מסקירת CofaceBdi עולה כי החנויות החיוניות, ובראשן רשתות המזון והפארם,
מוכרות מידי חודש פריטים כמו צעצועים, מוצרים לתינוקות וכלי בית בהיקף של כ 70 מליון שקל.
לקראת יום החומוס הבינלאומי (שיחול ב13/5) חברת בידיאי ביצעה בדיקה שמראה שבישראל אנחנו מוציאים 750 מיליון ש"ח בשנה.
בדיקה: 1 מכל 7 חברות בענף מוצרי התינוקות נמצאת בסכנת קריסה המשבר הבא? מבדיקה של CofaceBdi עולה כי רמת הסיכון של החברות והרשתות המוכרות מוצרים, בגדים וריהוט המיועדים לתינוקות – זינקה ב-7.3% בתוך שנתיים. הסיבות: עלייה ברכישות האונליין של מוצרים אלה והחרפת התחרות בענף כתוצאה מכניסת שחקניות חדשות להמשך הכתבה ב YNET