BDI

מולטילוק

אולי יעניין אותך גם


CofaceBdi: בממוצע, 82% מהעסקים שלא שורדים הינם עסקים קטנים

תהילה ינאי, מנכ"ל CofaceBdi: "נראה כי ישנו קשר ישיר בין גודל החברה לסיכויי ההישרדות שלה. חברות גדולות, לרוב, משיגות תנאי מימון משופרים ביחס לעסקים הקטנים, ואף לעיתים מגובות בגב כלכלי חזק המאפשר יכולת התמודדות גבוהה יותר במצבי שפל עסקיים ונזילות טובה יותר"

דיני הבחירות 2019 – חוק התעמולה ואחריות פלטפורמות תוכן – AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.

שיפור התנאים והריביות באמצעות דירוג Fico®Bdi

אחד הגופים הוא חברת המידע העסקי Coface Bdi בעלת דירוג FICO BDI שמבוסס על מודל סטטיסטי אשר לוקח בחשבון את כל הנתונים הקיימים על הצרכן במאגר בנק ישראל, משקלל אותם, מנתח אותם, וקובע דירוג סיכון אשראי לכל פרט, תוך בחינת ההסתברות שיגיע לכשל תשלומים. הדירוג פותח במיוחד לאוכלוסיית ישראל יחד עם חברת FICO,שהינה החברה הגדולה, […]

כתבה מדה מרקר בנושא מסחר אלקטרוני

  הכתבה סוקרת את הפעילות של אמזון ומדברת על הקשיים בשוק הישראלי   נוצר תגובה מאוחרת של הקמעונאים הישראליים למגמה שמורגשת היטב בשוק מזה חמש־שש שנים. הצרכנים והצרכניות הישראלים הבינו זה מכבר את הפוטנציאל הענק של קניות מוצרי אופנה, אלקטרוניקה וטואלטיקה דרך האינטרנט, ועברו בהמוניהם לקנות שם כדרך להתמודד עם יוקר המחיה. הקמעונאים לא זיהו […]