|
|
|
|
|
הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
באופן היסטורי, העסקים הקטנים נחשבים לפלח השוק המסוכן יותר מבחינת הגופים המלווים. לפי נתונים שאספו בחברת המידע העסקי קופאס Bdi, בשנת 2022 נסגרו בישראל 42.2 אלף עסקים (גדולים וקטנים יחד), כ־2,500 יותר מאשר בשנת 2021 שהייתה שנת צמיחה בכלכלה העולמית. לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בקופאס Bdi, "העסקים הקטנים נמצאים בעמדת נחיתות בכל הקשור […]
התוכנית הכלכלית עם קרן מרציאנו תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב CofaceBdi רשת זברה לא לבד, 110 חנויות ורשתות בענף האופנה נמצאות בסכנת סגירה! כך עולה מהנתונים שלנו ששודרו אתמול בתוכנית הכלכלית בערוץ 12. תהילה ינאי מנכ״לית משותפת בחברה הסבירה כי הסיבות לכך הן הגידול בהזמנת אפנה אונליין והעלויות הכבדות בפתיחת סניפים בקניונים ומרכזים מסחריים ביחס […]