BDI

רולידר  

אולי יעניין אותך גם


מי ניצח בקרב המחירים!?

אחרי שבועיים של סירוב, בשופרסל קמעונאית המזון הגדולה החליטו להיענות לדרישות תנובה ולהעלות מחירים, אך במקביל להוריד עשרות מוצרים אחרים. "בשונה ממדינות אחרות, אצלנו רוב הזמן אין מחאות, הציבור לא מצביע ברגליים", אומרת תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi. "אנחנו גם לא רואים יותר מדי מצטרפים למדיניות שנקטה שופרסל, ולעומת זאת כן יש קמעונאים שמסבירים […]

בשנת 2022 שוק הקצביות בישראל הציג הכנסות בהיקף של כ- 8.43 מיליארדי שקלים, ללא שינוי משמעותי ביחס לשנת 2021.

לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "בחסות הקורונה חלה עלייה בביקושים למוצרי שוק הקצביות, בעיקר בשל סגירת מסעדות וצמיחה בתחום הבישול הביתי לצד התפתחות פעילות האונליין של התחום".