|
|
|
|
|
|
מסקירת CofaceBdi עולה כי החנויות החיוניות, ובראשן רשתות המזון והפארם,
מוכרות מידי חודש פריטים כמו צעצועים, מוצרים לתינוקות וכלי בית בהיקף של כ 70 מליון שקל.
תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi אומרת: "הקניונים בישראל צריכים להמציא את עצמם מחדש בכל הקשור לחוויית השוכר ולחוויית הלקוח. המעבר לרכישת מוצרים בסחר מקוון מהווה איום מהותי על העסקים המקומיים בתחום הקמעונאות, והעלייה בסיכון של אותם עסקים משפיעה על הקניונים שמתקשים לאכלס את שטחי המסחר בשוכרים יציבים לאורך זמן. תהילה ינאי תהילה ינאיצביקה גולדשטיין "בשנה […]
תהילה ינאי, ממקימות חברת המידע העסקי BDI, חושפת כי בשנה החולפת כ–350 חברות קבלניות נגרעו מהשוק, ומזהירה מפני קריסת התעשיות הנלוות: "החברות נלחמות על מעט הרווח הפנוי שעוד נותר בתחום" מתוך דה מרקר – נדל"ן