BDI

און איל ינקו ושות' - חברת עורכי דין

אולי יעניין אותך גם


גוגל בראש: איפה הכי כדאי לעבוד?

כמדי שנה מתפרסם דירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל, לפי סקר שנערך בקרב 2000 עובדים. בראש הרשימה נמצאת שוב, גוגל, ואחריה חברת החשמל ואינטל. בצל המשבר הנרחב, אחרי שנים של מקום בצמרת טבע הודחה לגמרי מהרשימה. ומה הפרמטר המפתיע שהכי חשוב לעובדים במקום העבודה שלהם? הדירוג המלא (מאקו) סקר החברות שהכי טוב לעבוד […]

משפחה במלחמה

אנו מצויים בעיצומם של זמנים קשים. מאד קשים. הבית שלנו, הבטן הרכה נפגעה קשות, חוסר ודאות, כאב אין סופי, טרגדיה, טראומה, מנגנוני הישרדות. הכל מהכל.
הפגיעה בקולקטיב מתמזגת עם הפגיעה בפרט והיחידה המשפחתית, התא המשפחתי, נדרש גם הוא לספוג את ההדף ואת המכה.
משפחות הפצועים, ההרוגים, הנעדרים והמשפחות אשר עברו (ועודן עוברות) תופת בדרום – אין לי את המילים לנסות כלל להעביר את הכאב, הצער והעדר הנחמה ואיני מתיימרת להביע דעה או ליתן עצה. אני כואבת איתכן וליבי מדמם מצער.
רשימה זו מסתמכת על שיחות וייעוצים אשר התקיימו במשרדנו בימים אלו עם אנשים אשר מתגוררים ונזרקו, כמו רובנו, למציאות הבלתי הגיונית בה אנו חיים, מיום 7 לאוקטובר הארור.

ה- BDI שלך

רציתם לקבל הלוואה או לבצע עסקה ושמעתם את המשפט המלחיץ "אמרו לך שיש לך BDI שלילי" אז תשבו , תירגעו ותקראו: ראשית – אין דבר כזה BDI שלילי , אז מה בכל זאת יש? על כל אזרח במדינת ישראל נאספים נתוני אשראי חיוביים ושליליים (3 שנים אחורה) במאגר בנק ישראל כגון התחייבויות, בקשות אשראי, מסגרות […]

זהו מקום העבודה הטוב בישראל

סקר חדש מדרג את מקומות העבודה הטובים בישראל