|
|
|
|
|
התיחסות לסקר מאוגוסט 2021
לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "בחסות הקורונה חלה עלייה בביקושים למוצרי שוק הקצביות, בעיקר בשל סגירת מסעדות וצמיחה בתחום הבישול הביתי לצד התפתחות פעילות האונליין של התחום".
אחרי שבועיים של סירוב, בשופרסל קמעונאית המזון הגדולה החליטו להיענות לדרישות תנובה ולהעלות מחירים, אך במקביל להוריד עשרות מוצרים אחרים. "בשונה ממדינות אחרות, אצלנו רוב הזמן אין מחאות, הציבור לא מצביע ברגליים", אומרת תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi. "אנחנו גם לא רואים יותר מדי מצטרפים למדיניות שנקטה שופרסל, ולעומת זאת כן יש קמעונאים שמסבירים […]
לקוחות וידידים יקרים,
עקב המצב הבטחוני, מעסיקים רבים נאלצים לסגור או לצמצם את פעילותם, באופן שאינו מאפשר להם להמשיך ולהעסיק את עובדיהם, בין אם בכלל ובין אם בהיקף הרגיל.
לנוכח ריבוי פניות, מצאנו לנכון להביא לפניכם סיכום קצר של עיקרי הפתרונות המשפטיים במצבים אלה.