הנוף של דובאי, המיקום: ישראל

הומלצה להפקדה תכנית פרויקט אימבר היוקרתית של קבוצת הרציג נדל"ן בפתח תקווה עם 40,000 מ"ר מסחר ותעסוקה. עלות השקעה מוערכת: 250 מיליון שקלים.

הועדה המקומית פתח תקווה המליצה להפקיד בועדה המחוזית את תכנית פרויקט אימבר טאואר של קבוצת הרציג נדל"ן. המגדל בן 40 הקומות, יתנשא לגובה של 176 מטרים ועתיד להשתרע על שטח של 52 דונם, שיכלול פארק ירוק לרווחת הציבור. הוא יכיל סך של 40,000 מ"ר להשכרה בנוסף לארבע קומות חניה תת-קרקעיות, וייועד לשכירות ארוכת טווח למגוון חברות היי-טק ובעלי מקצועות חופשיים.
המגדל האייקוני אותו מקדמת זרוע הנכסים המניבים בקבוצת הרציג נדל"ן, תוכנן ועוצב באופן חדשני על-ידי בלנדר אדריכלות ובינוי ערים. אימבר טאוור יוקם במערב פתח-תקווה כחלק מהפארקטק – אזור התעשייה של קריית אריה. המיקום אטרקטיבי בסמיכות לתחנת הרכבת קריית אריה ולקו המטרו העתיד להיבנות, כמו גם קומות המסחר במגדל, יאפשרו לעובדים גישה נוחה למקום העבודה ומענה לצרכיהם השונים.
בקבוצת הרציג נדל"ן מעריכים כי הקמת המגדל תחל בעוד כשנה וחצי, לאחר קבלת ההיתר, וכי עלויות ההקמה צפויות להגיע לכ- 250 מיליון שקלים. צפי ההכנסות השנתיות משכירות יעמוד על 21 מיליון ₪.
יהודה הרציג, בעלים ומנכ"ל קבוצת הרציג נדל"ן: "העיצוב היוקרתי והייחודי ותכנון המגדל נועדו להופכו לבולט ביותר ולחדשני. המגדל יחזיק במפרט עשיר, ובו יוטמעו המערכות המתקדמות ביותר כך שנוכל לספק מענה מיטבי למגוון עסקים, החל בחברות גדולות וכלה בחברות קטנות ובבעלי מקצועות חופשיים. אנו נתאים את הצרכים לכל אחד ואחד". עוד הוסיף הרציג: "אנו גאים מאוד בפרויקט ועתידים להפוך אותו למבוקש ביותר בפארקטק".
רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה: "פתח תקוה עוברת מהפכה בכל תחום ובפרט בתחום התחבורה. התב"עות החדשות שאנחנו מקדמים לאזורי התעסוקה והעסקים – בהם פארקטק, סגולה ורמת סיב; שדרוג תשתיות התחבורה, לרבות תחילת הפעילות של הקו האדום של הרכבת הקלה ושני קווי המטרו שנראים באופק – כל אלה יקפיצו את העיר שלנו קדימה. אני מברך את קבוצת הרציג נדל"ן, אשר זיהתה את הפוטנציאל בפארקטק ומרחיבה את פעילותה בעיר".

קרדיט הדמיות: מבטים הדמיות


קבוצת הרציג נדל"ן