BDI

בנא מ.א. שיווק

אולי יעניין אותך גם


הסכנה בפרסומי לשון הרע ופגיעה בפרטיות שמופצים באנונימיות; יש מה לעשות, וכמעט אין ברירה אלא לעשות

זו היא אחת מן הנקודות החשוכות בדיני לשון הרע ובדיני הגנת הפרטיות; או למעשה אחת מן האפשרויות המסוכנות ביותר שהביאה עמה ההתפתחות הטכנולוגית מן השנים האחרונות. עם זאת, יש דרך – אפילו יותר מאחת – לטפל בסיטואציה המסוכנת; אך בעבור זה הכרחי לפעול במהירות ובצורה תכליתית.

זינוק של כ- 80% במספר החברות מתחום ההתחדשות העירונית שנכנסו לקשיים בעקבות משבר הקורונה

על פי נתוני חברת המידע העסקי CofaceBdi מאז תחילת משבר הקורונה חל גידול של כ- 80% במספר החברות שנקלעו לקשיים בתחום ההתחדשות העירונית.

דיני הבחירות 2019 – חוק התעמולה ואחריות פלטפורמות תוכן – AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.