הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
רכב The marker מודפס , 7/2019
בזמן שמלחמת הסחר בין ארצות הברית וסין מחריפה, ישראל מצליחה לחזק קשרים כלכליים עם שתי המעצמות וחברות ישראליות יותר ויותר נכנסות לפעילות בסין. בנוסף, בשנים האחרונות חברות סיניות הופכות דומיננטיות יותר בכלכלה הישראלית, בין בהשקעות ובין באמצעות JV . כחלק מהתגובות של סין למלחמת הסחר עם ארה"ב ולטענות ארה"ב בדבר חוסר השוויון של סין כלפי […]
מגוון שירותי המידע של CofaceBdi הם כלי עזר רב עוצמה בניהול סיכוני אשראי