידי מי שהינם לרוב אנשים בכירים, משכילים, בעלי מקצועות חופשיים, במגוון תפקידים. מדובר בעבירות פליליות אשר דורשות תחכום, כישורים מיוחדים ואשר, לא פעם, מבצעי העבירה הינם בעלי תפקידים בכירים המנצלים את יכולתם, קשריהם או מעמדם.

רפואה מרחוק : ומי שומר על הפרטיות ? מאת : לימור גורביץ

פרסום מסמך חדש ( 16.2.2022 ) להערות הציבור של הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים בנושא הגנה על פרטיות מטופלים במתן שירותי רפואה מרחוק – המוכר גם כשרותי טלה רפואה ,מעלה לקדמת הבמה את הדיון ליתרונות וחסרונות בשימוש בשירותי רפואה מרחוק.