BDI

פרי וירק טמרה

סיטונאות פירות וירקות

פרופיל

שנת הקמה 1980
כתובת דרך אלקודס, טמרה - ראה מפה
טלפון 1-700-70-11-50
דוא"ל [email protected]
אתר החברה https://privairk.com/
   

מנהלים

קאסם אבו אלהיג'א, בעלים ומנכ"ל, פרי וירק טמרה

קאסם אבו אלהיג'א

בעלים ומנכ"ל

נידאל אבו אלהיג'א, אחראי רכש (בארץ ובחו"ל), פרי וירק טמרה

נידאל אבו אלהיג'א

אחראי רכש (בארץ ובחו"ל)

נאהד אבו אלהיג'א, מנהל מכירות ראשי, פרי וירק טמרה

נאהד אבו אלהיג'א

מנהל מכירות ראשי

קובי סגל, חשב ראשי, פרי וירק טמרה

קובי סגל

חשב ראשי

אודות פרי וירק טמרה


חברת "פרי וירק טמרה", מהסיטונאיות הוותיקות בישראל, נמנית עם החברות המובילות בארץ ברכישה, שיווק והפצה של תוצרת חקלאית מובחרת. החברה משווקת את כל סוגי הירקות והפירות, בסיטונאות בלבד, במחסן המרכזי שבטמרה או ישירות ללקוחותיה ברחבי הארץ - רשתות מזון, סופרמרקטים, קמעונאים, חנויות, ירקנים, מוסדות, קייטרינג לבתי אבות, מסעדות ועוד. כל המוצרים המשווקים הם בפיקוח והכשר של הרבנות הראשית לישראל.

ט"פרי וירק טמרה" הוקמה בשנת 1980 על ידי קאסם אבו-אלהיג'א ונוהלה כעסק פרטי. בשנת 1987, בעקבות הצלחת החברה ופריסתה הרחבה של פעילותה, הוקמה שותפות עם חברת תנובה. מטרת השותפות הייתה להעביר למיקור חוץ את פעילותה הסיטונאית והלוגיסטית של תנובה בתחום הירקות והפירות. בהמשך הורחבה השותפות לכלל הפעילות הסיטונאית של תנובה. בשנת 2003, עם מכירתה של תנובה, רכש קאסם אבו-אלהיג'א את חלקה בשותפות והפך לבעליה היחיד.

הניסיון רב השנים והמוניטין של  קאסם אבו-אלהיג'א מספק ביטחון ושקט נפשי הן לחקלאים מרחבי המדינה שמספקים לשותפות את תוצרתם והן לקמעונאים שרוכשים אותה. החברה מקיימת קשרים עסקיים עם מרבית המשקים המובילים בענף, ספקי תוצרת חקלאית, וכן עם כל בתי האריזה המובילים בארץ. למעשה, "פרי וירק טמרה" מסייעת הן למגדלים הקטנים והן לקמעונאיים הפרטיים והמקומיים לשווק את תוצרתם מאחר שהם אינם יכולים לנהל בעצמם מרכזים לוגיסטיים ומערכי שיווק וחלוקה.

אספקה מהירה בפריסה ארצית

עיקר התוצרת החקלאית מובלת למתחמי הלוגיסטיקה של "פרי וירק טמרה" על ידי המגדלים ובתי האריזה. "פרי וירק טמרה" מעסיקה עשרות עובדים ומשאיות חלוקה, ומציעה מגוון רחב ואיכותי של תוצרת טרייה (מהארץ וגם מחו"ל), באספקה מהירה ואמינה בפריסה ארצית – ממטולה בצפון ועד קיבוץ אילות בדרום.

אחד היתרונות הבולטים של "פרי וירק טמרה" הוא המגוון הרחב של תוצרת חקלאית שהיא מציעה ללקוחותיה תחת קורת גג אחת, והאיכות הגבוהה של הסחורה. כל הפירות והירקות נבדקים ביסודיות עם קבלתם וטרם שילוחם.

"פרי וירק טמרה" מקפידה על מתן שירות מהיר לספקים וללקוחות, תוך שמירה על גמישות תפעולית, דייקנות ויעילות – והתוצאה: כל פרי וירק יגיע מהשדה או מהיבואן היישר לבית העסק.

לקוחות המעוניינים בכך, יכולים לבחור, לרכוש ולאסוף את התוצרת במחסן החברה בטמרה, וזוכים לשירות אישי צמוד. ניתן גם לבצע הזמנה טלפונית – האספקה בתוך שעתיים עד לבית העסק. החברה מציעה אפשרות ייחודית לאיסוף פרטי של תוצרת חקלאית המיועדת למגזר הערבי ולעדות המזרח.

365 ימים בשנה 24 שעות ביממה

עובדי "פרי וירק טמרה" פועלים 365 ימים בשנה, בשלוש משמרות: במשמרת שפועלת משמונה בערב עד ארבע לפנות בוקר מקבלים את הסחורה מהשטח ומכינים את ההזמנות; במשמרת הפועלת מארבע לפנות בוקר עד שתים עשרה בצהריים מתנהלת פעילות המכירה והשיווק הראשונה. משמרת נוספת למכירה ושיווק מתנהלת משתים עשרה בצהריים עד לשמונה בערב, ומאפשרת גמישות ללקוחות שאוספים התוצרת ממתחמי הלוגיסטיקה של החברה.

יבוא פירות וירקות מחו"ל

כדי להרחיב את סל מוצריה,"פרי וירק טמרה" מייבאת עבור לקוחותיה מגוון פירות וירקות איכותיים מחו"ל. בשנת 2017 החלה לייבא פירות ובהמשך החלה לייבא גם ירקות (עגבניות ובצל), בהתאם למצב בשוק ולאישור הממשלתי. החברה מקפידה על יבוא מוצרים איכותיים בלבד מהספקים המובילים בחו"ל. כל התוצרת שהיא מייבאת מאושרת על ידי משרד החקלאות.

הצורך ביבוא פירות וירקות, בנוסף לשיווק התוצרת של החקלאים הישראליים, נבע מדרישה גוברת והולכת של הצרכנים בארץ לסל רחב של פירות וירקות במחירים נוחים ולאורך כל השנה. "פרי וירק טמרה" מייבאת ירקות ופירות עונתיים תוך שמירה על רצף אספקה מתחילת העונה ועד תומה. למרות מיומנותם של המגדלים בארץ להאריך את עונות הגידול, העלות הנוספת הנגזרת מתנאי האקלים הישראלי הופכת את התהליך לבלתי כלכלי מבחינתם ואת המוצרים ליקרים מדי לצרכנים.

סוד ההצלחה

במהלך השנים השתלבו בניו של קאסם אבו אלהיג'א בניהולה הפעיל של החברה: את הרכש בישראל ובחו"ל מנהל הבן הבכור עו"ד נידאל אבו אלהיג'א; את השיווק והמכירות מנהל הבן הצעיר, הכלכלן נאהד אבו אלהיג'א, שאחראי גם על פעילות אנשי המנהלה.

סוד הצלחתה של "פרי וירק טמרה" נובע מנאמנותם הגבוהה של העובדים, המלווים את החברה במשך עשרות שנים, ומהקשר ההדוק והמתמיד עם ספקיה ולקוחותיה השומרים לה אמונים.

אולי יעניין אותך גם


תביעה אזרחית נגררת לפלילים

אירועי אלימות קשים מתרחשים בארץ השכם וערב, וכמעט בכל מהדורת חדשות אנו נתקלים בדיווחים אודות אירועי אונס ותקיפות מיניות ואירועי אלימות אחרים.

קריספין, רובינשטיין, בלכר ושות' – תשתפו את העולם בכוכבים שאתם !

    קריספין, רובינשטיין, בלכר ושות', עורכי דין