BDI

קבוצת ז'אן

אולי יעניין אותך גם


דירוג רשויות 2019 בתקשורת

לדף דירוג הרשויות 2019

מודל העבודה היברידי שנכנס לשוק העבודה עקב משבר הקורונה, ימשך

דירוג 100 החברות שהכי כדאי לעבוד בהן של CofaceBdi מראה לאורך השנים כי אחד הפרמטרים החשובים ביותר לעובד הישראלי בשיקול בחירת העבודה הוא ההון האנושי ורווחת העובד.
ומה שהיה נכון לפני הקורונה נכון אפילו יותר היום עם מודל העבודה ההיברדי שנכפה על מעסיקים ועובדים בתחילת מגפת הקורונה, מתוך סקר שערכנו ל TheMarker Online עולה כי 56% מהחברות מאפשרת כיום מודל היברידי ו- 80% מאפשרות יום או יומיים עבודה מרחוק. ונראה שהמודל ההיברדי פה כדי להישאר כי אין דבר יותר קבוע מזמני.

CofaceBdi : הכנסות ענף הצמיגים בישראל כ-1.7 מיליארד ש"ח בשנה

כ-4 מיליון צמיגים נמכרים בשנה.
בשוק היבוא שולטות 3 חברות שמחזיקות כ-55%-50% מההכנסות היבואנים

תהילה ינאי, מנכ"ל משותף: "המסחר המקוון נכנס לענף הצמיגים כערוץ שיווק נוסף אם כי נמצא עדיין בשוליים. אולם, נראה כי הכנסות האונליין של צמיגים מצויות במגמת גידול בשנים האחרונות והשחקנים בשוק רואים זאת כמנוע צמיחה".

הזינוק בשירותי טל רפואה הזדמנות להסדרה מחדש – מאת : לימור גורביץ

לאחר שרובינו הפנמנו שהקורונה כאן, ולא תיעלם כל כך מהר, אחת המשימות והאתגרים החשובים שעומדים לפתחה של מערכת הבריאות היא הסדרה כיום של שירותי הטכנולוגיה טל רפואה המוכר גם בשם טל מדיסין. אחד השינויים המשמעותיים ביותר שהתרחשו בעקבות מגפת הקורונה הן הזדמנויות והזינוק בשימוש ההולך וגובר של הרפואה מרחוק ובהם הטל רפואה. טכנולוגית טל רפואה כוללת שימוש במגוון אמצעים לצורך התייעצויות רפואיות, מתן טיפול רפואי, קידום בריאות הציבור בקהילת מטופלים גם לאחר אשפוזים בבתי חולים.