BDI

קבוצת רמי צרפתי - רגבים

ייזום ובניית יחידות דיור ומבנים למגורים, מסחר, משרדים, מלאכה ותעשיה בכל הארץ

פרופיל

שנת הקמה 1998
כתובת עובדיה 1, יד בנימין 7681200- ראה מפה
טלפון 08-8598687
פקס 08-8592979
רשתות חברתיות
אתר החברה https://rami-sarfati.co.il/
   
   

מנהלים

רמי צרפתי, מנכ"ל ובעלים, קבוצת רמי צרפתי - רגבים

רמי צרפתי

מנכ"ל ובעלים

אסף פרקש, סמנכ"ל, קבוצת רמי צרפתי - רגבים

אסף פרקש

סמנכ"ל

עמנואל גטרר, מנהל פיתוח עסקי והתחדשות עירונית, קבוצת רמי צרפתי - רגבים

עמנואל גטרר

מנהל פיתוח עסקי והתחדשות עירונית

ברוך מזרחי, מנהל שיווק ומכירות, קבוצת רמי צרפתי - רגבים

ברוך מזרחי

מנהל שיווק ומכירות

יבגני אורלוב, מהנדס החברה, קבוצת רמי צרפתי - רגבים

יבגני אורלוב

מהנדס החברה

אודות קבוצת רמי צרפתי - רגבים


קבוצת רמי צרפתי, מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, נוסדה על ידי רמי צרפתי בשנת 1998. הפעילות היזמית של הקבוצה מתבצעת באמצעות רמי צרפתי חברה לבניה בע"מ, והביצוע באמצעות חברת הקבוצה רגבים בע"מ, שהינה בעלת סיווג בלתי מוגבל ברשם הקבלנים. פעילות הקבוצה כיזמית-מבצעת מבטיחה ללקוחותיה איכות ללא פשרות, עמידה בלוחות זמנים ותקשורת ישירה ויעילה מול הדיירים ומזמיני העבודות.

חברת רמי צרפתי
רמי צרפתי חברה לבניה בע"מ היא חברה יזמית המתמחה בתחום המגורים, בתחום הנכסים המניבים ובתחומי ההתחדשות העירונית. החברה בונה כ-1,500 יחידות דיור בפרויקטים הפרוסים בכל רחבי הארץ, בשלבי ביצוע שונים – במודיעין, בראשון לציון, בתל אביב, ברמת גן, באשדוד, בהוד השרון, בחיפה, בשדרות ובנתיבות. הנכסים המניבים של החברה הינם מרכזים מסחריים ומרכזים לוגיסטיים. חברת רמי צרפתי שמה דגש על חדשנות ואיכות הביצוע, מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ועל עמידה בלוחות הזמנים, תוך ירידה לפרטים ומתן יחס אישי לדיירים.

חברת רגבים
חברת רגבים היא חברת בניה וקבלנות מהמובילות בארץ מזה 24 שנים. החברה מבצעת מגוון רחב של פרויקטים בתחומי הבניה למגורים, פרויקטים לחברות ממשלתיות, למשרד הביטחון, לרכבת ישראל ועוד. החברה פועלת באמצעות שלוש זרועות עיקריות: זרוע ביצוע ביטחונית, הפועלת עבור משרד הביטחון, השב"כ ומשרד ראש הממשלה; זרוע ביצוע רכבתית, המבצעת פרויקטים עבור רכבת ישראל ונת"ע; וזרוע ביצוע בבנייה למגורים, הפועלת עבור חברת הייזום “רמי צרפתי".
חברת רגבים מחזיקה בהסמכה של תו התקן הבינלאומי 9001-2015 ISO, רשומה כחברה קבלנית בפנקס הקבלנים בסיווג הגבוה ביותר, ג-5 (בלתי מוגבל), ומוכרת על ידי ממשלת ישראל כ"קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות" (סיווג כוכבית).

התחדשות עירונית
לקבוצת רמי צרפתי זרוע התחדשות עירונית, העוסקת באיתור, תכנון ורישוי של מתחמי התחדשות עירונית ברחבי הארץ, תוך סיוע להתארגנות הדיירים וליווי צמוד מתחילת ההתקשרות ועד לקבלת מפתח לדירה החדשה. החברה פועלת בשקיפות מלאה מול בעלי הזכויות לאורך הפרויקט, מגלה יחס אישי לכל דייר תוך התאמת הפתרון המיטבי. קבוצת צרפתי מהווה עבור הדיירים כתובת אחת לתכנון, ביצוע ואכלוס. הכל תחת קורת גג אחת.

מייסד הקבוצה – רמי צרפתי
מייסד הקבוצה, הבעלים והמנכ"ל, רמי צרפתי, הוא בוגר סיירת וקצין במילואים, יזם נדל"ן. רמי צרפתי מתמחה בייזום וביצוע פרויקטים ברחבי ישראל למעלה מעשרים שנה. ערכי הדיוק, ירידה לפרטים וחתירה למצוינות הונחלו בו בעברו הצבאי והושתתו היטב בכל אחד מהיבטי תרבות הניהול בחברה.
“איננו בונים דירות", הוא נוהג לומר, “אנחנו בונים בתים, סביבות מגורים מלאות סגנון חיים לאנשים. בבואנו לתכנן, אנו מדמיינים את המסלול העובר על דיירים, מרגע שהם מגיעים אל חצר שכונתם, עולים במעלה המדרגות או במעלית ונכנסים אל ביתם החדש. האם יש להם את כל הנחוץ? האם הסביבה נוחה וקרובה לכל צרכיהם? האם יתאימו חומרי גלם אלו או אחרים לבניית הבית שלהם? באיזו שיטת תכנון ננקוט? ואיך אנחנו מלווים את כל התהליך מרגע שהרעיון עלה על נייר עד שהבית נמסר וגם לאחר מכן?
“על כל השאלות האלו ורבות אחרות אנו משתדלים לענות בכל יום ביצירתיות, בראייה שמחוץ לקופסה ובמקצועיות. יש הרבה אנשים. הצרכים שונים ומגוונים וכך, לתפיסתנו, הפתרונות צריכים להיות-מעשיים, גמישים, המאפשרים התאמה לכל אדם ואדם".

עובדי החברה
צוות העובדים הקבוע של החברה מונה מהנדסים, שמאים, עורכי דין, מנהלי עבודה ועובדים מיומנים, בנוסף למאגר רחב של ספקים, קבלני משנה מקצועיים שנבחרו בקפידה ופועלים תחת פיקוחם של מנהלי החברה, הנמצאים בשטח בכל שלבי העבודה.

ערכים וחזון
קבוצת רמי צרפתי מושתתת על משפחתיות וביתיות כערכים עליונים. עובדי הקבוצה רואים בפרויקטים יותר מרק נכסים ודירות. הם רואים בהם בית לאנשים. לכן, בכל אחד משלבי ההקמה, ולאורך שנים, הם פועלים מתוך הבנה שמצוינות מקצועית ויצירתיות הן הדרכים היחידות שיובילו לבניית בית איכותי ללקוחות. מתוך ערכי בסיס אלה מקפידה הקבוצה על תכנון גמיש, יעיל ויוקרתי, ויחד עם זאת על חשיבה תכנונית-פונקציונאלית, ידידותית לדיירים ופרקטית למשך שנים רבות.

בנייה ירוקה למען הסביבה
קבוצת רמי צרפתי מקפידה על בנייה ירוקה, ידידותית לסביבה ובריאה לדיירים, בנייה המעודדת חיסכון באנרגיה ובמים, מעודדת מיחזור פסולת, ומשפרת את תנאי המחייה של דיירי הפרויקטים שהיא בונה.

פעילות למען הקהילה
קבוצת רמי צרפתי שמה לנגד עיניה את טובת הקהילה ופועלת בתרומה ובהתנדבות לעמותות שאותן היא מלווה.

פרויקטים נבחרים
צרפתי בוטיק במודיעין – חמישה בניינים בני חמש קומות בלבד, ובהם דירות בעיצוב מפואר עם מפרט טכני עשיר ומפנק. סטנדרט חדש של עיצוב ובניה בשכונה המבוקשת במודיעין, מיקום אסטרטגי המאפשר למשפחות ולזוגות צעירים לגור בסביבה ירוקה עם אוכלוסייה חזקה, ובמקביל להיות קרובים לעורקי התחבורה הראשיים, מרכזי התרבות והפנאי ומוסדות החינוך.
צרפתי בשדרה, שכונת רמות יורם, נתיבות – פרויקט הכולל 9 בנייני מגורים, מסחר ומשרדים, פרי יצירתו של משרד האדריכלים vsoc, בשכונה הכי מתפתחת בנתיבות, קרוב לעורקי התחבורה הראשיים, הכניסה החדשה לעיר נתיבות, למרכזי התרבות והפנאי, למוסדות החינוך.
צרפתי, אשדוד – פרויקט להקמת 282 יחידות דיור בשני מגדלי מגורים בשכונה חדשה בצפון העיר, הפרוייקט ייבנה בהתאם לתקני הבניה הירוקה המבוססת על ערכי הקיימות דבר שיטיב עם דיירי הבניינים אשר יהנו מאיכות חיים טובה ובריאה וחסכון משמעותי בצריכת החשמל הפרוייקט נמצא בסמוך למתחמי בילוי וקניות.
צרפתי ברמת גן – פרוייקט עתידי חדש בשלבי תכנון אשר יכלול מגורים מסחר ומשרדים בשכונת דרום תל השומר המבוקשת ברמת גן, הפרוייקט ייבנה בצמוד לציר הרכבת הקלה, מרכזי התרבות, פנאי ומוסדות החינוך.
צרפתי בבאר יעקב – פרוייקט עתידי בשלבי תכנון מתקדמים להקמת 154 יח"ד מגורים בשכונת “שקמים" החדשה אשר תכלול כ-4,800 יח"ד חדשות, הפרוייקט ייבנה על גבי קרקע אשר בעבר שימשה את מחנה “צריפין" ההיסטורי.

אולי יעניין אותך גם


ענף בתי הקפה והמסעדות מנסה להסתגל למציאות של שגרה בצל המלחמה

לפי נתוני חברת המידע העסקי Coface BDi, הכנסות ענף בתי הקפה והמסעדות הסתכמו בשנת 2023 בכ-24.2 מיליארד שקל, ירידה של כ-1%. עם זאת, בחברה מדגישים כי בשנה החולפת חלה עלייה במחירי הארוחות מחוץ לבית, כך שמבחינה ריאלית מדובר בירידה יותר משמעותית.

סקר ליום האישה שערכה חברת Coface Bdi בקרב 2,700 מנהלות ומנהלים

נשים מקבלות יותר העלאות שכר, אבל עדיין מרוויחות פחות

עתיד הבנייה נמצא בבנייה טרומית

אמונה רווחת היא שענף הבנייה בבסיסו הוא מיושן ואיננו מאופיין בחדשנות בדומה לענפים אחרים. לכאורה נדמה שכאשר רוצים לבנות בניין, כל מה שנדרש הוא חומרי מליטה שיחזיקו לבנה על לבנה. אולם ההפך הוא הנכון. לאורך ההיסטוריה, ואפילו בהיסטוריה הקצרה יחסית של מדינת ישראל, ניתן להבחין בשינויים רבים שחלו בשיטות הבנייה, המביאים בחשבון גם התאמות לצרכי […]

לעדכן ולרענן את דיני המיסים והביטוח הלאומי – נחום פריידקס

עוד בתחילת המאה העשרים נאמר במג'לה (קודקס חוקים עותומאני שחל גם בארצנו) ש"עם שינוי הזמנים משתנים הדינים עימהם". ואכן הזמנים השתנו אך למחוקקים שלנו לא היה כנראה זמן ועניין לעדכן את הדינים ולהתאימם לחברה שהשתנתה. המג'לה בוטלה כבר בישראל (שנים רבות אחרי ביטולה בטורקיה), אך את מס ההכנסה משלמים אנו עדיין על פי פקודה מנדטורית שתוקנה מאות פעמים אך טרם הוחלפה בחוק ישראלי מותאם לזמנים החדשים. כך למשל, את הוצאות הפחת מחשבים עדיין על פי תקנות משנת 1941. בראש רשימת העסקים הזכאים לפחת מופיעים עדיין "בתי חרושת לקרח". עידן הקרח חלף אמנם מזמן אך הרשויות שלנו טרם עודכנו בכך. התקנות גם מפרטות עדיין את שיעורי הפחת על סוסים וחמורים שהיו בזמנו אמצעי ייצור חשוב, ואילו "פקודת המיסים (גביה)" מגדירה מי הוא "מוכתר" הכפר (לצורך ביצוע עקולים). פקודת מס הכנסה מטילה מס חברות על גופים הידועים בשם הקוד שלהם שהינו "חבר בני אדם".