BDI

שמעונוב ושות׳ משרד עורכי דין

אולי יעניין אותך גם


הכנסות שוק שירותי הטלוויזיה בישראל יסתכמו בכ-3.75 מיליארדי שקלים, קיטון של כ-1.3% ביחס ל-2021 – כך לפי הערכת BDI.

לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "על רקע החרפת התחרות וכניסתם של שחקנים חדשים לשוק, אנו עדים לירידה בהכנסה הממוצעת ממנוי, ומעבר של לקוחות מחבילות פרימיום לחבילות דיסקאונט, זאת לצד פתיחות של לקוחות לעבור לחבילות "רזות" יותר, המבוססות על שירותי אינטרנט". וואלה : השוק גדל, העוגה קטנה: ירידה בהכנסות ענף הטלוויזיה ב-2022  

מודל העבודה היברידי שנכנס לשוק העבודה עקב משבר הקורונה, ימשך

דירוג 100 החברות שהכי כדאי לעבוד בהן של CofaceBdi מראה לאורך השנים כי אחד הפרמטרים החשובים ביותר לעובד הישראלי בשיקול בחירת העבודה הוא ההון האנושי ורווחת העובד.
ומה שהיה נכון לפני הקורונה נכון אפילו יותר היום עם מודל העבודה ההיברדי שנכפה על מעסיקים ועובדים בתחילת מגפת הקורונה, מתוך סקר שערכנו ל TheMarker Online עולה כי 56% מהחברות מאפשרת כיום מודל היברידי ו- 80% מאפשרות יום או יומיים עבודה מרחוק. ונראה שהמודל ההיברדי פה כדי להישאר כי אין דבר יותר קבוע מזמני.

האם נציגות הבית המשותף יכולה להתנות תנאים לבעל דירה המעוניין להתקין עמדה לרכב חשמלי?

באחד המקרים ,שנדונו באחרונה בפני מפקח על רישום מקרקעין פתח תקוה, מאיר פורת נדונה שאלה מעניינת האם נציגות הבית המשותף רשאית ובעלת סמכות חוקית להתנות תנאים לבעל זכויות בבניין המשותף המעוניין להתקין עמדת טעינה חשמלית בחנייה הפרטית שלו , למשל, חובת ביטוח צד ג' והתחייבות אישית לשאת בנזקים עתידיים, ככל שיהיו. תביעה התובע התקבלה להורות על צו להתקנת עמדת הטעינה.

גמלא הראל – המכשיר המימוני שיכול להעניק ליזמים את הדחיפה שהם זקוקים לה

יזמי נדל"ן נאלצים לעתים לממן פרויקטים שטרם הבשילו מהונם העצמי, ועתה יש להם אפשרות להימנע מסחרור. טל תפוחי, מנכ"ל גמלא הראל, התארח באולפן אתר מרכז הנדל"ן ושוחח עם דרור מרמור על המכשיר הפיננסי שיכול לעזור ליזמים להניע פרויקטים של התחדשות עירונית