BDI

מ. פסי ושות'

אולי יעניין אותך גם


סקר קופאס בידיאי: 82% מהחברות מעריכות כי להסכם השלום עם האמירויות השפעה חיובית על החברה שלהן

בענפי ההיטק, התעשייה והמסחר כבר החלו לבחון אפשרויות עסקיות באיחוד האמירויות
26% מהמנהלים ציינו שירצו לקיים כנסים ונופשי חברה באמירויות

חשיפת הדירקטורים לנגיף הקורונה

הופעתו של נגיף הקורונה (COVID-19) מאיימת לשנות סדרי עולם. השפעת הנגיף חרגה זה מכבר מעולם הדאגה לבריאות הציבור, וזלגה לכל תחומי החיים, וביניהם לעולם הכלכלה.

גמלא הראל – הסכם טל בר גמלא הראל

קבוצת גמלא חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם קבוצת טל בר, שבמסגרתו תשקיע וכן תממן – באמצעות חברת הבת גמלא הראל – את כל הפרויקטים המבוצעים על ידי טל בר, שהיקפם נאמד בכחצי מיליארד שקלים. טל בר היא חברה יזמית בבעלות דודי פיטוסי וליאור כהן, המתמחה בייזום פרויקטים של התחדשות עירונית. לקבוצה מוניטין רב בערים […]

דיני הבחירות 2019 – חוק התעמולה ואחריות פלטפורמות תוכן – AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.