|
תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi אומרת: "הקניונים בישראל צריכים להמציא את עצמם מחדש בכל הקשור לחוויית השוכר ולחוויית הלקוח. המעבר לרכישת מוצרים בסחר מקוון מהווה איום מהותי על העסקים המקומיים בתחום הקמעונאות, והעלייה בסיכון של אותם עסקים משפיעה על הקניונים שמתקשים לאכלס את שטחי המסחר בשוכרים יציבים לאורך זמן. תהילה ינאי תהילה ינאיצביקה גולדשטיין "בשנה […]
פורסם בגלובס: 25/8/22 גלובס: חנויות הסטוק מתחזקות: נוגסות יותר מחמישית משוק החזרה ללימודים שוק מוצרי החזרה לבית הספר מאופיין במכירות של ילקוטים, כלי כתיבה וציוד נלווה בחודשים יולי-ספטמבר. מוערך כי בשנת 2022 הכנסות שוק מוצרי החזרה לבית הספר יסתכמו בכ- 375 מיליוני שקלים, גידול של כ- 7% ביחס ל- 2021. בין הסיבות לגידול […]
תהילה ינאי מנכ"לית משותפת Coface Bdi בתוכנית חיסכון יום ראשון 2-1-2022
ניתוח BDi-FICO לדרוג האשראי הפרטי בעקבות משבר הקורונה:
מספר ההלוואות המוגדרות "בעיתיות" בשל הקורונה עלה מ-354 באפריל ל-26,949 בסוף יוני