BDI

פיוניר מחקר ופיתוח

אולי יעניין אותך גם


הכנסות שוק שירותי הטלוויזיה בישראל יסתכמו בכ-3.75 מיליארדי שקלים, קיטון של כ-1.3% ביחס ל-2021 – כך לפי הערכת BDI.

לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "על רקע החרפת התחרות וכניסתם של שחקנים חדשים לשוק, אנו עדים לירידה בהכנסה הממוצעת ממנוי, ומעבר של לקוחות מחבילות פרימיום לחבילות דיסקאונט, זאת לצד פתיחות של לקוחות לעבור לחבילות "רזות" יותר, המבוססות על שירותי אינטרנט". וואלה : השוק גדל, העוגה קטנה: ירידה בהכנסות ענף הטלוויזיה ב-2022  

כתבה מדה מרקר בנושא מסחר אלקטרוני

  הכתבה סוקרת את הפעילות של אמזון ומדברת על הקשיים בשוק הישראלי   נוצר תגובה מאוחרת של הקמעונאים הישראליים למגמה שמורגשת היטב בשוק מזה חמש־שש שנים. הצרכנים והצרכניות הישראלים הבינו זה מכבר את הפוטנציאל הענק של קניות מוצרי אופנה, אלקטרוניקה וטואלטיקה דרך האינטרנט, ועברו בהמוניהם לקנות שם כדרך להתמודד עם יוקר המחיה. הקמעונאים לא זיהו […]

בשנת 2022 שוק הקצביות בישראל הציג הכנסות בהיקף של כ- 8.43 מיליארדי שקלים, ללא שינוי משמעותי ביחס לשנת 2021.

לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "בחסות הקורונה חלה עלייה בביקושים למוצרי שוק הקצביות, בעיקר בשל סגירת מסעדות וצמיחה בתחום הבישול הביתי לצד התפתחות פעילות האונליין של התחום".