|
הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
תהילה ינאי, מנכ"ל CofaceBdi: "נראה כי ישנו קשר ישיר בין גודל החברה לסיכויי ההישרדות שלה. חברות גדולות, לרוב, משיגות תנאי מימון משופרים ביחס לעסקים הקטנים, ואף לעיתים מגובות בגב כלכלי חזק המאפשר יכולת התמודדות גבוהה יותר במצבי שפל עסקיים ונזילות טובה יותר"
האיתנות המפתיעה של החברות הנסחרות בבורסה ב7 שנים האחרונות
ראיון של תהילה ינאי מתוך : עצמאי בשטח, תכנית העסקים העצמאיים עם עו"ד רועי כהן וליאת רון, יום שלישי, 30 ביולי, 2019