|
|
|
|
|
|
הקורונה העלתה את החשיבות של נושאים כמו תחבורה חלופית, צמצום צריכת מזהמים, ועבודה מהבית
פורסם בגלובס: מסקר שביצעה CofaceBdi בקרב 500 מנהלים במגוון סקטורים במשק, עולה כי 38% מהחברות מעידות כי פעילותן נמשכת כרגיל, 56% פועלות במתכונת מצומצמת, ו-6% השביתו את הפעילות לחלוטין.
כ-4 מיליון צמיגים נמכרים בשנה.
בשוק היבוא שולטות 3 חברות שמחזיקות כ-55%-50% מההכנסות היבואנים
תהילה ינאי, מנכ"ל משותף: "המסחר המקוון נכנס לענף הצמיגים כערוץ שיווק נוסף אם כי נמצא עדיין בשוליים. אולם, נראה כי הכנסות האונליין של צמיגים מצויות במגמת גידול בשנים האחרונות והשחקנים בשוק רואים זאת כמנוע צמיחה".