BDI

פיתוח 38 ייזום תבונה חדשנות

אולי יעניין אותך גם


השנה היה גידול של כ-8% בהשוואה ל-2021 בשוק המשקאות הממותקים כשברקע דיבורים על ביטול המס

גודל שוק: מוערך כי בשנת 2022 הכנסות שוק המשקאות הממותקים יסתכמו בכ- 7.0 מיליארדי שקלים, גידול של כ- 8% ביחס ל- 2021.

מי ניצח בקרב המחירים!?

אחרי שבועיים של סירוב, בשופרסל קמעונאית המזון הגדולה החליטו להיענות לדרישות תנובה ולהעלות מחירים, אך במקביל להוריד עשרות מוצרים אחרים. "בשונה ממדינות אחרות, אצלנו רוב הזמן אין מחאות, הציבור לא מצביע ברגליים", אומרת תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi. "אנחנו גם לא רואים יותר מדי מצטרפים למדיניות שנקטה שופרסל, ולעומת זאת כן יש קמעונאים שמסבירים […]