BDI

א. סלנט ושות'

נדל‭"‬ן‭, ‬התחדשות‭ ‬עירונית‭, ‬מיסוי‭ ‬מקרקעין

פרופיל

שנת הקמה 1946
כתובת בית עובד 8 תל אביב יפו 6721108‭ - ראה מפה
טלפון 03-5377110
פקס 03-5377550
דוא"ל [email protected]
אתר החברה www.salantlaw.com
   
   

מנהלים

‭ ‬צבי‭ ‬סלנט, עו"ד שותף, א. סלנט ושות'

‭ ‬צבי‭ ‬סלנט

עו"ד שותף

רמי סלנט, עו"ד שותף, א. סלנט ושות'

רמי סלנט

עו"ד שותף

רוני‭ ‬סלנט, עו"ד שותף, א. סלנט ושות'

רוני‭ ‬סלנט

עו"ד שותף

אודות א. סלנט ושות'


במהלך תקופה של מעל לשבעה עשורים , מהווה השם "סלנט" שם נרדף למומחיות בדיני המקרקעין. משרד א. סלנט ושות', מהמשרדים הוותיקים והמנוסים בתחום הנדל"ן, נוסד בשנת 1946 על ידי אחד עוה"ד הראשונים בארץ, אברהם סלנט ז"ל. במהלך השנים הצטרפו למשרד שני בניו, עו"ד צבי סלנט ועו"ד רמי סלנט ובשנת 2023 הצטרף עו"ד רוני סלנט- דור שלישי הממשיך את המסורת של המשפחה. המשרד מלווה פרויקטים רבים לבניה בכל רחבי הארץ, ומתמחה בביצוע עסקאות מקרקעין מורכבות כגון עסקאות קומבינציה, פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית (תמ"א 38/ פינוי בינוי), איחוד בעלי קרקעות, הסכמי אופציות מורכבים ועוד

המשרד הינו בעל ניסיון עשיר בליווי הפרויקטים החל מהשלב הראשוני של איחוד בעלי הקרקעות, הכנת הסכמי שיתוף, קבלת הצעות מקבלנים ובחירת הקבלן לפרויקט, דרך הסדרת הליווי הבנקאי והערבויות לבעלי הקרקע, ועד מכירת דירות ורישום הבניין כבית משותף.

יחס אישי ללקוחות

עם לקוחותיו של משרד א. סלנט ושות' נמנים מאות בעלי קרקעות, יזמים וקבלנים. המשרד מעניק לכל לקוח שירות המותאם לצרכיו הייחודיים, ומקפיד על מתן יחס אישי. בעלי הקרקעות זוכים לליווי אישי צמוד ולייעוץ לכל אורך הדרך כדי למקסם את זכויותיהם במקרקעין.

תחומי התמחות

עסקאות במקרקעין

למשרד א. סלנט ושות' ניסיון רב בביצוע עסקאות מקרקעין כגון הסכמי תמ"א 38, פינוי בינוי, הסכמי קומבינציה ובניה,  הסכמי אופציות מורכבים, חוזי מכר של דירות, חנויות, מגרשים ונכסים מסחריים. צוות המשרד צבר ניסיון רב גם במציאת פתרונות יצירתיים ומציאת שביל הזהב אשר יובילו את הצדדים לעמק השווה וחתימה על ההסכם.

ליווי פרויקטים

למשרד ניסיון רב בליווי פרויקטים לבנייה מורכבים תוך השגת התמורות המירביות עבור לקחותיו והקפדה על הנפקת ערבויות כנגד בכל פרויקט. המשרד מייצג מאות בעלי קרקעות פרטיים הזוכים לליווי מקצועי וצמוד לכל אורך הדרך, וכן קבלנים ויזמים. המשרד מעניק ללקוחותיו מעטפת שלמה של השירותים המשפטיים הנדרשים ומלווה כל פרויקט החל מהשלב הראשוני (איחוד בעלי הקרקע וחתימה על הסכם שיתוף, איתור יזם וחתימה על הסכם קומבינציה או בנייה, הסדרת הליווי הבנקאי לפרויקט), דרך מתן ייעוץ בנושא המיסוי לעסקאות, ועד לרישום הבניין כבית משותף.

התחדשות עירונית

תחום ההתחדשות העירונית צובר תאוצה בשנים האחרונות. המשרד מלווה פרויקטים רבים של תמ"א 38/1 (חיזוק הבנין), תמא 38/2 (הריסה ובניה) ופינוי בינוי בכל רחבי הארץ (חיפה, תל אביב, ראשון לציון, רמלה, חולון ועוד). על לקוחות המשרד נמנים יזמים ורבים וכן בעלי דירות, אשר זוכים לליווי משפטי מקצועי תוך שמירה על זכויותיהם.

מיסוי מקרקעין

משרד א. סלנט ושות' צבר מוניטין רב בכל הקשור לטיפול במיסוי עסקאות מקרקעין מורכבות ומסובכות בתחום המקרקעין. לא פעם, המפתח לחתימה על הסכם תלוי בתכנון מס אופטימלי שימקסם את התמורה ללקוחות תוך הקטנת נטל המס.

 

אולי יעניין אותך גם


"למה רק רבע" ? מאת: עוה"ד דיויד אמיד ואנדרי פייר, משרד ש. בירן ושות'

הגיעה העת לעדכן את שיעור אחוזי הבניה למגורים באזורי המע"ר בת"א

ברכות למשרדים בבסר 3 בני ברק שדורגו בדירוג הקוד 2021

    אביבית מוסקוביץ חברת עורכי דין שירי מלכה משרד עורכי-דין סיגון – הלוי, עורכי דין    

85% מהמעסיקים טוענים שזמן ההגעה של העובדים למקום העבודה התארך בשנה האחרונה

59% מהמעסיקים מעריכים שהמרחק ומשך זמן ההגעה לעבודה מהווה שיקול משמעותי בבחירת מקום העבודה