אונגר- לטין, משרד עורכי דין

משרד עו"ד אונגר - לטין נוסד בשנת 1999 ומתמחה בתחום המעמד האישי על כל רבדיו, תוך שימת דגש על מתן מענה אישי וייחודי לכל לקוח לפי צרכיו ומטרותיו הייחודיים. בראש המשרד עומדת עוה"ד עיינה אונגר-לטין, העוסקת בתחום דיני המשפחה מיום הסמכתה ומזה כ-24 שנים ברציפות. עוה"ד אונגר וצוות המשרד הם בעלי ותק רב בניהול אלפי תיקים, חלקם מורכבים ביותר ובייצוג בבתי משפט לענייני משפחה, בתי דין רבניים וערכאות נוספות בכל הנושאים הנוגעים לתחום המעמד האישי. באפריל 2010 עבר המשרד למשכנו החדש במגדלי התאומים, ז'בוטינסקי 35 בר"ג. עיצובו של המשכן החדש מאופיין ברוח צעירה, יצירתית ומעודכנת, התואמת גם את ערכיו של המשרד ואת פועלו. על פי דירוג BDI CODE לשנים 2014-2019, משרד אונגר - לטין נמנה עם משרדי עורכי הדין המובילים והבולטים בתחום דיני המשפחה בישראל.

היעד – יחס אישי ואנושי ללקוחות המשרד
צוות המשרד ובראשם עוה"ד אונגר -לטין חותרים לסיים את הליך הגירושין תוך השגת היעדים שהוצבו ע"י הלקוח, במהירות וביעילות המרבית ותוך מתן יחס אישי, אמפאטי, ומעל לכל אנושי, כל זאת, על מנת למזער עד למינימום האפשרי את עוגמת הנפש ואי הנעימות הכרוכים ממילא בהליך הגירושין.

צוות המשרד
עו"ד עיינה אונגר-לטין היא מייסדת וראשת המשרד, בעלת תואר ראשון במשפטים LL.B, בעלת תואר שני במשפטים LL.M בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובעבר שימשה כיועצת משפטית של ארגון ויצ"ו בעיר פ"ת במשך 14 שנה.
עו"ד גל שלמה – סיימה בהצטיינות תואר ראשון במשפטים במכללה למנהל, מצטיינת דיקאן בשנים א' ו-ב'. התמחתה בפרקליטות מחוז ת"א (אזרחי).
עו"ד אסף לטין – בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ת"א, התמחה במשרד ולאחר מכן שימש כעוזר משפטי במשך מס' שנים.
מיכל אגייב – מנהלת המשרד.

תחומי עיסוק
עו"ד אונגר וצוות המשרד בעלי ותק רב מאוד בניהול תיקים ובייצוג בבתי משפט לענייני משפחה, בתי דין רבניים וערכאות נוספות בכל הנושאים הנוגעים לתחום המעמד האישי, לרבות : גירושין, מזונות אישה, מזונות ילדים, רכוש, תביעות לפירוק שיתוף, משמורת קטינים, תביעות אבהות, חטיפות ילדים, הסכמי ממון, הסכמי גירושין, ידועים בציבור, התרות נישואין, צווי הגנה, עיכוב יציאה מן הארץ, צוואות, עיזבונות, צווי ירושה ועוד. המשרד נותן מענה ללקוחותיו גם בתחומים נושקים דוגמת עסקאות מקרקעין.

עו"ד אונגר-לטין וצוות המשרד מנהלים תיקי גירושין מורכבים, אשר לא פעם זוכים לחשיפה באמצעי התקשורת, בייחוד כאשר עסקינן בלקוחות בעלי אמצעים. בתיקים מעין אלו מתגלעות לעיתים מחלוקות חריפות המלוות במאבקים סביב מרוצי סמכויות, שליטה בעסקים וחברות, רכוש, משמורת קטינים ועוד.
כדי לתת מענה מושלם לנושאים הללו, המתעוררים תוך כדי ניהול התיק, נוהג צוות המשרד לשתף פעולה באופן הדוק גם עם גורמי מקצוע מתחומים שונים, דוגמת: חוקרים פרטיים, רואי חשבון, אקטוארים, פסיכולוגים וכו'.

הגישור – הליך בעל יתרונות רבים
אם כבר הגעתם למעמד הלא נעים הכרוך בפרידה ובפירוק התא המשפחתי, מצב שאינו מוסיף בריאות, לא לבני הזוג ובעיקר לא לילדיכם הקטינים – אזי עדיף לבחון את האפשרות להגיע לכדי הסכם גירושין כולל, אשר ייתר ניהול הליכים משפטיים בערכאות השונות, יחסוך עבורכם כסף רב, זמן בלתי מבוטל ובעיקר את עוגמת הנפש הרבה הנלווית לניהול הליכים משפטיים.
אם ישנה ביניכם הסכמה, או אם אתם סבורים כי ניתן להגיע להסכמה בנושאים המרכזיים ו"הכבדים" העומדים על הפרק והנוגעים בד"כ לענייני חלוקת הרכוש, הסדרי השהייה עם הקטינים ותשלום מזונותיהם, אזי ראוי לבדוק אם ניתן להגיע לכדי הסכם גירושין ויחסי ממון. הסכם כזה ייחתם על ידכם ויאושר ע"י ערכאה שיפוטית: בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני האזורי. כך, כאמור, תחסכו משאבים רבים, כלכליים ואחרים ותיפרדו באופן הוגן והגון מבלי להפוך ל'לקוחות מסורים' של הערכאות השיפוטיות.

הסכם ממון
הסכם ממון נועד להסדיר מראש את מערכת היחסים הרכושית למקרה של פירוד. הסכם ממון אשר נערך ע"י פרקליט מנוסה עשוי לחסוך לצדדים התדיינות משפטית קשה וסבוכה במקרה של גירושין והוא יכול להיכרת גם בתוך תקופה הנישואין.
בני זוג אשר טרם נישאו יכולים לאשר הסכם ממון וליתן לו תוקף בביהמ"ש לענייני משפחה או אצל נוטריון או רשם נישואין.
בני זוג נשואים יכולים לאשר הסכם ממון וליתן לו תוקף של פסק דין בביהמ"ש לענייני משפחה או בביה"ד הרבני בלבד, ולא אצל נוטריון.

פגישת ייעוץ
בטרם תנקטו צעד כלשהן כנגד בן הזוג, מוטב לפנות לייעוץ משפטי מוסמך ויסודי. צעד פזיז הנראה לכם צודק וסביר בנסיבות העניין, לעיתים קרובות, עלול להתברר מאוחר יותר כמקח טעות אשר עשוי לחרוץ את גורלו של ההליך המשפטי בהמשך הדרך. כל מקרה לגופו וכל עניין ונסיבותיו.
הנכם מוזמנים לפנות אלינו.