BDI

רענן עמוסי - משרד עורכי דין

משפט פלילי (פשיעה חמורה, ייעוץ לפני חקירה ובמהלכה, ייצוג בהליכי שימוע ובבית המשפט)

פרופיל

שנת הקמה 2041
כתובת מגדלי ב.ס.ר 4, מצדה 7 בני ברק
טלפון 052-5981800
פקס 03-5069001
דוא"ל [email protected]
אתר החברה https://amosi-law.co.il/
   
   

מנהלים

רענן עמוסי, עו"ד בעלים ומייסד, רענן עמוסי - משרד עורכי דין

רענן עמוסי

עו"ד בעלים ומייסד

אודות רענן עמוסי - משרד עורכי דין


עורך הדין רענן עמוסי מתמחה במשפט פלילי בדגש על פשיעה חמורה. הוא מייצג חשודים ונאשמים בעבירות פשע חמור, רצח, אונס, סמים, עבירות אלימות כולל עבירות אלימות במשפחה, וגם עבירות מס ועבירות מרמה. משרדו של עו"ד עמוסי מספק ללקוחותיו מגוון שירותים משפטיים ומלווה אותם לאורך כל הדרך - ייעוץ משפטי לפני חקירה ובמהלכה, ייצוג בהליכי שימוע, ניהול מו"מ עם התביעה לביטול כתב אישום או להסדר טיעון, וייצוג בבית משפט.

לאחר שמילא במשך 8 שנים מגוון תפקידים מבצעיים ופיקודים בשב"כ – בארץ ובחו"ל, השלים עו"ד עמוסי ב-2010 תואר ראשון במשפטים והחל את דרכו המשפטית במדור תביעות במשטרת מחוז תל אביב.
במהלך שנות עבודתו טיפל עו"ד עמוסי במגוון רחב של תיקים פליליים, לרבות תיקים מורכבים. הוא בעל ידע וניסיון רב במשפט הפלילי, ובכלל זה בליטיגציה ובייצוג נאשמים וחשודים בכל הערכאות המשפטיות ברחבי הארץ.

שירותים משפטיים
כבקיא בהלכות המשפט הפלילי וברזי התביעה המשטרתית מעניק עו"ד עמוסי ללקוחותיו אסטרטגיות הגנה יעילות המאפשרות לו לסייע לכל נאשם להוכיח את חפותו, להגן על זכויותיו ולהבטיח שהצדק ייצא לאור. הוא מלווה את הלקוח החל בשלב החקירה הראשונית והמעצר, בהליכי שימוע ומו"מ מול גורמי התביעה בטרם הגשת כתב אישום ועד ייצוג וניהול התיק בבית המשפט.

בין השירותים שעו"ד עמוסי מספק ללקוחותיו – ייעוץ לפני חקירה תחת אזהרה ובמהלכה, סגירת תיק חקירה, שימוע לפני הגשת כתב אישום, ביטול כתב אישום ומחיקת רישום משטרתי.
עו"ד רענן עמוסי חרט על דגלו ייצוג מקצועי הולם לכל לקוחותיו – תוך יחס אישי, מסירות ללא לאות, שקיפות מלאה, ומתן דגש לצרכי הלקוח ולטובתו.

ייעוץ לפני חקירה ובמהלכה – עו"ד עמוסי מתמחה בייעוץ לקראת חקירה ובמהלכה. ייעוץ כזה הכרחי למניעת הפללה עצמית גם במקרים שבהם החשוד חף מפשע, וחוקרי המשטרה טוענים מפורשות שאין כוונה לפתוח נגדו בהליך פלילי. לדברי עו"ד עמוסי, פגישת התייעצות אחת תבטיח ללקוחותיו שיגיעו לחקירה מוכנים יותר, ישיבו לשאלות בביטחון ולא ימסרו כל מידע שעלול להפליל אותם. עו"ד עמוסי מקפיד להסביר ללקוחותיו את המתרחש, מנחה אותם כיצד לנהוג וכיצד להשיב לכל שאלה ומכין אותם לקראת הצעדים הבאים.

ייצוג בהליך שימוע פלילי – משרדו של עו"ד רענן עמוסי מייצג חשודים בעבירות פליליות בהליכי שימוע אל מול הפרקליטות ואל מול צוות התביעה של משטרת ישראל. במקרים רבים הוא מצליח להוביל לסגירת התיק ללא הגשת כתב אישום. החלטה על הגשת כתב אישום מתקבלת בעיקר על בסיס הראיות ולעורך דין פלילי מקצועי ומנוסה כמו עו"ד עמוסי, יש היכולת והניסיון להציג את הטיעונים (כולל טענה לחוסר אשמה) ואת הנסיבות המקלות, ובכך לשנות את עמדת התביעה לגבי הראיות או לגבי האינטרס הציבורי להגשת כתב האישום. עו"ד עמוסי יודע לזהות כשלים בחקירה המאפשרים את פסילת ראיות או פסילה מלאה של ההליך כולו, או לפחות הפחתה בחומרת העבירה (אם יוגש כתב אישום) או בחומרת העונש (אם לקוחו יעמוד למשפט). ואכן, עו"ד עמוסי עושה ככל יכולתו לשכנע את התביעה לעצור את הליך הגשת כתב אישום, או להגיע במקרים מסוימים להסדר טיעון, או לפחות לצמצם את סעיפי האישום ולהוביל לענישה מקלה.

סגירת תיק חקירה במשטרה – עו"ד רענן עמוסי, המלווה חשודים בהליכי החקירה והשימוע, פועל לסגירת תיקי חקירה. קיימות שתי אפשרויות לסגירת התיק: פנייה בכתב עם בקשה לסגירת התיק או סגירת תיק בהסדר. עו"ד עמוסי רותם את הידע והניסיון הרב שלו כדי להגיש בקשות מנומקות ויעילות בליווי הוכחות לסגירה מהירה של תיקי חקירה.

מחיקת רישום במשטרה – תיקי חקירה פלילית, שנסגרים ללא הגשת כתב אישום במקרים של חוסר אשמה – נמחקים על ידי המשטרה ללא תיעוד. הרישום הפלילי נמחק גם במקרה של זיכוי בבית המשפט. תיקים פליליים הנסגרים בגלל חוסר עניין לציבור או היעדר ראיות מספיקות – אינם נמחקים ללא פנייה יזומה של הנחקרים למחיקת התיעוד. משרדו של עו"ד רענן עמוסי מתמחה בהגשת בקשות למחיקת רישומים פליליים.

 

אולי יעניין אותך גם


עדכון לקוחות: החלטה של רשות הפרטיות האירית בעניין העברת מידע על ידי חברת מטא לארה"ב

אייל שגיא, אור רוטר הפילוני וצוות פרטיות בינלאומית במחלקת משפט וטכנולוגיה

אז כמה זה יעלה לנו ? בעקבות גל התייקרויות : בדיקה מיוחדת של Coface Bdi , נוב' 2021

מוערך כי בשנת 2021 ההוצאה החודשית הממוצעת למשק בית בישראל עומדת על כ- 16,800₪. בעקבות גל ההתייקרויות במשק,

השנה היה גידול של כ-8% בהשוואה ל-2021 בשוק המשקאות הממותקים כשברקע דיבורים על ביטול המס

גודל שוק: מוערך כי בשנת 2022 הכנסות שוק המשקאות הממותקים יסתכמו בכ- 7.0 מיליארדי שקלים, גידול של כ- 8% ביחס ל- 2021.