הזכות לפרטיות נחשבה במשך שנים לאחד המעצורים של מהלכים שיווקיים בחברות מסחריות ולשיקול שולי יחסית במערך השיקולים של החברה. בשנתיים האחרונות הייתה זו דווקא Apple שהפיקה מהלימון לימונדה והביאה את הפרטיות היישר לכותרות – פשוטו כמשמעו.
כמידי שנה מזה שלוש עשרה שנה אנו מבצעים סקר מועסקים בקרב עשרות אלפי מועסקים בארץ במטרה לבחון את שביעות הרצון שלהם ממקום העבודה ובמקביל לבחון מה חשוב לעובד הישראלי ממקום העבודה . נושא חשוב זה מעסיק לא מעט חוקרים ,מנהלים ורבים מאתנו הן בתחומי עבודתנו והן כעובדים במשק.