BDI

קבוצת צליח-רוטשילד

יזמות ובנייה למגורים; התחדשות עירונית

פרופיל

שנת הקמה 1972
כתובת שאול המלך 1 תל אביב 6473301- ראה מפה
טלפון 03-6485530
פקס 03-6485531
דוא"ל [email protected]
אתר החברה www.sr-ventures.co.il
   
   

מנהלים

עו"ד תומר צליח, , קבוצת צליח-רוטשילד

עו"ד תומר צליח

אורן צליח, , קבוצת צליח-רוטשילד

אורן צליח

רועי רוטשילד, , קבוצת צליח-רוטשילד

רועי רוטשילד

לי רוטשילד, , קבוצת צליח-רוטשילד

לי רוטשילד

אודות קבוצת צליח-רוטשילד


סיפורה של קבוצת צליח-רוטשילד מתחיל לפני למעלה מ- 50 שנה, בשנת 1972, כאשר יוסף צליח הקים חברה קבלנית לבניין. בשנת 1980 חבר אליו חברו מילדות, יאיר רוטשילד, והשניים ייסדו את קבוצת צליח-רוטשילד. כבר מהבניין הראשון האמינו המייסדים במצוינות לצד עבודה קשה, ובכל בנין שבנו הקפידו לשמור על איכות הביצוע תוך קבלת אחריות מלאה על הנעשה בשטח. לקבוצה רקורד של עשרות פרויקטים ואלפי יחידות דיור מאוכלסות, לצד מגדלי משרדים, מסחר ודיור מוגן. לאחרונה ממקדת הקבוצה את פעילותה בין היתר במתחמים גדולים של פינוי-בינוי. ייחודה של הקבוצה בכך שהיא הן היזמית והן המבצעת של כל המיזמים שלה. לקבוצה איתנות ועוצמה פיננסית, הנובעים, בין היתר מנכסי נדל"ן מניב רבים המוחזקים על ידה ונותנים לה עוגן כלכלי איתן. אלה מאפשרים לה לקדם פרויקטים ללא עיכובים, ומעניקים לרוכשי הדירות ממנה ביטחון מלא ושקט נפשי.

One Stop Shop – שירות ללקוח תחת קורת גג אחת

כחברה האמונה גם על הייזום וגם על הביצוע של הפרויקטים שלה, צליח-רוטשילד היא למעשה one stop shop לכל דבר ועניין הנוגע לפרויקט, והיא אחראית על המוצר לכל אורך הדרך: החל מהעסקה עם בעלי הקרקע והליכי האישורים לבנייה, עבור בתכנון, בשיווק, בבנייה, בשירות ללקוחות וכלה באכלוס הבניין, מסירת המפתח ועד לאחריות בדק וטיפול בצרכי הדיירים לאחר הכניסה לדירה.
על אף צמיחתה המואצת והפיכתה לחברה גדולה ועוצמתית, קבוצת צליח-רוטשילד ממשיכה לשמור על אופי משפחתי, אנושי ולא מעונב. כל לקוח זוכה למענה ולקשב אישי, לדלת פתוחה ולליווי צמוד של מנהלי החברה ועובדיה.

סיווג קבלני ברמה הגבוהה ביותר
לקבוצת צליח-רוטשילד הסיווג הקבלני הגבוה ביותר, סיווג בלתי מוגבל ג' 5, המאפשרות לה לבנות את הפרויקטים האולטימטיביים עבור לקוחותיה. הרישיון והסיווג הקבלני של קבוצת צליח-רוטשילד הם ערובה למקצוענות, ניסיון, עמידה בתקנים, פיקוח שוטף ועבודה עם אנשי המקצוע הטובים ביותר. הבחינה של כל פרויקט, הן מזווית היזם והן מזווית הקבלן, מבטיחה שהפרויקט הוא אכן ישים ובר ביצוע.
עסקה עם קבלן – היא עסקה עם מקצוען.

חוסן כלכלי ואיתנות פיננסית
הקבוצה נהנית מאיתנות פיננסית יציבה לאורך שנים, שבזכותה נקבע לה דירוג אשראי בנקאי גבוה, אשר מקנה לרוכשים ביטחון ושקט נפשי בכל הנוגע לעמידה לוחות הזמנים של ביצוע הפרויקט. בזכות החוסן הפיננסי, הפרויקטים של החברה מבוצעים ללא יוצא מהכלל תוך עמידה בלוח הזמנים שנקבע ואף הקדמתו. כל זאת תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מצוינות ואיכות, משלב היסודות ועד לגימור, לשביעות רצונם המלאה של הרוכשים.
לקבוצת צליח-רוטשילד זרוע אחזקת נכסים מניבים הנותנת לה את העוגן הכלכלי לצמוח ולצלוח תקופות מאתגרות בשוק הנדל"ן.

הקפדה על טכנולוגיות בניה חדשניות ובניה ירוקה
קבוצת צליח-רוטשילד בחרה לאמץ אימוץ מוקדם של תקני בניה ירוקה עוד בטרם היו לתקן מחייב והיא מקפידה בכל פרויקטיה להוביל בשימוש בטכנולוגיות בניה חדשניות הן בצד התכנון והן בצד הביצוע. הקבוצה מחזיקה מערך משומן ובעל מומחיות בבנייה מוטת סביבה. דייריה נהנים מבידוד אופטימלי, תרמי ואקוסטי, שמשפר את איכות חייהם ואת בריאותם. החברה הייתה גם מהראשונות שסיפקה עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים. המדיניות הירוקה של צליח-רוטשילד מגשימה חזון בר קיימא ותפיסה סביבתית, שרואה את פני העתיד בשכונות ובערים עשורים רבים קדימה וממתגת אותה כחברה מובילה ונושאת דגל.

כמה מהיצירות שלנו בשנים האחרונות
מגדל כפיר, תל אביב – מגדל מגורים בן 18 קומות מעל מרכז מסחרי, הכולל 82 דירות במיקום אסטרטגי בצומת משה דיין ובר לב בתל אביב.
פרויקט מאוכלס והחברה ממשיכה להחזיק ולהפעיל חלק מהמרכז המסחרי.
הרצל 195, רחובות – מגדל מגורים בן 17 קומות מעל מרכז מסחרי, הכולל 76 דירות, על ציר התנועה והמסחר הראשי של העיר רחובות.
פרויקט מאוכלס והחברה ממשיכה להחזיק ולהפעיל חלק מהמרכז המסחרי.
יובלים 3, ראשון לציון – פרויקט בן 17 קומות הכולל 70 דירות בשכונת האירוס החדשה של ראשון לציון. תחילת ביצוע צפויה ברבעון שני, 2023.
רש"י-הפודים-המקור, רמת גן – מתחם פינוי-בינוי בסמכות ועדה מחוזית הכולל מבנה לשימור, מגדל מגורים בן 36 קומות הכולל קומת מסחר, Sky Lobby בסמוך לכיכר עירונית. התוכנית בדיון בוועדה מחוזית.

 

אולי יעניין אותך גם


היבטי המס של מגפת הקורונה

מגפת הקורונה נכנסה לאחרונה לחיינו ולחיי מיליארדי בני אדם אחרים בעולם כרעם ביום בהיר, וכבר עתה ניתן להיווכח בנזקיה הרבים. בראש ובראשונה עומדים כמובן נזקי הבריאות הישירים, אך הנזקים הכלכליים מטרידים את הבריות לא פחות ומשליכים בעקיפין גם על הבריאות. מספר המובטלים ועובדי החל"ת הינו כבר עתה עצום, והעתיד בלתי ישוער. עסקים רבים קורסים או מחזיקים עצמם במאמץ רב מעל המים.

CofaceBdi :היזמות הישראלית מפתיעה כל פעם מחדש

הארץ מאי 2018 (מוסף ATLAS AWARD) לפני מספר שבועות ארחנו במשרדינו נציג בכיר מאד של תאגיד ענק צרפתי . האיש חולש על תקציבים של מיליארדי יורו הגיע לישראל "כעולה לרגל " . לא הוא לא לקח חלק בטקסים דתיים ולא השתתף בחגי ישראל , הוא הגיע כחלק ממגמה עולמית ,לבחון מקרוב את תעשיית ההייטק הישראלית, […]

ראיון עם תהילה ינאי – "מאות חברות בנייה קורסות"

תהילה ינאי, ממקימות חברת המידע העסקי BDI, חושפת כי בשנה החולפת כ–350 חברות קבלניות נגרעו מהשוק, ומזהירה מפני קריסת התעשיות הנלוות: "החברות נלחמות על מעט הרווח הפנוי שעוד נותר בתחום" מתוך דה מרקר – נדל"ן    

משבר ענף האופנה

80 חברות אופנה נמצאות בסכנת קריסה