תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב-CofaceBdi אומרת: "הקניונים בישראל צריכים להמציא את עצמם מחדש בכל הקשור לחוויית השוכר ולחוויית הלקוח. המעבר לרכישת מוצרים בסחר מקוון מהווה איום מהותי על העסקים המקומיים בתחום הקמעונאות, והעלייה בסיכון של אותם עסקים משפיעה על הקניונים שמתקשים לאכלס את שטחי המסחר בשוכרים יציבים לאורך זמן. תהילה ינאי תהילה ינאיצביקה גולדשטיין "בשנה […]
faceענף האירועים וקידום המכירות ספג מכה אנושה בשל מגיפת הקורונה. מבדיקה מיוחדת שערכה חברת המידע העסקי COFACE BDI עולה כי היקף ההכנסות בענף הפקת האירועים בשנת 2020 צפוי לצנוח בין 85% ל – 90% ואילו בענף הקד"מ צפוייה ירידה של כ- 25%. ענף הפקות האירועים והקד"מ בישראל כולל אירועי חברה, כנסים, תערוכות וועידות. בשנת 2019 […]
חנות כלי הבית שגולדה מאיר לא הסכימה לקבל ממנה מתנה, מוכר הפלאפל שהבריטים הסתלבטו עליו, המקום בו הרכיבו פעם ג'יפים ישירות מהקופסה ומוכר הפרוות שהסטודנטיות רדפו אחריו בשנות ה-50. צפו בארבעה בתי עסק שהוקמו לפני יותר מ-70 שנה – ופועלים גם היום
דווקא בימים אלה עלינו להסתכל קדימה, להתכונן ליום שאחרי, ולהגיע אליו ערוכים ומוכנים. חלק מתכנון נכון כולל המשך קיום פעילויות (בכפוף לדין), התנעת הליכים לקראת "היום שאחרי", וקביעת אסטרטגיה ארוכת טווח.