BDI

תחסין עוואד - עורכי דין

חדלות פירעון והסדרי חוב כינוסים ופירוקים, בנקאות, דיני עבודה, ליטיגציה מסחרית ואזרחית, הוצאה לפועל.

פרופיל

שנת הקמה 2010
כתובת כפר יאסיף, הכביש הראשי, ת.ד. 2121 מיקוד 24908
טלפון 04-9119790
פקס 04-9119791
דוא"ל [email protected]
   
   
   

אודות תחסין עוואד - עורכי דין


מאז הקמתו בשנת 2010 נחשב משרד תחסין עוואד עורכי דין כמשרד בוטיק מוביל בתחום חדלות פירעון והסדרי חוב פירוקים וכינוסים, בנקאות, דיני עבודה, הוצאה לפועל. המשרד מעניק, בין היתר, ייעוץ וליווי משפטי לחברות שנקלעו לקשיים כלכליים.

חדלות פירעון והסדרי חוב – כינוסים ופירוקים
כאשר חברה נקלעת לקשיים ומידרדרת למצב של חדלות פירעון נדרשת מעורכי הדין יכולת אנליטית גבוהה והבנה מעמיקה של האפשרויות השונות הניתנות לביצוע במצב משברי כה עמוק ומורכב.
לעורכי הדין במשרד תחסין עוואד עורכי דין ידע עשיר בדיני חדלות פירעון וניסיון רב בטיפול בחברות שנקלעו לפירוק, כינוס נכסים, הקפאת הליכים ועוד. לטיפול בהליכים מורכבים וסבוכים כל כך נדרשות הבנה ויכולת ניתוח עסקית, בקיאות בחוק ובדיקות רבות. בעלי המניות ויתר בעלי העניין עוברים תהליך קשה וכואב, ועורכי הדין במשרד מלווים אותם לאורך כל הדרך ומעניקים להם הסברים מפורטים על כל שלבי ההליך, תוך שקיפות מרבית ויחס אישי.
ייעוץ משפטי מקצועי וליווי צמוד נדרש גם כאשר בית המשפט ממנה נאמן זמני לחברה בקשיים. לעיתים, בעלי תפקידים או מנהלים המתמנים על ידי בית המשפט מקבלים החלטות שאינן מטיבות בהכרח עם בעלי המניות. הייעוץ המשפטי שמעניקים להם עו"ד תחסין עוואד וצוות משרדו מסייעים לבעלי המניות של החברה לשמור על האינטרסים שלהם ואף להטות את הכף לטובתם.
הטיפול בהליך פירוק של חברה נוגע לישויות שונות בתוך החברה ומחוצה לה ובהם בעלי מניות, עובדים ונושים, ולכל אחד מהצדדים יש זכויות שונות כתוצאה מהמצב. צוות עורכי הדין המקצועי של תחסין עוואד יעניק להם את הייצוג הטוב ביותר עבורם ויגיע להסדר הנושים הטוב ביותר לחברה תוך שמירה על האינטרסים של בעלי המניות.

ליווי משפטי כבעל תפקיד (נאמן) במינוי בית המשפט
מייסד המשרד ובעליו, עו"ד תחסין עוואד, כלול ברשימה הארצית היוקרתית של הנאמנים בתיקים מפעילים ומורכבים של הממונה על חדלות פירעון ושיקום כלכלי. עו"ד עוואד מתמנה על ידי בית המשפט כדי ללוות תיקי הקפאת הליכים מורכבים להפעלה. בשל הידע העשיר, הרמה המקצועית הגבוהה והניסיון הרב רשמו עו"ד עוואד וצוותו הצלחות רבות בתיקים שהמשרד טיפל בהם. ההצלחות המרשימות קיבלו ביטוי בהפעלה יעילה ושמרנית של החברות שנקלעו לחדלות פירעון תוך הפקת רווחים שסייעו להליך הקולקטיבי. פועלו המקצועי של עו"ד עוואד, כבעל תפקיד בתיקים אלה, הביא גם לגיבוש הסדרים ראויים לנושי החברות שבטיפולו.

בנקאות – ליווי עסקאות, מימון פרויקטים והסדרי חוב
משרד תחסין עוואד עורכי דין מתמחה גם בתחומי בנקאות – מימון פרויקטים, ליווי עסקאות, הסדרי חוב ועוד. עורכי הדין במשרד מעניקים ייעוץ וייצוג משפטי לקבלנים, חברות בנייה ותאגידים בכל הנוגע לליווי פיננסי ומימון בנקאי במסגרת פרויקטים גדולים ומורכבים. לקוחות המשרד נהנים מיחס אישי והסבר מדוקדק לגבי כל סעיף בהסכמי ההתקשרות תוך שקיפות מלאה.

דיני עבודה – ייצוג מעסיקים ועובדים
המשרד מעניק ייצוג משפטי לעובדים בחברות פרטיות וציבוריות, בארגונים, במוסדות ובמפעלי תעשייה במגוון סוגיות בתחום יחסי העבודה. עורכי הדין בקיאים ומנוסים בכל סוגיות התעסוקה ודיני עבודה, מייעצים ללקוחותיהם בנושאים חוזיים מורכבים בין ישויות שונות בתוך הארגון, ומסייעים לפתור מחלוקות וסכסוכי עבודה בין מעסיקים לעובדים במקום העבודה.
המשרד מלווה מעסיקים רבים – ובהם מעסיקים מענף הבנייה והנהלות של חברות מסחריות – במתן ייעוץ שוטף, הכנת חוות דעת משפטיות, ליווי מהלכים הנוגעים ליחסי העבודה הקיבוציים והאישיים, ליווי משא ומתן קיבוצי, עריכת חוזי עבודה אישיים והסכמי עבודה קיבוציים, ניהול הליכים משפטיים בבתי הדין, ועוד.

ליטיגציה מסחרית, מנהלית ואזרחית
המשרד מתמחה בליטיגציה מסחרית ואזרחית ובעל ניסיון רב בטיפול בתיקים מורכבים של יחידים, חברות וגופים גדולים. המשרד מייצג את לקוחותיו בתיקים מורכבים בתחומי בנקאות, חדלות פירעון, סכסוכים מסחריים, דיני חברות, מיזוגים ורכישות, דיני עבודה, ועוד.
ייצוג משפטי והופעה בבית המשפט דורשים בקיאות עמוקה בחוק, הכרה מעמיקה של פרטי המקרה ויכולת לניהול התיק בבית המשפט תוך שמירה על האינטרסים של הלקוח לכל אורך הדרך.
במחלקת הליטיגציה של משרד תחסין עוואד עורכי דין הצטבר ידע עשיר בפסיקה ובחקיקה וניסיון רב בהופעות בכל בתי המשפט בייצוג גופים פרטיים. עורכי הדין במחלקה בעלי תפיסה משפטית חדשנית, מחויבים למטרה ונחושים. הם יעשו ככל יכולתם כדי להעניק את הייצוג המשפטי המיטבי עבור לקוחותיהם – עד להשגת התוצאות המבוקשות.
צוות המומחים במשרד תחסין עוואד עורכי דין מאמין שכל בעיה משפטית ניתנת לפתרון וכי יש ביכולתו לבנות לכל תיק אסטרטגיה שתוביל להצלחה.

גבייה והוצאה לפועל
המחלקה לגבייה והוצאה לפועל במשרד תחסין עוואד עורכי דין הינה מהמובילות בארץ. עורכי הדין מייצגים נושים במטרה לגבות עבורם חובות מלקוחותיהם, באמצעות ההוצאה לפועל או בתי המשפט, או בשלבים מקדמיים תוך ביצוע פעולות טרום משפטיות.
במחלקה מבצעים הליכי גבייה מתקדמים עבור שורה של חברות מובילות ברחבי הארץ, תאגידים, מוסדות, רשויות, בעלי תפקיד בהליכי חדלות פירעון ועסקים.

ערכי המשרד
צוות המשרד, שכאמור מפגין ידע מקצועי רחב ורותם את ניסיונו העשיר למען לקוחותיו, פועל על בסיס כמה ערכי יסוד: הלקוח תמיד במרכז, כשהוא זכאי לליווי אישי לכל אורך התהליך, תוך זמינות תמידית, מסירות, אמינות, הגינות ומצוינות ללא פשרות; הידע העצום והמגוון של צוות המשרד מהווה מנגנון להעשרה, חשיבה מחוץ לקופסה, וצמיחה מתוך אווירה של שיתוף פעולה בין כל המחלקות, ושאיפה תמידית להביא תוצאות חיוביות – ולנצח.

אולי יעניין אותך גם


סדרת כתבות : עסקים פעילים שהוקמו לפני קום המדינה

במשק הישראלי עדיין פועלים 800 חברות ועסקים שהוקמו מלפני קום המדינה YNET פרסמה סדרת כתבות בנושא החלק השלישי פורסם אתמול "גולדה לא רצתה מאפרה במתנה": העסקים שהוקמו לפני המדינה החלק השני העסקים שהוקמו לפני המדינה: "אבא שלי היה מסיים לעבוד ב-14:00" החלק הראשון העסקים שהוקמו לפני המדינה: מרכיבים ג'יפים ליד התחנה המרכזית    

הנוף של דובאי, המיקום: ישראל

הומלצה להפקדה תכנית פרויקט אימבר היוקרתית של קבוצת הרציג נדל"ן בפתח תקווה עם 40,000 מ"ר מסחר ותעסוקה. עלות השקעה מוערכת: 250 מיליון שקלים.