BDI

גלעד שר, תלחמי ושות׳ עורכי דין

דירוגים


אולי יעניין אותך גם


CofaceBdi: בממוצע, 82% מהעסקים שלא שורדים הינם עסקים קטנים

תהילה ינאי, מנכ"ל CofaceBdi: "נראה כי ישנו קשר ישיר בין גודל החברה לסיכויי ההישרדות שלה. חברות גדולות, לרוב, משיגות תנאי מימון משופרים ביחס לעסקים הקטנים, ואף לעיתים מגובות בגב כלכלי חזק המאפשר יכולת התמודדות גבוהה יותר במצבי שפל עסקיים ונזילות טובה יותר"

דיני הבחירות 2019 – חוק התעמולה ואחריות פלטפורמות תוכן – AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.

ועידת און ליין ישראל, דובאי, ארה"ב 8.12.2020 – הרשמה ופרטים

השקעות בתנאי אי וודאות  Baker Boots LLP ,COFACE  BDI , לימור גורביץ תקשורת להרשמה לחצו כאן >  To register in English for the convention please click here    

ממצאים מתוך סקירת מצב מיוחדת CofaceBdi משבר הקורונה 04.2020

הקדמה – בעקבות המשבר המתחולל בארץ ובעולם בעקבות נגיף הקורונה, חברת CofaceBdi ביצעה סקר מנהלים מיוחד הבוחן את מצב החברות והעסקים בישראל ומבקש להציג תמונת מצב עדכנית להיקף הפגיעה ולהערכות העסקים להמשך תפקודם, לנוכח המשבר המתחולל, לצד הצגת הסברים והערות מהשטח של המנהלים במשק הישראלי.