BDI

יחדיו - שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ

שילוח בינלאומי עמילות מכס ולוגסטיקה

פרופיל

כתובת רח׳ שבזי 14 קומה 4, יהוד- ראה מפה
טלפון 03-5393939
פקס 03-5368002
רשתות חברתיות
אתר החברה www.unitedxp.co.il
   

מנהלים

שמעון קניאס, מנכ"ל ובעלים, יחדיו - שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ

שמעון קניאס

מנכ"ל ובעלים

אופיר קניאס, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים, יחדיו - שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ

אופיר קניאס

משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים

מירב אמסלם, סמנכ"לית שילוח, יחדיו - שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ

מירב אמסלם

סמנכ"לית שילוח

ניצה אטון, מנהלת מחלקת עמילות המכס, יחדיו - שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ

ניצה אטון

מנהלת מחלקת עמילות המכס

אודות יחדיו - שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ


חברת" יחדיו - שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ" מתמחה בשינוע מטעני יבוא ויצוא בים ובאוויר ובמתן שירותי עמילות מכס. בעל החברה מר שמעון קניאס וחלק ניכר מעובדי החברה הם בעלי ותק וניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום השילוח ועמילות המכס. ב"יחדיו" אנו שמים דגש על מתן שירות מקצועי בסטנדרטים בינלאומיים. אנו מבצעים מעקב הזמנות יעיל ואמין באמצעות מערכות ממוחשבות מהמתקדמות בתחום.

הצוות שלנו, המונה כ-70 עובדים מיומנים, פרוס במספר מרכזי שירות בישראל ובחו"ל מתמחה במתן שירות "מדלת לדלת" – מהספק בחו"ל או בישראל ועד ללקוח בארץ או בחו"ל.

סניפי החברה
ביהוד, בלוד, באשדוד, בחיפה וליד גשר אלנבי מחוברים ביניהם באמצעות המערכת הממוחשבת, ומתקשרים ישירות גם עם מסופי המכס השונים כך שניתן לבצע שחרור מהיר ויעיל של המטען בכל שעות היממה או לבצע מסירות ישירות על פי הצורך.
בנוסף, ל"יחדיו" רשת המונה עשרות סוכנים ברחבי העולם המאפשרת מתן שירות מהיר ויעיל מכל קצוות תבל. נשמח לקבוע איתך פגישת ייעוץ אישית ולעמוד לרשותך בכל שאלה ובקשה.

הייחודיות של חברת יחדיו
חברת יחדיו מתמחה בתחום השילוח הבינלאומי מתן שירות מקצועי, אחריות בלעדית ומעורבות בכל שלבי שינוע משלוחים עד בית הלקוח, ביטוח ימי, קונסולידציה אווירית וימית, שירותי אחסנה ואריזה, הובלה, עמילות מכס.

שילוח בינלאומי
שילוח בינלאומי הוא משלוח מקצועי, לוגיסטי, של סחורה לייבוא או לייצוא. הוא האפשרות הגלובלית הטובה ביותר לעשות עסקים בין מדינות.
לישראל, למשל, יש הסכמים עם מדינות רבות שמקלות בתנאי המכס, על מנת להוזיל הכנסה והוצאה של מוצרים ארצה והחוצה.

איזה שילוח בינלאומי קיים ומה אנחנו מציעים
ישנם סוגי משלוחים רבים, אבל שילוח בינלאומי לרוב פונה לאחד משני האפיקים הבאים:
משלוח ימי – בהתאם לגודל הסחורה שילוח ימי נותן מענה להוזלת עלויות יחד עם זאת מגיע באיטיות וזה מתאים למי שהתכולה שלו "לא דחופה". בנוסף, אחריות לסביבה: משלוח ימי מזהם הכי פחות מכל סוגי המשלוחים שיש.
משלוח אווירי – נותן מענה למשלוחים מהירים מתאים למי שיש לו תכולה קלה ולא רבה, והוא זקוק לה בדחיפות, כמו חלק חילוף מהקצה השני של העולם.

עמילות מכס ומה אנחנו מציעים לכם
עמילות מכס היא שם המקצוע להכנסה, הוצאה, שחרור ושילוח של תכולה מנמלי ישראל. חברת יחדיו במקצועיות רבת השנים, צמיחה והשגיות מתוך העמילות מכס מתמחה בשחרור משלוחים ללא עיכובים, בצורה נכונה וחוקית ומתוך דאגה למניעת תשלומים מיותרים.
חברת יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע"מ מציעה הפקה, פיקוח, ניהול ומעקב על כל אחד מסוגי המשלוחים האלו בניסיון ובמקצועיות רבה!