|
|
|
|
|
|
משבר הקורונה הביא עמו חשש לנזק מהותי בפעילותם העסקית של השחקנים הפועלים בשוק היין.
אולם חשש זה התפוגג כאשר הצריכה הביתית של יין עלתה משמעותית לצד שדרוג מערכי המשלוחים, ובכך פיצו על אובדן ההכנסות ממכירה לבתי קפה ומסעדות,
סקירה מיוחדת של חברת המידע העסקי CofaceBdi מראה במספרים את כשלון המחאה החברתית הגדולה של 2011 ושל הממשלה בניסיון לטפל בשוק הדיור
חברת גינדי-זיתוני מובילה טרנד חדש בדירות הפנטהאוז בהרצליה הירוקה – כל רוכש פנטהאוז בפרויקט ECO הרצליה הירוקה יקבל מהחברה במתנה עיצוב אישי של אדריכלית הפנים קארן ראובני. עלות ההטבה אותה תעניק במתנה חברת גינדי-זיתוני, מוערך בכ-100 אלף שקל. פרויקט ECO הרצליה הירוקה מוקם על פני שני מגרשים בני שבעה דונם, אשר נרכשו במסגרת עסקת קומבינציה […]
הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.