BDI

שוהם הנדסה ופיתוח בע"מ

ביצוע עבודות הנדסה ובניה

פרופיל

שנת הקמה 1993
כתובת רח' אגודת ספורט הפועל 2, הגן הטכנולוגי מלחה (ת.ד 10)
טלפון 02-6788112
פקס 02-6788115
דוא"ל [email protected]
אתר החברה www.shoham-eng.com
   
   

מנהלים

דוד גולדשמידט, מנכ"ל, שוהם הנדסה ופיתוח בע"מ

דוד גולדשמידט

מנכ"ל

שמואל דניאלס, סמנכ"ל, שוהם הנדסה ופיתוח בע"מ

שמואל דניאלס

סמנכ"ל

אודות שוהם הנדסה ופיתוח בע"מ


שוהם הנה חברה וותיקה העוסקת בפרויקטים של בנייה ותשתיות משנת 1993. אנו מאמינים בראש ובראשונה כי ההון האנושי הקיים בחברה הוא המפתח להצלחתה. שוהם רואה בהון האנושי הקיים בחברה רכיב חיוני להצלחתה ומעסיקה עשרות רבות של עובדים מסורים ומקצועיים ובכללם: מנהלי פרויקטים, מהנדסי הביצוע, מנהלי עבודה וצוותי פועלים, יועצי לוחות הזמנים, מודדים, כמאים, אנשי רכש וכספים כמו גם מטה הנהלת החברה – אשר כולם עובדים בסינרגיה ובשיתוף פעולה, באווירה נעימה ובחדוות עשייה והם אלה שהופכים את שוהם לחברה מובילה בתחומה.

בה במידה אנו מאמינים כי ביצוע מקצועי ואיכותי מהווה את הבסיס להצלחה. החל מהכרה ולמידה יסודית של הפרויקט לפרטי פרטיו, הכנת תכוניות עבודה אופטימליות וביצוע מדוייק ואיכותי בהתאם לתוכניות העבודה ותוך הקפדה על לוחות הזמנים המתוכננים. שוהם מסווגת בסיווגים הגבוהים ביותר כקבלן ג'5 בענפי הפיתוח, התשתיות והבנייה והנה בעלת ניסיון רב שנים בביצוע פרויקטים. כמו כן שוהם מחזיקה בתקן איכות: ISO 9001.

שוהם ביצעה מאות פרויקטים ולהלן אך כמה מהם שבוצעו בשנים האחרונות:
עבודות רכבת קלה בכניסה לעיר ירושלים אשר כללו בין השאר: עבודות מנהור וגישור בתת הקרקע, פירים, הריסת מבנה באופן שאינו פוגע בייעודו לשימור, הקמת חניון אוטובוסים ועבודות פיתוח אשר כללו בין היתר ריצוף רחוב אדריכלי יחיד מסוגו בארץ, והכול במרקם אורבני צפוף ביותר, תוך שמירה של תנועה פעילה ופגיעה מינימלית באורח חייהם של התושבים.
במתחם הספורט הסמוך לאצטדיון טדי ולארנה בירושלים ביצעה שוהם מנהרה לרכבת קלה באורך של כ-240 מטר כשעל גבה פארק עירוני בשטח של כ-30 דונם מושקע ואיכותי הכולל מתקני משחק, רשת שבילי הליכה ואופניים.
כמו כן ביצעה שוהם במתחם זה מבנה המשמש למרכז טניס, ג'ודו וסקווש בתוך מבנה אדריכלי מעוצב, המשלב בטון אדריכלי, קונסטרוקציית ברזל, רפפות וחיפוי זכוכית. המבנה כולל בין השאר מגרשי טניס חיצוניים ומקורים, מגרשי סקווש וג'ודו ומרכז מסחרי בקומת הקרקע.
בנוסף, ביצעה שוהם עבודות בנייה מורכבות ביותר ברחבת הכותל המערבי אשר דרשו התחשבות ושמירה על הארכיאולוגיה הרבה המצויה במקום, וכן רגישות ושמירה על ביטחון ונוחות המבקרים והמתפללים בכותל המערבי. שוהם בנתה את מבנה 'הקרן למורשת הכותל' על גבי קונסטרוקציית ברזל מאסיבית של כ-400 טון, אשר אפשרה לא רק שימור ארכיאולוגי אלא גם את הכשרת השטח והעתיקות לסיורי מבקרים מתחת למבנה.
שוהם אף ביצעה מבנים נוספים ברחבת הכותל המערבי ובמנהרות הכותל, בכללם: 'בית שטראוס' בחלקה צפוני של הרחבה, הכנת תשתית למעלית המתוכננת לרחבה, הצללה, תמיכת וקירוי רחבת הכותל באופן שיאפשר ביצוע מפלס תחתון תיירותי וארכיאולוגי, עבודות מורכבות במנהרות הכותל כולל בניית בית כנסת תת קרקעי ואולם התכנסות, ועוד. והכול, כאמור, במגבלות של בנייה בתוך שטח ארכיאולוגי ומורכב לביצוע.
כמו כן ביצעה שוהם עבודות סלילה ופיתוח רבות במרכז ובכניסה לעיר ירושלים, במרקם אורבני צפוף וקשה לביצוע. שוהם גם ביצעה עבודות רבות לפיתוח שצ"פים ובכללם בעמק המצלבה, גן סאקר, שדרות רופין, גן הוורדים ובשכונות פסגת זאב והר חומה ועוד.
שוהם מבצעת עבודות גישור, תשתיות ופיתוח בפרויקט הכניסות למתחם ה-1000 בראשון לציון, הכוללות בניית שלושה גשרים מעל לנתיבי איילון ובכללם גשר הולכי רגל באורך של כ-350 מטר במפתח מקסימלי של 70 מטר המורכב מגשרי פלדה בשילוב גשרי בטון כולל התקנת מעלית, דרגנועים ואלמנטים אדריכליים ייחודיים. כמו כן וכאמור במסגרת הפרויקט מבוצעת הרחבת גשר רבין מעל נתיבי איילון, בניית גשר ירידה ממתחם ה-1000 המתחבר לאיילון דרום, בניית רמפת עלייה מאיילון דרום, רמפת לולאה חדשה והרחבת כביש שירות.
העבודות מבוצעות בתוך מרקם עירוני פעיל, מעל כבישים בין-עירוניים פעילים ובסמוך למסילות רכבת ישראל, ומשום כך, מורכבות העבודות בפרויקט זה מחייבת עבודה זהירה ומדויקת מחד וביצוע מהיר בחלונות זמן מצומצמים מאידך.
כל העבודות בוצעו לשביעות רצונם המלא של מזמיני העבודה, המתכננים והאדריכלים ומכתבי ההמלצה הרבים המצויים בידי שוהם, כמו גם המוניטין של שוהם כחברה מוערכת ואיכותית בקרב מזמיני העבודה השונים, יעידו על כך.

מנהלים בכירים נוספים

יעל הרשלר

מנהלת מחלקת כספים

קרן נחום

מנהלת מחלקת רכש

איל אפללו

מנהל פרויקט

יוני ויסברוט

מנהל פרויקט

עמיחי לב

מנהל פרויקט

אלעד דיאמנט

מנהל פרויקט

יוסי יוסף

מנהל מחלקת מכרזים

ארז לבנון

מנהל מחלקת כמאות

אלה שחר

מנהלת מחלקת תוכניות עבודה ולו"ז

 

 

 

אולי יעניין אותך גם


Coface Bdi: בשנת 2020 נרשמה ירידה במספר החברות בבורסה עם הערת "עסק חי"

דווקא בשנת משבר הקורונה, אשר פגעה משמעותית בענפים רבים במשק והובילה לקריסת עסקים, נרשמה ירידה בשיעור החברות הנמצאות בסכנת קריסה מיידית בהשוואה לשנת 2019, זאת מבדיקה שביצעה חברת המידע העסקי Coface Bdi. מהבדיקה עולה כי שיעור הדוחות עם הערת עסק חי בבורסה עומד על 6.4%, ולפיכך אחת מכל 16 חברות בבורסה נמצאת בסכנת קריסה מיידית. […]

הבורסה פורצת דרך בתחום הנדל"ן – שוק ההון (הרצוג פוקס נאמן)

אחרי שרשות ניירות ערך העניקה היתר לתשקיף ציבורי ראשון של קרן המעמידה הלוואות לנדל"ן, הגיע הזמן לעלות כיתה – ולהנגיש לציבור מוצרי השקעה נוספים בתחום

בדיקה של Coface BDi מגלה ירידה של 20%-30% במספר הכניסות לבריכות השחייה בישראל

בשנת 2020, חל קיטון משמעותי בעקבות השלכות משבר הקורונה והכנסות הענף (בריכות שחיה המוכרות מנויים, כרטיסיות וכרטיסי כניסה חד פעמיים לציבור הרחב) עמדו על כ- 480 מיליוני שקלים, קיטון של כ- 68% ביחס לשנה שגרתית, טרום משבר הקורונה, אז ההכנסות השנתיות נאמדות בכ- 1.5 מיליארדי שקלים. אמנם בחודשים האחרונים, עם פתיחת המשק מחדש, בריכות השחייה […]

האם בישראל צפוי "צונאמי של תביעות קורונה"?, זיסמן, אהרוני, גייר ושות' (ZAG-S&W)

בימים אלו כולנו עדים למשבר עולמי חמור כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה. המשבר הזה לא פוסח כמעט על אף מדינה, וככל שהדברים נוגעים לחיי המסחר והכלכלה בישראל, ניתן לראות בבירור, השלכות כלכליות קשות ביותר על עסקים וחברות רבות, במיוחד כאלה שנמצאים בקשרי מסחר חוצי יבשות.