BDI

קבוצת סמי נג'מי

הנדסה

פרופיל

שנת הקמה 2010
כתובת ויצמן 8, עכו
טלפון 03-49555120
פקס 077-4701683
דוא"ל [email protected]
רשתות חברתיות
אתר החברה http://www.sami-najami.com
   

מנהלים

סמי נג'מי, מייסד, קבוצת סמי נג'מי

סמי נג'מי

מייסד

אחמד נג'מי, מנכ"ל, קבוצת סמי נג'מי

אחמד נג'מי

מנכ"ל

חמודי נג'מי, סמנכ"ל תפעול, קבוצת סמי נג'מי

חמודי נג'מי

סמנכ"ל תפעול

אודות קבוצת סמי נג'מי


קבוצת סמי נג'מי מדורגת כתאגיד ההנדסה והפרוייקטים הגדול והמצליח בישראל.

קבוצת סמי נג'מי הנדסה ופרוייקטים פועלת במגוון תחומים, לרבות: בנייה תעשייתית ובנייה עירונית, נכלל ביניהם עבודות פלדה מסיביות, בנייה כבדה, בנייה טרומית, צנרת תעשייתית, בנייה תחתית ציפוי ואיטום גגות, בבעלות הקבוצה צי של משאיות ומנופים הידראולים – כושר שינוע והנפה הכי מסיבים בארץ, למעשה השנה התאגיד שבר שיא הנפה חדש בכל המזרח התיכון, מבחינת משקל ומרחק הנפה.

הקבוצה מעסיקה מאות עובדים פנים ארגוני לעטיפת כל צרכי הפרויקט ורשת גיוס של אלפי עובדים חיצונים כמו כן ברשות הקבוצה מגוון רחב של מאגרי שירותי פנים וחוץ ארגוני הנותנים מענה לצרכי הפרויקטים הכי מורכבים בתעשייה.
הקבוצה מנהלת ומשלימה בהצלחה פרויקטים בכל סדר גודל עבור לקוחותיה במגוון תעשיות, בישראל ובחו"ל. אליהם נמנות חברות טכנולוגיה, תעשייה ואנרגיה בעלות שם בינלאומי.

אבני היסוד של הקבוצה להיות מובילה גלובאלית בתחומה ולספק לכלל לקוחותיה חדשנות טכנולוגית מתקדמת בתעשיית ההנדסה והבנייה, כל ענף בקבוצת סמי נג'מי מתגאה בהון אנושי מקצועי ומוכשר שהוא מגייס, תוך כדי התמדה על הכשרת צוותים בתכנים לימודים מקצועיים שיובילו אותם לרמת עבודה בינלאומית עבור פרויקטי ענק ומורכבים במיוחד.

מאז 40 שנות פעילות ועד היום, קבוצת סמי נג'מי בנתה לעצמה מוניטין יציב של חברה חזקה ומבוססת על יושרה, עבודה קשה ומקצועיות ולחזק את החזון להיות כקבוצת הנדסה ופרויקטים מהמובילות בעולם.

גדלים בקצב מעריכי, התאגיד פעיל בימינו על המפה הגלובלית עם פרויקטים באסיה ואירופה, לרבות אתרים איחוד האמירויות, גרמניה, אירלנד וישראל.

פתרונות הקבוצה
קבוצת סמי נג'מי כיום נחשבת למפעל ייצור הפלדה הכי גדול בארץ ומחזיקה ביתרונות ברורים בכל הנוגע לייצור, היא מבחינה את עצמה בתחום באמצעות שימוש נרחב בתהליכי ייצור מתקדמים משולבים עם ידע טכנולוגי עשיר המחויבות להתפתחות עם דגש על חדשנות בתעשייה.

התקנה: בפרויקטים עדכניים רבים של החברה, תהליך הפקת חלקי הבנייה מתרחש בשלמותו מחוץ לאתרי ביצוע העבודה, החברה מיישמת טכניקות מתקדמות של בנייה וייצור חוץ-אתרי – OSM, הדבר מתבטא בבנייה טרומית, התקנה ראשונית, עבודה מודולרית עם מוניטין של מחויבות בלתי מתפשרת על איכות, בטיחות ויעילות ברמת גימור גבוהה עטורת פרסים.

תחזוקה: מחזיקה הקבוצה בכל תעודות התקן הבינלאומיות (ISO) ההכרחיות והכשרות החיוניות לעבודה מקצועית במחלקת בקרת איכות שמשתבחת בשם "עין השלמות".

שינוע והנפה: ברשות הקבוצה צי של משאיות ומנופים הידראולים, כושר שינוע והנפה עד 500 טון ללא תלות בגורמי שירותי חוץ.

לוגיסטיקה: לכל פרוייקט מייעדים עבורו שטחי איחסון ושטחי עבודה בקרבת אתר העבודה לשינוע מהיר.

קדמה וחדשנות: הקבוצה בנתה צוות ייעודי למחקר ופיתוח עבור הטמעת חידושים טכנולוגים וטכניקות עבודה חדשניים לעבודה יותר יעילה וחדשנית.

תחומי ההתמחות של החברה
הנדסה מכנית: הנדסה מכנית היא אבן הפינה של קבוצת סמי נג'מי, מהווה את יסוד המומחיות של הקבוצה.
הידע שהם מתבססים עליו כיום נבנה על פני עשורים של ניסיון בלמידת תהליך הפיתוח של מכונות ושיטות עבודה, וכן בפיתוח הבנה עמוקה של צרכיהם של לקוחות בעלי שם שנשארו נאמנים לחברה לאורך השנים.
שימוש בתוכנות ממוחשבות עדכניות, המובילות את תהליך הפיתוח ומבטיחות את התוצאות ברמות הגבוהות ביותר כיום, סמי נג'מי מציבה את הרף בכל הנוגע לעיצוב תעשייתי, ופיתוח מכני רב-תחומי עדכני.

הנדסת מבנים: שילוב אמיתי של ניסיון, כוח עבודה זמין ויכולת ביצוע מעשי, ממקמים את הקבוצה בעמדה דומיננטית מובילה בתעשייה עם שילוב מוחות בין משרדי התכנון של החברה בישראל, איחוד האמירויות, גרמניה ואירלנד.

הנדסת תהליכים וצנרת תעשייתית: שכלול טכניקות תהליך הבנייה הוא אתגר משמעותי, בייחוד בתעשיית הצנרת התהליכית, לאור כך, שימוש במודלים של בנייה טרומית, התקנה ראשונית, עבודה מודולרית, וייצור חוץ-אתרי מקצועי במפעלים עבור פרוייקטים מורכבים וחידוש מכונות עבודה.
טכניקות אלה מאפשרות להם להתאים את תהליך העבודה לצרכים המדויקים של הפרויקט, כך אפשר לחסוך באלפי שעות ייצור והתקנה, תוך כדי הבטחת תוצאות מצוינות ברמות הכי גבוהות.

מפעלים ופרויקטים
כיום נחשבת קבוצת סמי נג'מי הנדסה ופרויקטים הגדולה במדינת ישראל, בזכות מאגר לקוחות הבינלאומי האדיר שיש ברשותה.
הקבוצה בתהליך הקמה של שני מפעלים חדשים בנוסף לחמשת המפעלים שיש לה והיא תשתרע על 82 אלף מטר, הקבוצה משוכנעת שעד לשנת 2027 הפעילות שלה תתרחב על פני מדינות נוספות.

 

אולי יעניין אותך גם


רוב החברות במשק מתכננות לגלגל את התייקרות האנרגיה ללקוחות – סקר בלעדי!

בסקר שערכנו מצאנו כי רק 22% מהחברות במשק טוענות כי יספגו את מלוא ההתייקרות, 45% מהחברות שמעסיקות עד 20 עובדים אמרו שקיים חשש גדול לפגיעה משמעותית בהן, לעומת 22% מהחברות שמעסיקות יותר מ–50 איש. רוב מוחלט של החברות במשק מתכננות לגלגל את התייקרות האנרגיה ללקוחות , The marker >    בדיקה מיוחדת – השפעת משבר […]

פורסמה רשימת 100 מקומות העבודה הטובים בישראל, פייסבוק במקום ה-12

geektime בואו לבדוק האם אתם עובדים באחד מ-100 מקומות העבודה הטובים ביותר בישראל    

ביטול / הקטנת הרגולציה – גם בתחום המס

מיד לאחר כניסתו לתפקיד, הודיע שר האוצר אביגדור ליברמן, כי "רגולציה עודפת הפכה עם השנים לאחד החסמים העיקריים להגברת הצמיחה במשק הישראלי ולשיפור בנושא פריון ותחרות". לעמדת שר האוצר, שיפור ברגולציה יביא תוצאות בתחום הפריון, הגברת התחרות במשק והפחתת יוקר המחייה ואף ייצר את הוודאות הנדרשת למגזר העסקי לביצוע השקעות. אותה רגולציה לא פוסחת גם […]