|
|
|
|
|
"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.
נילי גור ראש תחום מיתוג מעסיק וחוויית העובד בחברה מוכרת בישראל כאחת הנשים המובילות בתחום מחוברות עובדים,
וגם המסלול הלא שגרתי של אפרת רפופורט כולל את אליפות הארץ בלחימה משולבת בתיכון והקמת יוזמה חברתית בגיל 32, אחרי שהקימה סטארט־אפ ומכרה אותו,
היא מונתה למנכ"לית מרכז הפיתוח של החברה
שאלות ותשובת על דירוג אשראי, תהילה ינאי מנכ"לית משותפת ב CofaceBdi
תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת ב Coface Bdi : בעקבות שינויי האקלים בברזיל, שהינה היצרנית המובילה בעולם, וכן במדינות נוספות, ביניהן קולומביה ומקסיקו. כמו כן, שיבושי האספקה תורמים להתייקרות מחירי פולי הקפה