BDI

הדר ארבל - משרד עורכי דין

נדל‭"‬ן‭ ‬והתחדשות‭ ‬עירונית

פרופיל

שנת הקמה 2019
כתובת שדרות מוריה 30, חיפה 3457201- ראה מפה
טלפון 04-6105972
דוא"ל [email protected]
אתר החברה www.arbell-law.co.il
   

מנהלים

הדר‭ ‬ארבל, עו"ד בעלים, הדר ארבל - משרד עורכי דין

הדר‭ ‬ארבל

עו"ד בעלים

אודות הדר ארבל - משרד עורכי דין


לפני‭ ‬חמש‭ ‬שנים‭ ‬הקימה‭ ‬עו‭"‬ד‭ ‬הדר‭ ‬ארבל‭ (‬35‭) ‬משרד‭ ‬עורכי‭ ‬דין‭ ‬עצמאי‭ ‬ותוך‭ ‬זמן‭ ‬קצר‭ ‬הצליחה‭ ‬להוביל‭ ‬ולמתג‭ ‬אותו‭ ‬כמשרד‭ ‬בוטיק‭ ‬מוביל‭ ‬בתחומי‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬וההתחדשות‭ ‬העירונית‭, ‬המלווה‭ ‬עסקאות‭ ‬מקרקעין‭ ‬מורכבות‭ ‬מאוד‭ ‬וכן‭ ‬מספר‭ ‬רב‭ ‬של‭ ‬פרויקטים‭ ‬בתחום‭ ‬ההתחדשות‭ ‬העירונית‭ ‬בהיקף‭ ‬של‭ ‬מאות‭ ‬יחידות‭ ‬דיור‭. ‬בשנת‭ ‬2022‭ ‬כבר‭ ‬נכללה‭ ‬ברשימת‭ ‬40‭ ‬הצעירים‭ ‬המבטיחים‭ (‬מתחת‭ ‬לגיל‭ ‬40‭) ‬בתחומים‭ ‬אלה‭ ‬מטעם‭ ‬אתר‭ ‬magdilim‭.‬

עורכי דין שכירים

עו"ד אורטל כספי

גב' דניאל שושן

מנהלת המשרד

כבעלת תואר ראשון במשפטים (LL.B) מאוניברסיטת חיפה וכחברה בלשכת עורכי הדין בישראל, התמחתה עו"ד ארבל במחלקת הנדל"ן של משרד ש. פרידמן ושות' והמשיכה לעבוד שם כעורכת דין במשך 6 שנים.

תחומי התמחות

במשך עשור צברה עו"ד ארבל ניסיון רב ומוניטין בליווי משפטי של עסקאות מקרקעין על כל סוגיהן, לרבות הסכמי קומבינציה, ליווי וייצוג יזמים, קבלנים ורוכשי דירות בפרויקטים למגורים, ליווי יזמים ודיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית (תמ"א 38, פינוי-בינוי), ובעסקאות נדל"ן מניב. עוד היא מטפלת בהסכמי שיתוף, הסכמי פיתוח ובניה, הסכמי ליווי בנקאיים ובהליכי רישום ותיקון צווי בתים משותפים וגם מעניקה ייעוץ מיסויי ותכנוני.

המשרד, שהוקם בתחילת 2019, מטפל בימים אלה במספר רב של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בשלבי טיפול שונים. בפרויקטים מסוימים היא מייצגת את היזמים ובאחרים היא מייצגת את בעלי הדירות הקיימות ואת רוכשי הדירות החדשות.

יחס ושירות אישי לכל לקוח

המשרד, המשרת את לקוחותיו בפריסה ארצית, חרט על דגלו מתן יחס ושירות אישי לכל לקוח וטיפול מעמיק ויסודי בפתרון כל בעיה משפטית שעולה על השולחן. צוות המשרד פועל מתוך יושרה, מקצועיות ושירותיות, ועושה ככל יכולתו להעניק ללקוחות תחושת ביטחון, להפיג חששות ולבנות איתם יחסי אמון.

הצוות מפגין רגישות מיוחדת כלפי בעלי הדירות הקיימות בפרויקטים של התחדשות עירונית. עורכי הדין במשרד, המייצגים את בעלי הדירות, הם בעלי הבנה משפטית יסודית ורחבה בתחום ההתחדשות העירונית ונדרשים לגלות יצירתיות כדי לקדם כל תרחיש. הם סבלניים, אדיבים וזמינים בכל עת כדי להיענות לצרכים ולבקשות של כל הלקוחות.

"אני אוהבת במיוחד את השילוב בין העבודה המשפטית לבין האינטראקציה עם לקוחות המשרד", מדגישה עו"ד הדר ארבל, החתומה כיום על ייצוג של יזמים ושל בעלי דירות במספר רב של פרויקטים להתחדשות עירונית בשלבי בנייה שונים.

החזון

"השאיפה שלנו", אומרת עו"ד הדר ארבל, "להמשיך להתפתח בתחום ההתחדשות העירונית תוך סיוע לשכבות המוחלשות ולהמשיך להיות משרד מוביל בתחום. כשאני רואה את הדיירים שאני מלווה מקבלים את המפתח לדירתם החדשה, תחושת הסיפוק אדירה ונותנת דרייב להמשך הפעילות.

"התחדשות עירונית זה העתיד. חייבים לתמרץ את היזמים, שהבירוקרטיה מקשה עליהם מאוד, חייבים לתת יותר סמכויות לרשויות, וכך להסיר את החסמים כדי שנוכל לקבל היתרי בנייה לפרויקטים הרבה יותר מהר ולצאת לדרך, הרי מדובר בחייהם של בני אדם".

 

אולי יעניין אותך גם


עורכי הדין המובילים בנדל"ן, התחדשות עירונית ובתכנון ובניה

פורסם במגזין מיוחד של TheMarker  עבור ועידת התאחדות בוני הארץ – רביעי 9/5/18  – שישי 11/5/2018 חדש !! גאים להציג את דירוג משרדי עורכי הדין בתחומי : נדל"ן , התחדשות עירונית , תכנון ובניה לדירוגים נוספים      תמונות מהכנס באילת  

ניכור הורי – השבר והשלכותיו – דליהו רונן ושות' משרד עורכי דין ונוטריון

ניכור הורי היא מציאות שבה הורה אחד גורם לילד או לילדים להתנכר להורה האחר, זהו תהליך הדרגתי של מידור הקשר של הילדים עם ההורה. אין ספק שמדובר באחת התופעות המכוערות, הקשות והבעייתיות ביותר, המלוות סכסוכים בתוך המשפחה ועלולה להיות לה השפעה למשך שנים רבות בעתיד.