BDI

פרי רגב ושות', משרד עורכי דין

דיני מיסים, לרבות: מיסוי בינלאומי, מיסוי חברות, מיסוי נאמנויות, ליווי הליכי גילוי מרצון, מיסוי היחיד - בדגש על high net individuals מיסוי תושבים-חוזרים ועולים חדשים, ליטיגציית מס, מיסוי נדל"ן ומע"מ. כמו כן מטפל המשרד בניהול עיזבונות ומתן כלל השירותים הנלווים לכך

פרופיל

שנת הקמה 2023
כתובת המסגר 9, בית אמפא, תל אביב
טלפון 076-5304848
דוא"ל [email protected]
אתר החברה https://www.pr-tax.com/
   

מנהלים

עמיחי פרי, עו"ד חשבונאות שותף בכיר, פרי רגב ושות', משרד עורכי דין

עמיחי פרי

עו"ד חשבונאות שותף בכיר

שלומי רגב, עו"ד חשבונאות שותף מנהל, פרי רגב ושות', משרד עורכי דין

שלומי רגב

עו"ד חשבונאות שותף מנהל

רונית ברונז, עו"ד נוטריון שותפה, פרי רגב ושות', משרד עורכי דין

רונית ברונז

עו"ד נוטריון שותפה

אודות פרי רגב ושות', משרד עורכי דין


שירותי המשרד המשרד מתמחה בתחומי מס הכנסה בדגש על מיסוי בינלאומי, מיסוי חברות, מיסוי נאמנויות לתושבי חוץ ולתושבי ישראל, הליכי גילוי מרצון, מיסוי תושבי חוץ, הקלות מס לתושבים-חוזרים ולעולים חדשים, מיסוי תגמול עובדים ויזמים בהליכי אקזיט, ניתוק תושבות ורילוקיישן, מיסוי נדל"ן, מע"מ. רבים מלקוחות המשרד הם יזמי הייטק מהבכירים בארץ, אשר נדרשים לטיפול משפטי מול […]

שירותי המשרד
המשרד מתמחה בתחומי מס הכנסה בדגש על מיסוי בינלאומי, מיסוי חברות, מיסוי נאמנויות לתושבי חוץ ולתושבי ישראל, הליכי גילוי מרצון, מיסוי תושבי חוץ, הקלות מס לתושבים-חוזרים ולעולים חדשים, מיסוי תגמול עובדים ויזמים בהליכי אקזיט, ניתוק תושבות ורילוקיישן, מיסוי נדל"ן, מע"מ.

רבים מלקוחות המשרד הם יזמי הייטק מהבכירים בארץ, אשר נדרשים לטיפול משפטי מול רשויות המס – אם במסגרת המשא ומתן להשגת הסכם עם רשות המיסים או במסגרת התדיינות בבית המשפט במקרים שהמאמצים להגיע לפשרה לא נשאו פרי; או אז רותמים השותפים עורכי הדין פרי ורגב את כישורי הליטיגציה שלהם לטובת לקוחותיהם, וזאת באחוזי הצלחה מרשימים. בקיצור: כל מי שמתמודד עם בעיית מס בהיקף משמעותי מול כל אחת מרשויות המס בישראל, ונדרש טיפול מקצועי ויצירתי לצורך פתרונה – במשרד פרי-רגב ישמחו לעמוד לרשותו.

היצע השירותים של המשרד מתרחב באמצעות השותפה השלישית, עו"ד ונוטריון רונית ברונז, העוסקת גם במיסוי מקרקעין, עריכת צוואות, ניהול עיזבונות, חשבונות נאמנות והתנהלות מול בנקים בארץ ובחו"ל, עריכת ייפוי כוח מתמשך, וכל שירותי הנוטריון.

מתן שירות אישי על ידי שותפי המשרד
המשרד מספק ייעוץ מס המתבסס על מקצועיות, אמינות, חשיבה מחוץ לקופסה, ומחויבות מלאה ללקוחות, על פי רוב במסגרת עבודה מבוססת הצלחה, תוך יצירת זהות אינטרסים עם הלקוח ותוך מתן שירות אישי על ידי שותפי המשרד (קרי: הלקוח תמיד עובד ישירות מול שותף), שכולם בעלי השכלה במשפטים ובחשבונאות.

עו"ד עמיחי פרי (56), בעל תואר כפול במשפטים ובחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב, החל את דרכו המקצועית במשרד ד"ר אברהם אלתר ז"ל בשנת 1996 ומשנת 2007 היה שותף בכיר במשרד. עו"ד פרי מתמחה בתחומי מס הכנסה, בדגש על מיסוי בינלאומי, מיסוי נאמנויות, הליכי גילוי מרצון, מיסוי תגמול עובדים ויזמים, ליטיגציה מיסויית ועוד. עו"ד פרי מאמין בהגעה לפשרות מול רשות המיסים והגיע לאלפי הסדרי פשרה לאורך השנים. במקרים הבודדים בהם הגיעו אותן מחלוקות לבית המשפט (פסקי דין קונדויט, אי. אם שגב, זליכוב), זכו הלקוחות בפסק הדין. עו"ד פרי תכנן, הקים וליווה מאות מבני החזקה ופעילות בינלאומית, לרבות טיפול והסדרת היבטי המס של אותן פעילויות, מול רשות המיסים ובתי המשפט. הוא מתמחה בהסדרת דיווח ומיסוי הכנסות חו"ל של יחידים, נאמנויות ומבני החזקה זרים, וכן בתכנון וליווי של עולים חדשים ותושבים חוזרים. הוא בעל ניסיון מעשי בליווי פעילויות בחו"ל, לרבות מול רשויות מס זרות (בתיאום עם יועצים מקומיים), בדגש על מיסוי אמריקאי. עו"ד פרי הוא טייס קרב (במילואים) בדרגת סגן אלוף.

עו"ד שלומי רגב (49), בעל תואר כפול במשפטים ובחשבונאות, בהצטיינות, מאוניברסיטת תל אביב, החל את דרכו המקצועית במשרד ד"ר אברהם אלתר ז"ל בשנת 1999 ומשנת 2007 היה שותף במשרד. עו"ד רגב מתמחה בתחומי המיסוי הבינלאומי, תכנון והקמת מבני החזקה ופעילות בינלאומיים, אמנות מס, ליווי וניהול תיקים מול רשויות מס זרות, מיסוי תגמול עובדים, מיסוי נאמנויות, מיסוי תושבי חוץ, תושבים חוזרים ועולים חדשים, ליטיגציה מיסויית ועוד. עו"ד רגב שותף להשגת אישורים והסדרים תקדימיים עם רשויות המס בתחום המיסוי הבינלאומי, מיסוי ותגמול עובדים, מיסוי תושבי חוץ ותושבים חוזרים, מיסוי חברות זרות ועוד. הוא מייעץ ומלווה תאגידים ישראליים ורב לאומיים ביחס לסוגיות מס בישראל ובחו"ל (בדגש על מיסוי אמריקאי).

עו"ד רונית ברונז (52), בעלת תואר במשפטים במסלול רואי חשבון, היא עורכת דין, נוטריון ומוסמכת ייפוי כוח מתמשך. עו"ד ברונז החלה את דרכה המקצועית במשרד ד"ר אברהם אלתר ז"ל בשנת 1995. עו"ד ברונז עוסקת במגוון תחומים – מיסוי יחיד, מיסוי מקרקעין, גילוי מרצון ונאמנויות, עריכת ייפוי כוח מתמשך, ובעלת ניסיון רב שנים בדיני ירושה, עריכת צוואות וניהול עיזבונות. עו"ד ברונז מייעצת ומלווה יחידים ו/או משפחות בעלות הון בשלל נושאים משפטיים מורכבים לרבות, פתיחת חשבונות בנק בארץ ובחו"ל והתנהלות מול מחלקות הציות בהיבטי הלבנת הון ומיסים.

ערכי המשרד
המשרד מספק ייעוץ מיסוי וייצוג בפני רשות המיסים ובתי המשפט, והכל בהתבסס על מקצועיות, אמינות, חשיבה מחוץ לקופסה, מחויבות מלאה ללקוח, שירות אישי על ידי שותפי המשרד וניסיון רב שנים (לשותפים המייסדים ניסיון של למעלה מ-20 שנים בטיפול בכל תחומי המס בישראל, בדגש על מיסוי בינלאומי).

 

אולי יעניין אותך גם


ניתוח של חברת Coface Bdi : חברות בשווי מיליארדים ומשקיעים שעומדים בתור, התעשייה הקיבוצית סוגרת שנתיים של אקזיטים מוצלחים (מתוך גלובס)

מניתוח של חברת המידע העסקי Coface Bdi על התעשייה הקיבוצית עולה כי בשנת 2021 הכניסה התעשייה הקיבוצית כ-50.3 מיליארד שקל

החברות המובילות ב BdiCode 2022

פורסם בכלכליסט , יום רביעי 28/12/22

הרווח על משקפי שמש בארץ הוא יותר מ–60%

5 רשתות האופטיקה המובילות מגלגלות מחזור שנתי של כ- 797 מיליון שקל וחולשות על נתח של כ- 44% מהשוק כולו. CofaceBdi: היקף שוק האופטיקה בישראל הסתכם בשנה החולפת ב-1.805 מיליארד שקלים, צמיחה של 2% לעומת השנה הקודמת תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi: "בשנים הקרובות אנחנו צופים כי שוק האופטיקה ימשיך לצמוח ברמה מתונה יחסית, כאשר […]