|
|
|
|
|
|
הישראלים עוברים לקנות תחפושות באינטרנט מחו"ל
סקירה ענפית של חברת המידע העסקי CofaceBdi מגלה כי בשנה החולפת
חלה ירידה חדה של 5% בהכנסות שוק התחפושות בישראל – בעיקר בעקבות הרכישות באינטרנט
שוק התחפושות מהווה 7% מסך ההכנסות של שוק הצעצועים והמשחקים כולו, אשר נאמד ב-1.35 מיליארד שקלים ב 2018
חנות כלי הבית שגולדה מאיר לא הסכימה לקבל ממנה מתנה, מוכר הפלאפל שהבריטים הסתלבטו עליו, המקום בו הרכיבו פעם ג'יפים ישירות מהקופסה ומוכר הפרוות שהסטודנטיות רדפו אחריו בשנות ה-50. צפו בארבעה בתי עסק שהוקמו לפני יותר מ-70 שנה – ופועלים גם היום
.תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב–BDI: "רוב הגלידריות העלו את מחירי הגלידות באחוזים בודדים, אבל הן לא מכסות את הגידול בהוצאות, כך שחלה שחיקה ברווחיות. לאחר כמה שנים שבהן היינו עדים לפתיחה מואצת של סניפים, נראה כי השוק קרוב לרוויה, ובשנה החולפת חלה האטה בקצב פתיחות סניפים חדשים"