דווקא עכשיו – בונים על יבנה

למרות המלחמה שנכפתה עלינו, וההרס שמנסים לזרוע במדינתנו, מסתבר שאת הבנייה הזאת אי אפשר להפסיק, ואם ננסה למפות את הלוקיישן הנחשק ביותר בימים אלו, נגלה שמכל ערי ישראל -קיימת עיר מפתיעה, שמכל הסיבות שבעולם הולכת להרוויח ביושר את תואר 'המטרופולין החדש של ישראל': בגלל הלוקיישן, בגלל האיכות, בגלל הקרבה לת"א או נס ציונה, בגלל היכולת לחבק את החברים מהדרום, בגלל המחיר המשתלם ובגלל המצב – דווקא עכשיו, משקיעים ומשפרי דיור בונים על יבנה!

אחת השחקניות המובילות בתחום הנדל"ן ביבנה היא חברת חן את ברון שמשיקה את פרויקט היוקרה MILANO TOWERS ברחוב העצמאות, הנחשב לדבר החם ביותר בענף. ההדמיה להמחשה בלבד.

קרדיט – דאובר אדריכלים

חדשני, פורץ דרך ומפתיע

"אנו שמים לב לתופעה מפתיעה, שלמרות המצב במדינה, ובטרם הגענו לשלב השיווק והבאז התקשורתי, קיימת התעניינות בקנה מידה עצום בפרויקט העצמאות שביבנה", מציין משה חן מבעלי חברת חן את ברון.

לדבריו, הפרויקט החדשני ופורץ הדרך, בהיקף של מיליארדי ₪ מגדיר מחדש את סטנדרט הבנייה בישראל מעורר את תשומת ליבם של משקיעים מהארץ והעולם לצד משפרי דיור והופק לדבר החם ביותר בענף הנדל"ן. אז מה הופך אותו לכה נחשק? בקשנו ממומחי חברת נפוסי, המשווקת בלעדית את הפרויקט בשיטה בלעדית שנפרט עליה בהמשך  לנתח את התופעה;

עניין של גישה

ללא ספק, ההשקעה בתשתיות התבררה כמושכלת ביותר, אשר הנגישה את העיר יבנה באופן שמתחרה עם הפקקים ההולכים וגוברים במרכז.  אם נדבר בתורת המספרים נקבל את הנתונים הבאים: 4 כניסות, 2 תחנות רכבת ו-25 דקות נסיעה מתל אביב בכביש 4 ו-42.

איך שלא תבחרו להגיע לעיר שקרובה לנתב"ג ולנמל, תתוודעו לעיר בעלת מרכזי מסחר ותעסוקה, כשהעירייה מעודדת איכות חיים, בנייה ירוקה ופיתוח.

מילאנו בלי להחתים דרכון

חברת היזמות והבנייה חן את ברון בעלת רזומה עשיר וגב כלכלי איתן חזתה את התפתחות העיר יבנה כל הדרך לתואר המטרופולין הבא של ישראל, והחליטה למקם את פרויקט מילאנו ברחוב העצמאות הנחשק בעיר.

מדובר בשמונה מגדלים עד 20 קומות, המתהדרים באדריכלות בינלאומית, חיפויי אבן יוקרתית וקירות מסך לצד עיצוב פנים השואב השראה מבירת העיצוב מילאנו, ומיושם בשיטות בנייה מתקדמות טכנולוגית.

"אנו מאמינים באיכות הבנייה לצד איכות חיים ויוצרים מעטפת לייף סטייל לכל דייר" משתף משה חן ומפרט: "החל ממערכת חדשנית ומתקדמת לפינוי אשפה פנאומטי שמייתרת כניסת משאיות אשפה לרחוב, דרך מחסנים גדולים לכל דירה, חללי עבודה, מועדוני דיירים ומתקני כושר וספא, וכלה בשילוב עסקים ונותני שירות דוגמת בתי קפה ורשתות פארם, וכל זאת במרחק פסיעה מהלובי…" מסכם חן.

שלב א' – יצאנו לדרך

ההתעניינות הגוברת הקדימה את כל התחזיות, והרצון של אלפי משפחות לייצב את מצבם, לצד משקיעים מהעולם שמעוניינים לתמוך בכלכלה הישראלית, החליטה חברת נפוסי נדל"ן, להקדים את שלב השיווק.

"שלב א' של הפרויקט כולל 5 מגדלים בעלי 18 קומות, סה"כ 470 דירות חדשות בהיקף מכירות של למעלה ממיליארד ₪" מציין בפנינו אסף נפוסי מנכ"ל ובעלים.

"אנו מלווים את הפרויקט משלב הרעיון ואישורי התבע, בנינו צוות מקצועי המורכב ממחלקות מיתוג, ייעוץ, דיגיטל ופיתחנו דרך שיווק בלעדית המשלבת פרסום טכנולוגי באלגוריתם בלעדי מבוסס AI -כמתבקש בפרויקט כה מושקע" מסביר נפוסי.

חשוב להבין, שלא מדובר בעוד פרויקט. זהו 'הפרויקט' המדובר ביותר בענף הודות לטכנולוגיות בינלאומיות הבלתי מתפשרות והפסיליטיס המותאמים אישית לכל דייר.

נראה כמו מילאנו, מרגיש כמו חן את ברון

משחר ההיסטוריה של עמינו, אויבנו עמדו עלינו לכלותנו. אך בהיותנו עם סגולה, אנו יוצאים מחוזקים ונחושים לבנות ולהיבנות.

"דווקא בימים אלו, כשאנו נתונים בחוסר וודאות, אנו יכולים להיות ודאיים בדבר אחד, שאם כבר לבנות – אז ביבנה, ואם השכלתם לבחור ביבנה – בפרויקט MILANO TOWERS ברחוב העצמאות של חברת חן את ברון תמצאו את דירת חלומותיכם, העתיד שלכם ושל משפחתכם", מסכם אסף נפוס

שלב א' של הפרויקט כולל 5 מגדלים בעלי 18 קומות, סה"כ 470 דירות חדשות בהיקף מכירות של למעלה ממיליארד ₪ הדמיה להמחשה בלבד. קרדיט – דאובר אדריכלים

י.